- Hirdetés -

Magas nézőszámot hozott a hétvégi meccs

|

A Magyarország-Németország mérkőzés érte el a legmagasabb heti nézettséget a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében is. A múlt keddi Olaszország-Magyarország meccs is sok nézőt vonzott.

A mögöttünk álló hét napban mindkét nagy kereskedelmi csatorna egy kicsit gyengébben teljesített, mint egy héttel korábban. Az RTL Klub 15,2 százalékos, a TV2 9,9 százalékos heti share-t ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, ami 1,5, illetve 1,2 százalékpontos csökkenést jelent. A két csatorna közül hétfőtől szombatig az RTL Klub produkált jobb eredményt, a vasárnapi főműsoridőt pedig a TV2 nyerte.

A teljes csatornacsaládokat nézve az RTL Magyarország 29,5 százalékos, a TV2 Csoport 26,4 százalékos heti közönségarányt söpört be. A nemzetközi portfóliók közül az AMC-nek volt a legjobb hete, 6,9 százalékos közönségaránnyal, majd a 6,1 százalékos Paramount és az 5,5 százalékos Antenna Group következett.

23. hét / 22. hét / 21. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,2% / 16,7% / 15,3%
TV2 – 9,9% / 11,1% / 12,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (23. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3,6% (4,5%)
Híradó – 19,7% (20%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,8% (17,9%)
A Konyhafőnök – 18,4% (20,4%)

TV2
Remények földje – 17,3% (17,7%)
Tények – 18,8% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,8% (15,1%) – keddtől szombatig
Drágám, add az életed – 13,3% (15,9%)
Doktor Balaton – 8,1% (9,5%)

A két esti hírműsor között megint szoros volt a verseny, a heti átlagukban egy százalékponton belüli különbséget láthatunk az RTL Híradó javára. Egyéb tekintetben is változatlan volt a hétköznapi helyzet. Az RTL Klubon a Konyhafőnök, a TV2-n a Drágám, add az életed bőven megugrotta a saját csatornája átlagos közönségarányát. A Doktor Balaton viszont múlt héten sem talált magára.

A legnézettebb műsorok toplistája rendhagyó képet mutat: a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a múlt szombati Magyarország-Németország meccs áll az élen. A 18-49 éveseknél 303 ezer, a teljes lakosságnál 816 ezer nézőt vonzott a mérkőzés. Sőt, ha a lenti táblázatban nem csak az azonos című műsorok legnézettebbjei szerepelnének, akkor a második helyen is az UEFA Nemzetek Ligájának egyik közvetítése állna. A múlt keddi Olaszország-Magyarország összecsapás ugyanis a 18-49 éveseknél 290 ezres, a teljes lakosságnál 689 ezres nézőszámot hozott az M4 Sportnak.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub két legnézettebb műsora a Konyhafőnök pénteki adása és A mi kis falunk volt, 202 ezer és 175 ezer nézővel. A kereskedelmi célcsoportnál a TV2 műsorai közül a keddi Drágám, add az életed és a vasárnapi Tények szerepelt a legjobban 147 ezres, illetve 136 ezres nézettséggel.

A teljes lakosságnál kicsit más volt a helyzet. Az RTL Klubon a szerda esti RTL Híradó és A mi kis falunk hozta a legjobb számokat: 572 ezer és 519 ezer nézőt. A TV2 esetében pedig a két házon belüli éllovasnak a 683 ezres nézettségű csütörtöki Tények és az 543 ezres nézőszámú Tények Plusz számított.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_23het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_23hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...