- Hirdetés -

A Sztárban sztár az év eddigi legnézettebb műsora (x)

|

Februárban visszatért a TV2 egyik legnépszerűbb showműsora. A Sztárban sztár 8. évadának sztárszereplői vasárnap esténként újra ismert előadók bőrébe bújva szállnak versenybe a legsokoldalúbb előadó címért. A műsor népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy 2022 eddig eltelt időszakában a nézettségi toplista első helyét a 18-59 éves és 18-49 éves nézők körében is a Sztárban sztár február 27-i adása foglalja el, míg a teljes lakosság tekintetében a február 20-án sugárzott Sztárban sztár volt a legnézettebb műsor. A hétköznap estéket továbbra is az Exatlon Hungary All Star évada uralja, mely átlagosan februárban is idősávja legnézettebb műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban. Többek között ennek is köszönhetően teljes nap tekintetében az év második hónapjában is a TV2 volt a legnézettebb csatorna mindhárom korcsoportban. (x)

A február 6-án új évaddal visszatérő Sztárban sztár 2022-ben is hamar közönségkedvenccé vált, ráadásul a 18-59 éves nézők körében adásról adásra egyre magasabb az átlagos nézőszám, és ennek köszönhetően 2022-ben a nézettségi toplista első három helyét a Sztárban sztár adásai foglalják el (A18-59). A 8. évad eddig adásba került 4 élő műsorának mindegyike magasan az idősávja legnézettebb műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban. A showműsor februári adásait a teljes lakosságot tekintve átlagosan több, mint 900 ezren követtek figyelemmel, melyhez 20,5%-os nézői részesedés társult, így a műsor idősávjában a TV2 jelentősen felülmúlta a fő konkurensnek számító RTL Klubot (8,9% SHR). A közönségarány a 18-59 éves nézők körében átlagosan 18,4%, a 18-49 éves nézők körében 18,1% volt (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 11,3%; 12,7%).

A hétköznapi főműsoridő kiemelt műsora februárban is az Exatlon Hungary volt, melynek egy-egy epizódját átlagosan közel 600 ezren láttak a teljes lakosság körében. A műsor sikerének köszönhetően az Exatlon 2022 februárjában is az idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban. A februárban adásba került 20 epizódot átlagosan a 18-59 éves nézők 11,9%-a, a 18-49 éves nézők 12,0%-a, a 4 éves vagy annál idősebb nézők 15,0%-a kísérte figyelemmel, ezzel a TV2 a műsor idősávjában mindhárom korcsoportban ismét maga mögé tudta utasítani a fő rivális RTL Klubot (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 11,8%; 11,2% és 12,3%). Az All Star évad különösen népszerű a gyerekek és tinédzserek körében, a februári részeket ugyanis a 4-17 éves korosztályba tartozó nézők 17,5%-a látta átlagosan.

A főműsoridő másik népszerű műsora az esti Tények, mely februárban szintén az idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében, így átlagosan 20,3%-os közönségarányt ért el, ami 754 ezer nézőt jelentett (AMR). Nagy arányban választották a 18-59 éves (áltagosan 15,9% SHR) és a 18-49 éves nézők is (áltagosan 15,4% SHR). A Tények Plusz egy-egy részét is több, mint félmillióan nézték februárban (522 ezer AMR), ami a teljes lakosság körében átlagosan 13,0%-os közönségarányt jelentett.

A hétköznapi hírműsorokat megelőzően a TV2 délutánonként kedvelt török telenovellákkal szórakoztatja a nézőket, melyek februárban is mindhárom kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat. A Fazilet asszony és lányai című sorozat február 4-én debütált nagy sikerrel, hiszen az eddigi epizódokat a teljes lakosság körében átlagosan több, mint négyszer annyian nézték, mint az RTL Klubot az azonos idősávban.

A Mokkát is szívesen választják a nézők, így februárban ismét az idősávja legnézettebb műsora lett a három kiemelt korcsoportban: az RTL Klub azonos sávját is messze felülmúlva átlagosan a 18-59 évesek körében 16,1%-os, a 18-49 évesek körében 16,2%-os és a teljes lakosság körében pedig 19,6%-os közönségarányt ért el (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 5,9%, 5,0% és 5,1%).

A Mokkacino hasonlóan szép eredményekkel büszkélkedhet, hiszen szintén idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban.

A Mozi+ az év második hónapjában is tartotta pozícióját a csatornák versenyében, és a két fő kereskedelmi csatorna után újra a legnézettebb kábelcsatorna lett a 18-59 évesek körében (3,7% SHR, Teljes nap). Sőt, a Mozi+ 2022-ben, az eddig eltelt két hónap átlaga alapján, teljes napon és főműsoridőben is (18:00-23:00) a legnézettebb kábelcsatorna a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is.

Teljes napon februárban is a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 éves nézők 9,1%-át, a 18-49 éves nézők szintén 9,1%-át, valamint a teljes lakosság 11,7%-át jelenti (RTL Klub azonos sorrendben: 7,7%; 7,3%; 7,5%). A februári műsorok népszerűségének köszönhetően a TV2 Kábelportfólió, valamint a TV2 Csoport is sikeresen megtartotta piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban. (x)

Live + As live adatok

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...