- Hirdetés -

Újabb szakmai díjakat kapott a SPAR

|

Fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR több üzletét és termékét. Az „Év boltja” versenyen két kategóriában is első lett a vállalat, amely ezen kívül ismét elnyerte „Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2022” címet is.

„A SPAR Magyarország számára a vásárlói elkötelezettségén túl különösen fontos a szakmai pályázatokon való részvétel is, hiszen a szakértőkből álló zsűrik értékelése visszaigazolása a vállalatunk megújulásra, innovációra, fenntartható működésre való törekvésének. Büszkén állíthatom, ebből a szempontból az elmúlt időszak igen eredményes volt, üzletláncunk kezdeményezéseit, termékeit és üzleteit több nagy presztízsű, rangos díjjal ismerték el” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR munkatársai a már nyolcadik alkalommal szervezett „Az Év Boltja” versenyen három díjat is átvehettek. Budapesten, az Etele Plazában található, újonnan nyílt SPAR üzlet szupermarket kategóriában, a szintén új építésű kaposvári INTERSPAR áruház pedig nagyméretű szupermarket kategóriában kapta meg a kitüntető címet. Az üzletláncok versenyében az idei évben is a SPAR Magyarország érdemelte ki „Az év friss húsáru-kereskedője” címet. „Az Év Boltja 2022” verseny célja, hogy – különféle szakmai szempontok szerint – megtalálják Magyarország legkiválóbb élelmiszereket kínáló üzleteit, illetve felhívják a figyelmet a legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre.

Több értékes díjjal ismerték el a SPAR innovatív termékeit is a közelmúltban. A Store Insider magazin Best Innovatív Brand versenyén a SPAR Szafi free bagett nyerte el a Best Innovatív Brand 2022 díjat a Termék service kategória FOOD alkategóriájában. A NÉBIH Szupermenta „Túrórúdi” terméktesztjén pedig a SPAR terméke (S-Budget Rudi natúr desszertkészítmény, kakaós étbevonattal) harmadik helyezést ért el tejalapú rúd kategóriában.

Kitűnően szerepelt továbbá a SPAR a Trade Magazin által éltre hívott „Inno d’Or – Év Innovációja” versenyen, amelyen 30 olyan pályázat került ki győztesként, amelyek a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak. A zsűri döntése alapján a SPAR zero protein bar fehérjeszeletek, a SPAR protein pancake palacsintaporok és a SPAR Premium halfilé termékcsalád is a díj nyertesei között szerepelnek.

A Nők Lapja idén első alkalommal hirdette meg a Food Awards versenyt. A pályázatra olyan élelmiszereket és italokat lehetett benevezni, amelyek kaphatók a hazai üzletekben. A SPAR free from gyorsfagyasztott gluténmentes, laktózmentes túrótöltelékes gombóc és az S-Budget sós pálcika is kiérdemelte kategóriájában a Food Awards elismerést a magazin által kiírt közönségszavazáson. A pályázat speciális főkategóriájának, gluténmentes alkategóriájában a 300 grammos SPAR free from gyorsfagyasztott gluténmentes, laktózmentes túrótöltelékes gombóc lett a fogyasztók kedvence. A snackek, sós rágcsálnivalók főkategória sós ropik, magvak alkategóriájában pedig a 250 grammos S-Budget sós pálcika nyert.

A SPAR minden évben új színt visz a promóciós tevékenységébe. „Az év legsikeresebb promóciója” versenyt a Trade Magazin szervezésében immár 14. alkalommal hirdették meg. A szakmai megmérettetésen kereskedelmi kategóriában a SPAR „Hey Clay gyurma és plüss” promóciója első, míg a „JBL – Még sosem szólt jobban a nyár” promóció második helyezést ért el.

A kereskedelmi szektorban egyre fontosabb a digitális jelenlét, e tekintetben pedig a SPAR folyamatosan fejleszti online megoldásait. Az Év honlapja 2021 versenyen az Év Applikációja kategóriában minőségi díjat kapott a MySPAR mobilapplikáció, mely rengeteg hasznos információ és szolgáltatás mellett SuperShop pontok gyűjtésére, egyedi kedvezmények igénybevételére is lehetőséget teremt.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...