A vártnál gyengébb eredményekről számolt be a Google anyavállalata, az Alphabet az első negyedévre vonatkozóan, a cég 68 milliárd dolláros bevételt és 16,4 milliárdos profitot ért el. A YouTube hirdetési bevétele mintegy 600 millió dollárral maradt el az előzetes várakozásoktól.
Az elemzői várakozásoktól kis mértékben, százmillió dollárral maradt el a Google első negyedéves árbevétele. A cég forgalma 68,01 milliárd dollár volt, ami éves összevetésben 23 százalékos bővülést jelentett. Ez jóval kisebb mértékű, mint a 2021 első negyedéves 34 százalék volt, ugyanakkor az az eredmény egy, a COVID-járvány kitörése miatt viszonylag alacsony bázishoz képest jelentett komoly előrelépést.
A vállalat üzemi eredménye 20,1 milliárd dollár volt, ami az egy évvel korábbihoz képest 30 százalékos bővülést jelentett. A cég adózott eredménye viszont közel 1,5 milliárd dollárral csökkent, míg 2021 első három hónapjában még 17,9 milliárd dollár volt, addig az idei január-márciusi időszakban 16,4 milliárd dolláros profitot ért el a cég.