- Hirdetés -

Két sportközvetítés vonzotta a legtöbb nézőt

|

Múlt héten a Forma-1 futam és a Bajnokok Ligája-döntő érte el a legmagasabb nézőszámot a 18-49 éveseknél. A teljes lakosságnál a Tények és az RTL Híradó vonzotta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten az RTL Klub 18-49 éveseknél mért főműsoridős közönségaránya 0,7 százalékponttal csökkent, a TV2-é ezzel párhuzamosan 1,6 százalékponttal nőtt. Ugyanakkor még így sem volt veszélyben az RTL Klub első helye, hiszen 15,3 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet a 12,9 százalékos TV2 előtt. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve kicsit nagyobb volt az RTL Klub előnye, 18,4 százalékot értek el, a TV2 pedig 13,7 százalékot. Az RTL Klub szokás szerint csak vasárnap este nem tudott a TV2 elé kerülni, a hét utolsó napján a TV2 14,4 százalékos, az RTL Klub 7,8 százalékos share-t hozott össze.

A teljes csatornacsaládokat nézve az RTL Magyarország 29,7 százalékos share-t ért el, a TV2 Csoport pedig 28,2 százalékot. A három legjelentősebb nemzetközi csatornaportfólió között a mostanában megszokottnál szorosabb volt a verseny. Az AMC 6,3 százalékos, a Paramount 6 százalékos, az Antenna Group 5,4 százalékos közönségarányt ért el.

21. hét / 20. hét / 19. hét / 18. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,3% / 16% / 15,6%
TV2 – 12,9% / 11,3% / 11,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (21. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3,1% (4%)
Híradó – 19,9% (19,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,2% (17%)
A Konyhafőnök – 19,4% (18,9%)

TV2
Remények földje – 18,6% (19,3%)
Tények – 23,8% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 19,3% (15,9%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 16,8% (15,7%)
Doktor Balaton – 10,4% (7,9%)

Az RTL Klubon általában nem működnek túl jó a délutáni török sorozatok, de a most futó Szerelem és más bajok című széria még ehhez képest is gyengén teljesít. Így viszont nem adnak túl erős felvezetést az esti RTL-es hírműsornak, ami miatt eléggé a fejükre nőtt a Tények. A korábbi heti kiegyenlítettebb eredményt követően a múlt héten ismét jobban szerepelt a Tények, mint az RTL Híradó. Igaz ez a heti átlagra, valamint a napi eredményekre is, egyedül vasárnap nyerte a sávját az RTL Híradó.

A Konyhafőnök viszont talán még a várnál is jobban szerepel, a heti átlaguk közel járt a 20 százalékhoz. Ugyanakkor velük szemben a TV2-n sem teljesített rosszul a Drágám, add az életed, a 16,8 százalékos share-jük magasan megugrotta a csatornaátlagot. A Doktor Balaton viszont még a múlt heti javulását követően is csak alulról nézegette a TV2 átlagát.

A 18-49 éveseknél két M4 Sport közvetítés áll a műsoros toplista élén. A legnézettebb műsornak ugyanis a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult, amire 296 ezren voltak kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportból. A második helyre pedig a szombat esti Bajnokok Ligája-döntő futott be 293 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál sem teljesítettek rosszul, a Forma-1 656 ezres, a Bajnokok Ligája-döntő 637 ezres nézőszámot produkált.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub legnézettebb műsora a Konyhafőnök, annak is a szerdai adása volt, ami 204 ezer nézőt vonzott. A TV2 legnézettebbjének pedig egy vasárnap esti film, az Életrevalók bizonyult, ami 176 ezres nézőszámot hozott össze.

A teljes lakosságnál az elmúlt hét legnézettebb műsora a szerda esti Tények volt, ami 715 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A toplista második helyére pedig a vasárnapi RTL Híradó kapaszkodott fel 675 ezres nézőszámmal.

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...