- Hirdetés -

A Republic Grouppal kampányol a Vanish

|

A fenntartható divatért indított multidimenziós content kampányt a Vanish a Republic Grouppal közösen. A piacvezető folttisztító márka figyelemfelhívó tartalmakkal edukálja a fogyasztókat a túlzott ruhavásárlás káros környezeti hatásairól.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:

A Vanish elkötelezett támogatója a tudatos fogyasztásnak, a Republic Groupnak köszönhetően egy figyelemfelhívó kampány üzenetre, a Viseld tovább Vanish-sel!-re fűzik fel négyhónapos kampányukat. A komplex tartalmi kampánnyal a fogyasztók online felületeken találkozhatnak, többek között natív szerkesztőségi együttműködések, edukációs videó, Instagram posztok, Youtube pre-roll és PPC hirdetések formájában.

A stratégia tervezés során az ügynökség célja az volt, hogy a vásárlókat inspirálja a tudatos fogyasztásra és a régi ruhák megbecsülésére. Az elsődleges üzenet a Viseld tovább Vanish-sel!, mellyel a piacvezető mosószeradalék márka arra ösztönzi a vásárlókat, hogy egy-egy ruhadarabot, minél tovább hordjanak. Az ezt kiegészítő Duplázd meg kedvenc ruháid élettartamát! másodlagos üzenet a termékelőnyökre fókuszál, hiszen a Vanish tesztek bizonyították, hogy a ruhaneműk élettartama kétszer olyan hosszú lesz, ha a mosás során folttisztító gélt adagolunk a mosószer mellé.

A többdimenziós tartalmi kampány egyik alappillére a #ViseldTovább címet viselő infotainment videó, ami a divatipar bolygónkra káros hatásaira hívja fel a fogyasztók figyelmét. Az animációs kisfilm célja a ruhavásárlás és ruhagyártás környezetre rótt negatív hatásainak bemutatása, olyan formában, amely a vásárlókat egyszerre edukálja és szembesíti a tényekkel. A Republic Group produkciós divíziója, az Escape Production az aggasztó adatokat, lényegre törő és figyelemfelhívó grafikai mozgóképekkel szemléltette a videóban. A film 20 és 93 sec-es változatával Youtube preroll hirdetésben találkozhatnak a tudatos és fenntartható életmód iránt érdeklődők.

„A fogyasztók egyre szélesebb rétege hoz már környezettudatos döntéseket az élet számos területén, azonban a ruhavásárlás és ruhaápolás terén még kevésbé elterjedt ez a magatartásforma hazánkban. Ezért láttuk szükségesnek, hogy szórakoztató, de edukatív formában hívjuk fel az emberek figyelmét a témára és megmutassuk a Vanish hogyan tud hitelesen segíteni a ruhaápolás terén.” - tette hozzá Horgosi Emese, a Vanish hazai és adriai régió Brand Marketing managere.

A kampány egyik alappillérét, az NLC Viseld Tovább Vanish-el egyedi rovatot, az olvasók június végétől fedezhetik fel. Továbbá a négy hónapos kampány során az olvasók izgalmas tartalmakkal és tippekkel gazdagodhatnak, többek között a WMN Mindent bele podcast fenntartható divat epizódjából, az NLC Fenntartható kerekasztal beszélgetéséből (vendégek: Korn Anita, Mengyán Eszter, Lendvai Lilla) és natív szerkesztői tartalmakból.

A Vanish a purpose alapú pozicionálás üzenetrendszeréhez illő kampánynagykövetet választott, Korn Anitát. Anita védjegyévé vált a fenntartható divat és tudatosság, évek óta elhivatottan kommunikál róluk. A négyhónapos kampány minden elemében aktívan részt vesz, többek között az infotaiment videót is ő narrálta. Az együttműködés keretein belül két Vanish által szponzorált Ruhastory epizódot tekinthetnek meg a nézők Anita, illetve saját social média felületein is hansúlyosan látható lesz a kampány, hiszen a négy hónap során dokumentálni fogja a kampány kulcs mozzanatait. Az első #ViseldTovább Ruhastory rész Anita Youtube-csatornáján július 1-től megtekinthető, az epizód sztárvendége Debreczeni Zita.

 

„A Vanish gyerekkorom óta fontos szereplője az életemnek, sok ruhámat a márkának köszönhetően mentettem meg. Büszkén álltunk a fenntarthatósági kampány mellé, amit egy hatékony és konverzív multidimenziós tartalmi mátrix mentén építettünk fel. Ebben a projektben tökéletesen megvalósult az ügyfél-ügynökségi koprodukció, mindenki beletette a tudása legjavát a megvalósult anyagokba, amiért hálásak vagyunk a Vanish csapatának! ” – mondta Zámbó Anna, a Republic Group Content directora.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...