Márkanevet vált a 4iG csoport tulajdonába tartozó Telenor Montenegro, amely új logóval és ONE márkanévvel folytatja működését a montenegrói mobilpiacon.
A brandváltás részeként montenegrói társaság neve ONE Crna Gora DOO-ra változik, és a telefonokon található operátor logó is ONE-ra vált március végétől. A Telenor Montenegro március 31-ig lecseréli az összes arculati elemét a nyugat-balkáni országban.
Az új márkanév alatt az ügyfelek barátságos, elkötelezett és átlátható szolgáltatót ismerhetnek meg. A fő hangsúlyt az ügyfelek kiszolgálására helyezi a vállalat, amely elkötelezett amellett, hogy az elérhető legjobb támogatást biztosítsa előfizetőinek. A ONE piacvezető társaságként egyenes és őszinte kommunikációt ígér ügyfeleinek, amellyel elsődleges célja a meglévő előfizetők elégedettségének növelése. A ONE márkanév kifejezi a társaság montenegrói mobilpiacon betöltött vezető szerepét, illetve 25 éves történelmét: 1996-ban az első mobilhívást a társaság mobilhálózatán keresztül indították Montenegróban.
A mobilszolgáltatót tavaly decemberben vásárolta meg a PPF csoporttól a 4iG Nyrt., amely jelentős növekedési stratégiát hajt végre a magyarországi és nyugat-balkáni távközlési szektorban. A Telenor Montenegro márkanév cseréjét nem a tulajdonosváltás indokolta. A montenegrói mobilszolgáltató 2018-ban került norvég Telenor csoporttól a cseh PPF-hez, amely egyszeri hosszabbítást követően végül 2022. március 31-ig engedélyezte a podgoricai székhelyű társaságnak a Telenor brand használatát. Az új márkanévvel kapcsolatos döntést a 4iG már az akvizíció lezárását megelőzően meghozta, amelyet megelőzően Montenegróban, illetve nyugat-balkáni országokban fókuszcsoportos kutatásokkal vizsgálta az ügyfélvisszajelzéseket, és a lehetséges új márkaneveket.
Az új márkastratégiát a 4iG szakemberei és a McCann Budapest kreatív ügynökség munkatársai közösen dolgozták ki.