- Hirdetés -

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

|

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új fenntarthatósági eljárást is alkalmaztak, elnyerve ezzel a BREEAM EXCELLENCE zöld minősítést.

A Diageo a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalataként, magyarországi jelenlétének elmúlt 20 éve során mindvégig kiemelkedően fontosnak tartotta a tudatos társadalmi felelősségvállalást. Ennek keretében született meg a Society 2030: Spirit of Progress program, amely a Diageo tíz éves akcióterve egy befogadóbb és fenntarthatóbb világ kialakításáért. Az akcióterv célja a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése, a befogadás és sokszínűség támogatása továbbá a fenntarthatóság megvalósítása.

„Itt, a Diageonál felismerjük azokat a problémákat, amelyekkel a társadalom szembesül a 21. században. Ennek eredményeként a következő 10 évben a Society 2030 program keretében arra törekszünk, hogy világszerte segítsünk az egyéneknek egy fenntarthatóbb, egyenlőbb és biztonságosabb világban élni. Ezen felül szeretnénk munkatársainknak is a legjobb környezetet biztosítani, hiszen 20 év alatt a Diageo Budapest csapata 1400 főre bővült és már 57 különböző országot képvisel.” – mondta Michael Holm, a Diageo kelet-európai ügyvezető igazgatója.

Green Court Offices – Környezettudatos irodaház a fenntartható jövőért

Az idén 20 éves magyarországi jelenlétét ünneplő Diageo Budapest számára az új iroda kiválasztásakor kiemelkedő fontosságot képeztek a fenntarthatósági kritériumok. De hogy mitől lesz zöld egy iroda? A fogalom olyan épületet jelent, amely környezetbarát és erőforrás-hatékony, és amelynek célja, hogy egészséges környezetet hozzon létre, energiát takarítson meg és kivitelezésével csökkentse a környezetszennyezést. A Green Court Offices számos modern funkciónak köszönheti BREEAM EXCELLENCE zöld minősítését.

Az újrahasznosítás jegyében az esővízre és a hulladékfeldolgozásra kiemelkedő figyelmet fordítottak. A Green Court Offices esővízgyűjtő rendszerének köszönhetően a csapadék 100%-át képes újra felhasználni, ami napi szinten akár 30 000 üveg Johnnie Walker palackkal is felérhet. Ezen felül a szelektív hulladékgyűjtés is kiemelkedő hangsúlyt kapott az új, környezettudatos irodában: egy üveg újrahasznosításával akár 30 perc számítógépes- és 20 perc televíziós időre elegendő áramot takaríthatnak meg a munkavállalók.

A széndioxid- kibocsátás csökkentése érdekében minőségi LED világítást alakítottak ki az egész épületben. A LED izzók élettartama várhatóan 50 000 óra, míg egy átlagos izzó élettartama mindössze ezer óra körül van. A fertőzések ellen a légkezelőkben beépített UV szűrők védenek, a kéthéjú homlokzat szerepe pedig mind az akusztika, mind a hűtés-fűtés energiatakarékossága szempontjából is igen jelentős.

A Diageo Budapest számára elengedhetetlenül fontos, hogy húsz éves tapasztalatait hasznosítva a lehető legjobb munkakörülményeket biztosítsa egyre bővülő csapatának. A környezetkímélő megoldások mellett munkavállalóik egészsége érdekében a komplexumban egy 3300 négyzetméteres belső parkot alakítottak ki, amelynek természetes elemei akár 15%-kal növelhetik az emberi kreativitást. Az iroda ezen felül 7000 négyzetméter ablakfelülettel rendelkezik: tudományosan bizonyított, hogy a természetes fényben végzett munka akár 46 perccel növelheti az éjszakai alvásidőt. Különlegessége továbbá, hogy az elmúlt évek megváltozott munkakörülményeire tekintettel az iroda már hibrid munkavégzésre optimalizált, megnövelték a közös terek arányát és a webkonferencia eszközök számát, a szülőket pedig családbarát zónával is támogatják, ahová magukkal hozhatják gyermekeiket.

„A fenntarthatóság mellett az ideális munkakörnyezet biztosítása is rendkívül fontos számunka. Hisszük, hogy munkatársaink mentális és fizikai egészségének támogatása szintén felelősségünk. A pandémia által átalakult munkavégzéshez igazodva egy olyan új, modern irodát szerettünk volna biztosítani munkavállalóinknak, ahova szívesen jönnek be dolgozni az otthoni munkavégzés lehetősége mellett is” – mondta Pais Mónika, a Diageo Budapest vezérigazgatója.

A 20 éves Diageo Budapest eredményei és céljai

A Diageo Budapest fő céljai közé tartozik a piaci növekedés támogatása, az értékteremtés, a szolgáltatási és üzleti teljesítmény- és a hatékonyság növelése. Ennek eredményeként mára már a budapesti iroda irányítja az alapvető pénzügyi folyamatokat az európai és az észak-amerikai piacok számára, valamint a Diageo Budapest látja el a kincstári funkciót is. A vállalat itt hozta létre a Global Business Operation-t (GBO), és részben budapesi központtal alakult meg a Diageo kelet-európai régiója, ezen felül a központosított adótevékenység nagy része már szintén hazánkban zajlott 2020-ra.

Az értékteremtés és változás érdekében a vállalat elindította az utánpótlást és elköteleződést erősítő BESPIRITED programot és bevezette a családi szabadságot, melynek keretében gyermek születése esetén 26 hetes fizetett, szülői szabadságot biztosít munkavállalóinak, mindkét szülő részére egyaránt.

A Diageo Budapestnek az évek során számos díjat sikerült elnyernie, 2021-ben többek között megszerezte a Business Services Hungary: Az Év Kiválósági Központja, Családbarát Vállalat, Év Credit Management Csapata, Prizma Digitális PR Kampány – ezüst és HRKOMM díjakat is.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...