- Hirdetés -

Ilyennek látják a pályatársak a legbefolyásosabb médiásokat

|

Idén a Marketing&Media magazin felkérte a TOP50 élmezőnyébe került médiásokat jól ismerő pályatársakat, hogy mondják el, milyennek látják őket. Ki az ikon, ki ért mindenhez is, ki nyerhetne könyvolvasási versenyt, ki az örök nyughatatlan – kiderül összeállításunkból.

Vidus Gabriella (1.), RTL Magyarország, vezérigazgató

„Egykori médiamunkásként mindig is nagyra tartottam Gabit, aki számomra a médiaszakma első számú ikonja, az üzleti élet szupersztárja. Mióta személyesen is megismertem, még jobban tisztelem: emberségből, integritásból és értékrendből olyan példát mutat, ami inspiráló és követendő. Gratulálok töretlen tündökléséhez!”

dr. Orbán Anita, Vodafone Magyarország, vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettes

 

„Erős, határozott, őszinte, ha kell, kőkemény, igazságos, gyors, dinamikus és dinamizálni képes, okos, felkészült, jó tárgyaló partner, hatással bíró, felelős, komoly, ugyanakkor merész, mégsem vakmerő, van jelenléte, egyenes, újító, lendületes, stílusos, figyelmes, az egyenlő esélyek híve és nő.”

Liptay Gabriella, KPMG, marketing- és kommunikációs igazgató

„Érdekes, hogy különböző relációkban dolgoztunk már együtt az évek során: ügyfél–media sales, tanácsadó–megbízó, médiaügynökség– médiavezető. Minden esetben felkészült, vérprofi, elképesztően gyors gondolkodású, új szempontokat a megbeszélésekbe behozni képes, tudatos, kemény tárgyalópartner, átlát a szitán, az egyenes beszédet értékeli, lényeglátó, fókuszált. Mindezek mellett nagyon emberi. Szenvedéllyel csinálja, amit csinál, energizál; szeretek vele dolgozni és csak úgy beszélgetni is…”

Záprel Zsolt, Mediabrands, chief executive officer

Vaszily Miklós (1.), TV2 Csoport, igazgatósági elnök; Indamedia Csoport, társtulajdonos

„Egyike a magyar online média alapítóinak, akivel közösen építettük fel a hazai digitális tartalomszolgáltatást (ő Index, én Origo, közösen brands.hu). Vérbeli vezető, aki villámgyorsan méri fel a lehetőségeket, értelmezi a legnehezebb helyzetet és megtalálja a megoldást. Mindezt humorral és szenvedéllyel. Humor nélkül nincs értelme semminek, főleg a munkának. Karizmát pedig nem lehet tanulni, Mikinek van, és kész.” ☺

Weiler Péter, Dating Central Europe, vezérigazgató

 

„Mindenhez is, de a médiához különösen ért. Megfontolt, sokszor kemény értékítéletet is tartalmazó mondatai és kiállása minden pozíciójában egyértelművé teszi autoritását, szakmai hitelességét. De a különböző jellegű szerepein túl egy olyan személyiség, aki bizalmat ébreszt, bizalmat is kap, amit eredményekkel hálál meg. Stílusában érezhető a gondoskodás és a kihívások keresése, ami talán a magánéletéből, a család és a sport szeretetéből fakad.”

Kovács Tibor, Ringier, ügyvezető; MLE, elnök

 

Guttengéber Csaba (2.), Atmedia Csoport, ügyvezető igazgató; MRSZ ügyvezetőségi tag

„Azok közé tartozik, aki a médiaiparágban, annak is a sales területén alkotott és alkot maradandót úgy, hogy olyan ember maradt, akinek a belső értékei a kemény tárgyalások során soha, egy pillanatra sem kérdőjeleződtek meg.”

Turi Árpád, RadioFactory, ügyvezető igazgató

 

„Azon szerencsés emberek közé tartozom, akik több oldalról is megismerhették. Dolgoztunk együtt, voltunk egymás versenytársai, de mindig sikerült megőrizni a barátságunkat. Kimagasló problémamegoldó képessége mellett a határozott, gyors döntései, valamint az ezeket lehetővé tevő felkészültsége az, ami szakemberként kiemeli őt. Merültünk cápákkal, voltak kemény tárgyalásaink, de vele biztos volt, hogy mindig minden sikerül.”

Jánosi Péter, Ringier, kereskedelmi igazgató

 

Gulyás János (3.), Wavemaker Hungary, ügyvezető igazgató; MRSZ, elnök

Lilu egy fantasztikusan inspiráló és jó ember, a szó legnemesebb értelmében. Rengeteget lehet tőle tanulni, és az sem véletlen, hogy ennyi ideje a szakma csúcsán van. De most sem áll meg, és ahogy elnézem, egy kis idő múlva padelben is verhetetlen lesz…” ☺

Lovas Tamás, Decathlon, marketingkommunikációs igazgató

„Ha lenne olyan verseny a GroupM-ügynökségek között, hogy ki olvasta el a legtöbb könyvet, nem kérdés, hogy ki nyerne: Lilu. Ha lenne olyan verseny a GroupM-ügynökségek között, hogy kinek van a legtöbb gyereke, nem kérdés, ki nyerne: Lilu.”

Pajor Attila, GroupM Hungary, operatív igazgató

 

„Láttam vitorlás hajón a Balatonon, próbajátékon a padelpályán a Feneketlen-tónál és törött lábbal Cannes-ban a Croisette-en. Mindenhol tanárian ment. Ahogy az ügynöksége is. Hiába, nincsenek véletlenek!”

Simon Krisztián, Marketing&Media, főszerkesztő

 

Varga Zoltán (4.), Central Médiacsoport, tulajdonos, vezérigazgató

„Az örök nyughatatlan. Több mint két évtizede dolgozunk együtt, és mondhatom, az idő előrehaladtával semmit sem veszített kísérletező kedvéből és az új lehetőségek iránti fogékonyságából. Változatlanul sokat dolgozik, és Ray Babbittnél is jobban emlékszik a számokra – legyen az árfolyam, darabszám vagy éppenséggel határidő.”

Mikóvári Gergely, Termindex Zrt., vezérigazgató

 

„Ő testesíti meg számomra az igaz mintanagypolgárt. Üzletemberként kemény, hűvös és távolságtartó, mecénásként több területen is nagyon bőkezű, barátként pedig közvetlen, kedves és szórakoztató. Örülök, hogy az utóbbi körben lehetek.”

Homonnay Géza, Gamax Informatikai és Munkaerő-kölcsönző Kft., ügyvezető

 

Rékasi Tibor (6.), Magyar Telekom, vezérigazgató

„Tiborral jó humora és széles látóköre miatt nemcsak munkáról, de a legkülönbözőbb témákról is el tudunk beszélgetni. Mértéktartó, ugyanakkor inspiráló, rendkívül sikeres vezető, aki példát mutat emberségből, társadalmi felelősségvállalásból, emellett kulcsszerepe van Magyarország digitális jövőjének alakításában.”

Éry Gábor, Ericsson Magyarország, vezérigazgató

 

„Felismerte, hogy a legnagyobb változást éljük az ipari forradalom óta, és a szolgáltatások sebessége nem tud lépést tartani azzal, amit sokan – köztük ő maga is – várnak tőle. Tibor és csapata, amely mára az egyik legdinamikusabb felső vezetői csapat a régióban, bátran lépett: nem csupán a Telekomot teszi nemzetközi jó példává, hanem formálja a világot, amiben élni szeretne, és ehhez a nagy álmok mellett az is kell, hogy napi szinten azzal keljen, hogy mit tud megváltoztatni ma, és ehhez honnan lehet inspirációt szerezni: ha nincs ismert út, akkor kitapossuk, felépítjük, áthidaljuk. Jó vele együtt nagyot álmodni és építkezni, mindenkinek javasolni tudom!”

Róna Dániel, McKinsey & Company, partner

 

Kolosi Péter (7.), RTL Magyarország, vezérigazgató-helyettes, programigazgató

„Vele beszélgetni, együtt gondolkodni mindig egy izgalmas intellektuális élmény. Így a huszadik, programigazgatóként eltöltött éve után egyre biztosabb vagyok abban, hogy valójában benne van az X.”

Erdős Ákos, Paprika Studios, ügyvezető igazgató

 

„Egyszerre van meg benne az iparág felgyorsult változásait értő, jövőbe tekintő modernkori vezető és a legjobb értelemben vett régimódi, megingathatatlan morális alapokról irányító döntéshozó. Legyen szó vállalati szintű felelősségvállalásról, vagy kollégák, sorsok, életek melletti kiállásról, a döntése egyszerre lesz racionális, nagyvonalú és elegáns. Nehéz valakiről így írni, akit nagyon kedvelek… szóval, ha nem a főnököm lenne, akkor azt hiszem, a barátom.”

Lilu, RTL Magyarország, műsorvezető

 

Somlói Zsolt (8.), Mindshare, ügyvezető igazgató

„Higgadt, mert látott már mindent is. Kitartó, és így célba ér mindig is. Vizionárius, és így végtelenül inspiráló is.”

Horváth Magyary Voljč Nóra, K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató

 

„A kortárs műgyűjtés világában a világ tendenciáit előbb látja, mint bárki más itthon – hasonlóan inspiráló vele a reklámszakma változásairól beszélgetni. Mindig revelatív, és még szórakoztató is!”

Málnay B. Levente, AMC Networks International – Közép- és Észak-Európa, ügyvezető alelnök

 

Bíró Pál (9.), Google Magyarország, vezető

„Leginkább a kutatásban és az ügyfelek kiszolgálásában alkalmazott szisztematikussága, kitartása, illetve a lojalitása miatt sikeres. Amikor megkerestem egy globális Google-probléma kapcsán, jelezte, hogy felveszi a kapcsolatot a központtal. Amikor pedig kiderült, hogy nincs megoldás az ügyre, visszajelzett és tanácsokkal látott el. A Google csapatát az innováció szellemében építi, mindenhol ott van, közösen gondolkodik velük, miközben a magyar Google szakmailag elismert vezetője, követendő értékrendekkel.”

 

Szelei Szilárd, Upscale Advertising Technologies, CEO

„Grillhúst ettünk egy rendezvényen, ahol a sztársütő azt ecsetelte, hogy két húsban ő az istenek királya, marha és csirke, azt nála jobban senki, és mindenki maga alá piszkít, olyan csodás. Megettük fegyelmezetten, majd kifelé menet Pali megkérdezte halkan, hogy amit ő evett, az most melyik lehetett. Elegáns pali, nem azért tölt el itt 80-90 évet, hogy bántson. A humora unikális, a kedvességét pedig érdemes értékelni, de nem összekeverni: van véleménye mindenről, csak nem hangoskodik.”

Lengyel András, United Media, advertising sales strategist

 

Dudás Gergely (10.), R-Time, ügyvezető igazgató; RTL Magyarország, kereskedelmi igazgató

„Geri neve gyakorlatilag összeforrott az RTL-lel és a professzionális médiaértékesítéssel. Két dolog jut elsőre eszembe: rendkívüli precízség és pontosság, amivel az üzleti kérdések minden apró részletét kezeli. Ugyanakkor rendíthetetlenül tisztességes képviselete az RTL kereskedelmi politikájának. Ilyen módon a magyar médiapiac egyik állócsillaga.”

Mező László, MediaCom Magyarország, ügyvezető igazgató

 

„Geri egy strukturált, következetes, a jó értelemben fegyelmezett vezető, aki rendkívül alázatos a munka és a lehetőségek iránt. Nagy érdeklődéssel figyeltem a konyhaművészet iránti elszántságát is, és örülök, hogy a legfontosabb alapfortélyokat eltanulta tőlem.” ☺

Bíró Pál, Google Magyarország, vezető

 

A Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 rangsor.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...