- Hirdetés -

Bemutatta a legújabb csúcsmobiljait az OPPO

|

- Hirdetés -

A Find X5 széria tagjai már tartalmazzák az OPPO olyan iparágvezető megoldásait, mint a tavaly bemutatott MariSilicon X dedikált képalkotó processzor, a kettős IMX766 kamerarendszer, az ultragyors 5G kapcsolat, valamint a SUPERVOOC gyorstöltés technológia. A széria megjelenésével először válik elérhetővé Android telefonon 4K Ultra Night Video rögzítés.

Az éjszakai videózás komoly kihívást jelent az okostelefonok számára, ami miatt eddig számtalan gyönyörű pillanat megörökítéséről kellett lemondania a felhasználóknak. Az OPPO most bemutatott Find X5 sorozatának készülékei világelső képalkotási rendszerükkel erre a problémára kínálnak hatékony megoldást.

A Find X szériában bemutatkozó MariSilicon X az OPPO kutatóintézete által tervezett legerősebb neurális processzor, amely zajcsökkentési (AINR) algoritmusokat futtat a képfeldolgozási teljesítmény maximalizálása érdekében. Az NPU képpontonként észleli és csökkenteni a képzajt, miközben megőrzi a finomabb részleteket és a színpontosságot. Az eredmény négyszer jobb éjszakai videófelbontás, kevesebb szemcsésség és kiváló színvisszaadás. Ezzel először válik lehetővé a 4K Ultra Night Video rögzítés Android okostelefonon, amely jellemzője, hogy minden képkocka olyan tiszta, mint egy állókép.

 

Az OPPO MariSilicon X csak az egyik kulcseleme a Find X5 Pro fejlett képalkotó rendszerének. A készülékben mind a széles, mind az ultraszéles látószögű kamerák a Sony 50 MP-es IMX766 érzékelőivel rendelkeznek. A széles látószögű kamera kategóriaelső öttengelyes OIS rendszere szabadalmaztatott algoritmusokkal kombinálva csökkenti a kézremegés okozta zajt és növeli a képélességet, így még jobb felvételek és stabilabb videók készíthetők.

 

A 4K Ultra Night Video rögzítésnek köszönhetően a Find X5 sorozat iparágvezető széles és ultraszéles képminőséggel büszkélkedhet mind az állóképek, mind a videók terén. A Find X5 Pro előlapi kamerája minden eddiginél jobb képminőséget biztosít alacsony fényviszonyok között is, így még részletgazdagabb és színhelyesebb szelfiket készíhetünk a telefonnal. Ha úgy hozza az élet, hogy az exponálás pillanatában még több barát ugrik a képbe, a szelfikamera automatikusan 80 fokos nagylátószögről 90 fokosra vált, így senki sem marad ki.

 

Az OPPO Find X5 Pro Hasselblad Natural Color Calibration Pro móddal és számos szűrővel rendelkezik, amelyek a Hasselblad természetes színeit és professzionális színprofilokat tesznek elérhetővé a mobillal készített fotókon.

 

A Find X5 Pro kijelzője 6,7 hüvelykes ultra tiszta, ívelt AMOLED képernyő WQHD+ felbontással és 100%-os P3 színskála lefedettséggel. A Find X5 Pro 10 bites képernyője több mint 1 milliárd színt tud megjeleníteni, így a színátmenetek fokozatmentesek és a legfinomabb árnyalatokat is képes visszaadni. Egyes fénytartományok megeröltetőek lehetnek a szem számára és befolyásolhatják az alvást, ezért az OPPO a Find X5 Pro-ban bevezette a 8192-es szintű képernyő sötétítést, amely a fényviszonyoknak, illetve a pupilla alkalmazkodási képességének megfelelően állítja be a képernyő fényerejét. Az eredmény az egyik legfejlettebb okostelefonon elérhető szemkímélő megoldás.

 

A képalkotás és megjelenítés mellett a Find X5 Pro fejlesztése során nagy hangsúlyt kapott az akkumulátor élettartamának növelése és a fejlettebb energiagazdálkodás megvalósítása. A készülék 5000 mAh-s kétcellás akkumulátora 11 százalékkal nagyobb kapacitással rendelkezik, mint az elődjében, a Find X3 Pro-ban található áramforrás. A Find X5 Pro tartalmazza a Battery Health Engine technológiát is, amely segítségével kb. 1600 töltési ciklusig fenntartható az akkumulátor optimális élettartama, ami az iparágban szokásos élettartam nagyjából kétszerese. A Find X5 Pro a továbbfejlesztett 80W-os SUPERVOOC gyorstöltési technológiával 12 perc alatt 50 százalékra, a vezeték nélküli 50W AIRVOOC segítségével pedig mindössze 47 perc alatt 100 százalékos szintre tölthető fel.

 

ColorOS 12.1: Intelligens és biztonságos

A ColorOS 12.1 a Google Android 12 operációs rendszerével kombinálva hihetetlen élményeket és kategóriájában vezető adatvédelmi funkciókat kínál, valamint teljes hozzáférést biztosít a Google Play Áruházhoz és annak több mint 3 millió alkalmazásához. Az adatok titkosságának és biztonságának megőrzése – akár személyes, akár üzleti célból – szintén kiemelt prioritás, és a ColorOS kulcsfontosságú elemei. A 12.1-es verzióval a felhasználók könnyedén kihozhatják a legtöbbet az új Find X5 Pro-ból. Ha telefonon végzett multitasking tevékenység önmagában nem lenne elegendő, az új Multi-Screen Connect funkció lehetővé teszi a zökkenőmentes munkavégzést Windows PC-n és telefonon.

 

A legújabb generációs, többmagos Snapdragon 8 Gen 1 processzorral érkező Find X5 Pro nagy leterheltség alatt sem forrósodik fel, és mindent tartalmaz, ami a legigényesebb játékok és alkalmazások kezeléséhez szükséges.

 

Rekord gyorsaságú nemzetközi növekedés

Tavaly az OPPO világszerte megerősítette pozícióit a felsőkategóriás készülékek piacán, és jelentősen nőtt a márka csúcskategóriás eszközeinek értékesítése. A vezető mobilszolgáltatókkal kötött sikeres együttműködéseknek köszönhetően a 600 dolláros szegmens növekedése 2021-ben meghaladta a 200%-ot, miközben az OPPO Find X3 Series globális szállítása 140%-kal nőtt az előző Find X sorozathoz képest.

Árak és elérhetőség

Az európai piacon az OPPO Find X Pro és az OPPO Find X 2022. március 14-től lesz megvásárolható 1299 ill. 999 eurós ajánlott fogyasztói áron. Magyarországon a készülék megjelenésének várható időpontja 2022 második negyedéve.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rengeteg film érkezik az HBO Maxra

Izgalmas hónap előtt az HBO Max nézői, hiszen közel 90 film és közel 20 sorozat és gyerektartalom érkezik októberben a streaming oldalra. Friss mozisikerek (A pápa ördögűzője. Meg 2.), magyar filmek (Aki legyőzte az...

Titokzatos korba repít a Viasat History

Neves régészek és egyiptológusok segítségével repít vissza az időben a Viasat History – a történelmi csatorna október keddjeinek estéin a sokak által kedvelt ókori birodalmat, Egyiptomot emeli ki témaként. A főszerepet ezúttal Kleopátra és...

Egyre népszerűbbek az online szállásfoglaló platformok

Tovább növekedett az online platformokon az Európai Unióban lefoglalt vendégéjszakák száma 2023 második negyedévében az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat adatai szerint. A jelentés szerint az Airbnb, a Booking, az Expedia, vagy a...

Digitális hős lett a Praktiker webáruháza

A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza a Forbes és a Google Digital Heroes listáján. A három közép-európai országban végzett felmérés alapján kiadott elismerést többek között az üzleti eredmények, teljesítménymérési adatok,...

Sokat spórolhatunk a tudatos vásárlással

Ha naponta nem is, de heti, kétheti rendszerességgel egészen biztosan mindenki betér egy drogériába, de tisztában vagyunk-e a termékek összetevőinek hatásával, a lejárati időkkel és hogy miért is jó egy natúr kozmetikum vagy egy...

Megváltoztatni a rendszert

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...

Közel ötödével nőnek a SVOD-bevételek az évtized végéig

Stabil növekedésre lehet számítani a streaming előfizetésekből származó bevételben a Digital TV Research friss előrejelzése szerint a következő években, a piac mérete 2029-re 127 milliárd dolláros lehet. A Netflix lesz a legnagyobb piaci szereplő...

Új néven folytatódik az ATV műsora

Október 3-tól új néven, megújult díszletben várja a nézőket az ATV A nap híre című műsora, amely ezentúl Akutál címmel kerül képernyőre keddtől-péntekig este. A műsorvezetők Krug Emília és Bodacz Balázs lesznek. Az Aktuál A...

Jó ügyért kampányol a Nestlé és a Tesco

Idén szeptember 28. és október 11. között újfent fut a Nestlé és a Tesco közös kampánya a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására. A kezdeményezés keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben, valamint az áruházlánc...

Először nyerte el spanyol női rendező a San Sebastian-i filmfesztivál fődíját

Jaione Camborda nyerte el a San Sebastian-i nemzetközi filmfesztivál fődíját, az Arany Kagylót. A rendezvény 71 éves történetében első spanyol női rendezőként vehette át az elismerést. Az O Corno (Anyarozs) című naturalista dráma a nők...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakíthatják a vásárlásokat az üzenetküldő alkalmazások

Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.A számadatokat tekintve a 2020-as években az online vásárlás világában jelentős változások következtek be, elsősorban az...

Rengeteg film érkezik az HBO Maxra

Izgalmas hónap előtt az HBO Max nézői, hiszen közel 90 film és közel 20 sorozat és gyerektartalom érkezik októberben a streaming oldalra. Friss mozisikerek (A pápa ördögűzője. Meg 2.), magyar filmek (Aki legyőzte az...

Titokzatos korba repít a Viasat History

Neves régészek és egyiptológusok segítségével repít vissza az időben a Viasat History – a történelmi csatorna október keddjeinek estéin a sokak által kedvelt ókori birodalmat, Egyiptomot emeli ki témaként. A főszerepet ezúttal Kleopátra és...

Egyre népszerűbbek az online szállásfoglaló platformok

Tovább növekedett az online platformokon az Európai Unióban lefoglalt vendégéjszakák száma 2023 második negyedévében az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat adatai szerint. A jelentés szerint az Airbnb, a Booking, az Expedia, vagy a...

Digitális hős lett a Praktiker webáruháza

A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza a Forbes és a Google Digital Heroes listáján. A három közép-európai országban végzett felmérés alapján kiadott elismerést többek között az üzleti eredmények, teljesítménymérési adatok,...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Megváltoztatni a rendszert

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....