- Hirdetés -

Listavezetőként kezdett a Pepe

|

A TV2 új sorozata bizonyult a hét legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében. A teljes lakosságnál pedig az Exatlon döntője végzett a műsoros toplista élén. A csatornák szintjén az RTL Klub ért el jobb esti közönségarányt, de szoros a verseny a TV2-vel.

Továbbra is nagyon közel jár egymáshoz az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Legutóbb arról írtunk, hogy mindössze 0,9 százalékpont választotta el a két csatorna heti share-jét, ehhez képest múlt héten ugyanez már csak 0,7 százalékpontot tett ki. Az RTL Klub ugyanis 13,7 százalékos (lineáris) share-rel, a TV2 pedig kerek 13 százalékos közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve egál volt közöttük az eredmény (13,4-13,4 százalékos közönségarány). A szombatot 14,3 százalékkal nyerte az RTL Klub a 8 százalékos TV2 előtt. A vasárnap estét a TV2 nyerte 16,1 százalékkal, az RTL Klub 14,1 százalékos közönségarányt hozott össze.

A teljes csatornacsoportokat nézve még a fentieknél is szorosabb versenyt láthatunk. Az RTL Magyarország 27,4 százalékos, a TV2 Csoport 27,3 százalékos közönségarányt produkált. Holtversenyt volt a nemzetközi portfólióknál. A Paramount (nem a csatorna, hanem a korábbi ViacomCBS) 7,2 százalékos share-t ért el, csakúgy mint az AMC. Az Antenna Group lemaradása sem volt nagy, 6,4 százalékos share-t szállítottak a televízióik.

14. hét / 13. hét / 12. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,7% / 14,4% / 13,5%
TV2 – 13% / 13,5% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (14. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 6,5% (4,7%)
Híradó – 22,1% (22,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,2% (19,1%)
Keresztanyu – 16,4% (16,9%)
Híradó – 10,2% (12,7%)
Hotel Margaret – 7,1% (9,4%)

TV2
Remények földje – 18,7% (19,3%)
Tények – 18,7% (18,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,9% (11,1%) – szerdától szombatig
Exatlon Hungary – 14,6% (14%)

A hétköznap estéken egész megmerevedtek az erőviszonyok, nem véletlen, hogy egyforma share-t ért el ezen a téren a két csatorna. Az RTL Klubon a Keresztanyu átlagos közönségaránya 16,4 százalékot tett ki, ami 20 százalékkal haladta meg a heti csatornaátlagot. A Hotel Margaret viszont a maga 7,1 százalékával ezt 48 százalékkal múlta alul. Az Exatlon az egész hetet nézve (a vasárnapi döntővel együtt) 14,6 százalékos share-t ért el, a hétköznapi átlaguk pedig 14,1 százalék volt. Előbbi azt jelenti, hogy utolsó hetében az Exatlon 12 százalékkal ugrotta meg a TV2 heti csatornaátlagát.

Szombat este az RTL Klubon futó Séf meg a többiek 14 százalékot hozott (egy héttel korábban 15,8 százaléknál járt), A mi kis falunk pedig 18,4 százalékot produkált (a korábbi héten 20 százalékot). A TV2-n a Neked énekelek című jótékonysági műsor nem hozott túl erős share-t, 8,4 százalékot értek el.

A vasárnapi főműsorideje azért már erősebb volt a TV2-nek. Az Exatlon döntője 17 százalékos, a Pepe című sorozat első része 17,7 százalékos, a második epizódja 16,4 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL Klubon A nép szolgája dupla részeiből az első 13,6 százalékos, a második 11,1 százalékos share-t hozott össze. Továbbra is igaz, hogy vásárolt sorozattól ez szép eredménynek számít, pláne egy ennyire erős sávban.

A vasárnap kapcsán még említést érdemel a Forma-1 is. Az időeltolódás miatt az Ausztrál Nagydíj nem éppen ideális műsoridőben, vasárnap kora reggel került képernyőre, ehhez képest a hét 11. legnézettebb műsora volt a 18-49 évesek körében 145 ezres nézőszámmal.

A 18-49-es és a teljes lakosságos műsoros toplista élén is egy-egy TV2-s produkció nevét láthatjuk. Előbbinél a Pepe bizonyult listavezetőnek 238 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig az Exatlon döntője végzett az élen 731 ezres nézőszámmal. Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 éveseknél A mi kis falunk volt 233 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó állt a házi toplistájuk élén 716 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_14het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_14hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...