Idén újra megszervezi a Young Cannes Lions hazai előválogató versenyét a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Cannes Lions- és Eurobest hazai nagyköveteként. A 31 éven aluli, ügynökségi – és ügyféloldali fiatalok jelentkezését 7 kategóriában várják.
A tavalyi évben az előválogató verseny elmaradt, még a pandémia okozta helyzet miatt. Viszont az idei évben újra megrendezésre kerül a 3 napos hazai előválogató verseny. Fontos változás, hogy az elmúlt évekhez képest, a hazai megmérettetést megnyert páros adott kategóriájában nem utazik automatikusan Cannes-ba.
A nemzetközi előválogatót pedig Zoom-on keresztül fogják tartani és az a magyar páros, aki a legjobb eredményt éri el, az fog kiutazni a MAKSZ szervezésében a Cannes Lions fesztiválra június 20-24 között.
A 7 kategória közül a Young Marketers kategóriában az ügyféloldali fiatalokat várják, míg az ügynökségi oldali fiatalokat a PR, Cyber, Média, Film, Print és Design kategóriákban várják. Regisztrálni a megmérettetésre az utolsó pillanatig lehet a verseny weboldalán keresztül.
„Friss márkaként különösen fontos számunkra, hogy megismerjük, hogyan látnak a kreatív, fiatal tehetségek egy újonnan bevezetett telekommunikációs brandet, illetve, hogy mit jelent számukra a márka központi gondolata, az egyensúly. A Yettelnél több generáció dolgozik együtt, és eltökélt célunk, hogy a fiatal tehetségeket támogassuk az érvényesülésben, ezért is csatlakoztunk nagy örömmel a kreatív tehetségkutató programhoz” - mondta el Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.