Az Indotek Group 2+1 évre írta ki ügynökségi tenderét, amelyen az 5 pályázó közül végül a Positive Adamsky került ki győztesen. A cég így 2 év együttműködést követően ismét bizalmat kapott az Indotek Csoporttól az ország legnagyobb pláza-portfóliója lead ügynökségi feladatainak ellátására.
Az Indotek és a Positive Adamsky együttműködése még a pandémia előtt, 2020-ban indult, de rövid időn belül nehéz pályára került, hiszen a járványügyi korlátozások miatt a bevásárlóközpontok is hosszú ideig zárva tartottak. Ennek ellenére fent tudták tartani a kapcsolatot a vásárlóközönséggel és az enyhítéseket követően sikeres időszakot zárt az Indotek plázaportfóliója. A 2021 év végén kiírt tender alapvető célja az ügynökségi piac megmozgatása volt, a legmegfelelőbb ügynökségi támogatás elérése érdekében.
A többek közt a Corvin és Duna Plázát üzemeltető Indotek a Positive Adamskyval együtt indította el új kreatív platformját a „Teret adunk” koncepcióval, a tender nyertes kreatív megoldásával. Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője elmondta: „Ez a szakmai megoldás azért bizonyult a legjobb választásnak a sok – egyébként nagyon magas színvonalú munka közül – mert leginkább leképezi azt a víziót, ahogyan az Indotek a bevásárló- és élményközpontokban megvalósuló látogatásokat látja maga előtt. Az Indotek célja olyan értékes közösségi terek létrehozása, ahol a vásárlások, az élményszerzés és a közösségi találkozások a lehető legszélesebb körben elégítik ki a piaci és társadalmi igényeket. A Positive Adamsky ebben hozta azt a megoldást, amit kerestünk”.
Nagy Márton a Positive Adamsky creative managing partnere szerint a plázapiac formálódására olyan választ kellett adni ügynökségi oldalról, amely képes a hosszútávú építkezést támogatni, és a látogatók már magának a vásárlói vagy látogatói élmény létrehozásának is a részesei lehetnek. „Olyan keretek között definiáljuk újra a plázalétet, amelynek érdemes a részévé válni, ahol a plázák tereit egy augmentációs folyamaton keresztül szélesítettük, phygital tereket hoztunk létre, újraértelmeztük a közösségi és vásárlási terek összekapcsolását. Így született meg az Élményverzum gondolata: ebben a világban tudunk az élményeknek, a vásárlásnak és programoknak helyet biztosítani, vagyis teret adni.”