Újabb három évre hosszabbíthat a VMLY&R és a Vodafone, számos forduló után ugyanis júniusban lezárult a távközlési szolgáltató kreatív ügynökségi tendere.
A VMLY&R lead kreatív ügynökségként kibővített feladatkörrel, még aktívabban, több szakterületen vehet részt a Vodafone-nal közös munkában. Így például az eddigi közösségi média scope digitális területen analitikai feladatokkal is kiegészült. Emellett a jövőben beérkező briefek többségében olyan projektekről szólnak majd, amelyek valamennyi ügynökségi szakterület megmozgatását igénylik majd.
„Nagy értéknek tartom a hosszú távú partneri kapcsolatokat, ezért nem is klasszikus tenderről beszélünk, csak a jelenlegi ügynökségeinkkel való folyamatainkat, feladatok leosztását szerettük volna optimalizálni. Valóban hosszú idő telt el, mert a kiíráskor még egy teljesen más modell volt a fejemben, de a sok-sok egyeztetés után a VMLY&R, Bold és a Vodafone számára egyaránt működő konstrukció jött létre” – mondta Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.
„Büszkék vagyunk, hogy a Vodafone ismét bennünket választott, és újabb három évre megerősíthettük az együttműködésünket, gratulálok hozzá és nagy köszönet érte a csapatnak is! Örülök annak, hogy a hosszabb tenderfolyamat egy olyan párbeszédet eredményezett, amelynek köszönhetően a korábbinál is átfogóbb és szélesebb körű lehet a közös munka, amivel tovább építhetjük az egyik legnagyobb és legizgalmasabb hazai márkát” – mondta el Sályi Réka, a VMLY&R csoport ügyvezető igazgatója.
A VML&R már a nyár elején megkezdte az új scope szerinti munkát. Jelenleg közel 20 fős csapat szolgálja ki a Vodafone projektjeit az ügynökségnél.