A cég történetének második évtizedébe lépve, -ahol a Riot Games már közel sem csak egy játékfejlesztő-, arculati frissítésen esik át a vállalat logója, mely a formanyelv további bővítésével lehetővé teszi, hogy a jövőben még egyértelműbb legyen a játékosok számára, hogy egy Riot Games, vagy Riothoz tartozó stúdió termékével találkoznak.
A cég célkitűzésén ez nem változtat, továbbra is a játékosok állnak a középpontban, és arra törekednek, hogy a lehető legminőségibb szórakoztatást, kiszolgálást kapják.
A Riot Games-t 2006-ban alapították a világ leginkább játékos-központú játékainak fejlesztésére, kiadására és támogatására. 2009-ben megjelent első játéka, a League of Legends, amely a világon a legtöbbet játszott PC-játék lett, és az e-sport robbanásszerű növekedésének kulcsfontosságú mozgatója.
A League második évtizedének kezdetével a Riot tovább fejleszti a játékot, miközben új élményeket nyújt a játékosoknak a Teamfight Tactics, a Legend of Runeterra, a VALORANT, a League of Legends: Wild Rift és a több folyamatban lévő munka alatt. A Riot a játékai alapját megtestesítő Runeterra fantáziavilágát a zene, a képregények, a társasjátékok és a készülő Arcane animációs sorozat projektjei révén is építi.