- Hirdetés -

A dentsu Hungary-t választotta az RTL

|

A dentsu Hungary lett a befutó az RTL Magyarország által kiírt meghívásos médiaügynökségi tenderen. A többkörös kiválasztási folyamat során olyan ügynökségi partner megtalálása volt a cél, amely célzottabb, személyre szabott performance kampányok, valamint nagy elérésű brandkampányok tervezésében és lebonyolításában nyújt szakmai támogatást a médiavállalat marketingkommunikációs aktivitásai során.

Az RTL Magyarország egy olyan szakmai, stratégiai partnert keresett, akivel hosszú távon együttműködve – és a megszokott mennyiségi kritériumoktól eltekintve – a kampánytervezés során képes együtt gondolkodni, a legmodernebb digitális megoldásokat közösen adaptálni, a mérési és adatstratégiát újratervezni, és egyúttal a nézők elérésének leghatékonyabb módszereit is újragondolni – írja közleményében a cég.

A médiavállalat kétkörös tender után a dentsu csapatában találta meg partnerét az integrált, de nagyrészt digitális stratégiai fókuszú feladatra. A dentsu stratégiai gondolkodásával és friss kreatív és technológiai médiajavaslataival emelkedett ki a tender rendkívül erős, öt résztvevős mezőnyéből.

„A most véget ért tender sok szempontból eltért a szokásos médiaügynökségi tenderektől. Mi olyan hosszútávú partnert kerestünk, amely mély digitális szakértelmével képes támogatni az RTL Magyarország megújulását. Nemcsak taktikai szinten segít a kampányok hatékonyságának növelésében, de az online marketingstratégiánk alakításában is részt vesz” – mondta Szabó Zoltán, az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatója. „Az RTL Magyarország ugyanis nagy változások előtt áll, célunk, hogy minden platformon elérhetővé tegyük a tartalmainkat, nemzeti bajnokok legyünk a magyar streamingpiacon is, illetve megjelenjünk olyan digitális területeken, ahol eddig nem voltunk jelen.”

Az RTL Magyarország 2021-ben kezdett stratégiai együttműködést új kreatív- és social ügynökségi partnereivel. A médiavállalat a tavalyi év során az Artificial Groupot bízta meg a kreatív ügynökségi feladatok ellátásával és a Be Social csapatában találta meg partnerét a kampányok közösségi médiába történő integrálásához. Az együttműködés kezdete óta az RTL Magyarország mindkét ügynökséggel karöltve számos sikeres kampány lebonyolításán van túl. Az új médiaügynökségi partner érkezésével az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatósága teljes mértékben megújította partneri együttműködéseit.

„A tenderre komoly szakmai kihívásként tekintettünk. Különösen inspiráló volt számunkra, hogy az RTL Magyarország egy velük együtt gondolkodó, a digitális területeken otthonosan mozgó stratégiai partnert keres. A pályázati folyamatban kellően hangsúlyosan tudtuk prezentálni munkamódszerünket és mély márka- és digitális stratégiai tudásunkat, valamint lehetőségünk volt bemutatni az elhivatott, lelkes kollégáinkat. Büszkék vagyunk arra, hogy a résztvevő elit ügynökségi körből a dentsu kínálja azt a szaktudást és előremutató gondolkodást, amit keresnek. Izgatottan és nagy tervekkel vágunk bele a hosszútávú együttműködésbe, bízva a közös sikerekben” – mondta Bacsa Gábor a dentsu Hungary ügyfélkapcsolati vezetője, a Carat Hungary ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...