Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön vásárlók 5 órán belül hozzájuthatnak a megrendelt árukhoz Budapesten és az agglomerációs települések egy részén. Istenes Bence kreatívként és főszereplőként is részt vett a forgatásokon, visszatért népszerű fiktív karaktere, Richyke is, aki szerint amióta ott van a raktárban, „minden patika”.
Május 16-tól láthatják a nézők a Rossmann-futár kampányt, amely arra hivatott, hogy bemutassa a drogériahálózat új szolgáltatását. Az online rendelések szállítási idejének rövidítésével a vásárlók akár 5 órán belül megkaphatják a kívánt termékeket, ehhez kapcsolódóan készültek el a videók, amelyeket a kreatív koncepciótól a gyártásig Istenes Bence és csapata készített el. Az egyik videó egy TikTok “challenge”, erre a platformra készült, mint „szupererő” kihívás. Ehhez a Rossmann raktárában készítettek felvételeket.
„Ez a fél perces videó arról szól, hogy a futárok akár 5 órán belül házhoz viszik a megrendelt termékeket, én pedig kipróbáltam, mennyi idő alatt lehet összeszedni mindent ehhez a raktárban. Addig kellett teljesítenem a kihívást, míg a focilabda, amit felrúgtam a tetőre, a másik oldalon landolt. Nem mondom, hogy könnyű volt, de érdekes volt végignézni, hogy egy-egy adott termék hány állomáson megy keresztül, amíg az online rendeléstől eljut a vásárlóhoz, ennyire rövid idő alatt” – mesélte Istenes Bence.
Az online Rossmann futár szolgáltatás jelenleg Budapesten és 45 agglomerációs településen érhető el.
„Ezzel a szolgáltatással természetesen az a célunk, hogy a megrendelőink a lehető legrövidebb idő alatt, az esetek nagy százalékában még a rendelés napján hozzá juthassanak a szükséges árucikkekhez, akár hétvégén is. Délután három óráig beérkezett rendelés esetén futáraink estig az ajtók elé viszik a csomagokat, az este nyolcig megrendelt termékek pedig már akár másnap reggelre is megérkezhetnek – mondta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország online marketing menedzsere. – Ebben a kampányban hívtuk segítségül Istenes Bencét és Richykét, akikkel korábban már sikeresen dolgoztunk együtt. Bízunk abban, hogy ezúttal is eléri a vásárlókat az információ, és egyre többen választják majd ezt az egyébként is népszerű vásárlási módot.”