A Hungaropharma Zrt. idén januárban meghívásos tenderen, több körben pályáztatta az ügynökségeket három fő kommunikációs területen – a közösségimédia-, a marketing-, valamint a sajtókommunikáció – teljes körű támogatására. A tendert az Avantgarde Group nyerte, így az elkövetkezendő egy évben mindhárom területen az ügynökség támogatja a vállalat kommunikációs aktivitásait a stratégiaalkotástól a tartalomgyártáson keresztül egészen a grafikai tervezésig.
„A Hungaropharma kommunikációs céljai, a sajátos iparági elvárások és a különböző területek összehangolása speciális megoldásokat kívánnak. Ez komoly kihívás és felelősség is egyben, amihez szükségünk lesz sokéves iparági tapasztalatunkra is. Az egészségügyi területen nagy szakértelemmel rendelkező csapatunk lelkesedéssel és számos kiváló ötlettel vágott neki a feladatnak a PR, a kreatív és a digitális megoldások területén egyaránt. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen izgalmas témát és komoly szakmai minőséget képviselő ügyféllel dolgozhatunk együtt” – hangsúlyozta Pletrich-Karnevál Adrienn, az Avantgarde Group PR igazgatója.
„A Hungaropharma gyógyszer-nagykereskedelmi tevékenységén túl – számos szakmai programmal – szerves része, valamint motorja a hazai gyógyszerészi közösségeknek és nem utolsó sorban fontos szerepet vállal a népegészség megőrzésében, ezért választottunk egy olyan ügynökséget, amely integrált szemlélettel, több területen is támogatni tudja a kommunikációnkat. A tender kiírásakor elsődleges szempont volt, hogy egy olyan csapattal kezdjük az évet, akikkel az eddigi szakmai színvonal mellett további és újabb színt vihetünk a kommunikációba. A tender során az Avantgarde szerteágazó iparági tapasztalatai, kreatív ötletei és precízen kialakított tartalmai sok inspirációt adtak számunkra, többek között ezért is választottuk őket” – mondta Füzesi Judit, a Hungaropharma Zrt. Kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettese.