Két új, tapasztalt és rutinos szakembert igazolt a Kifli a nyár elején a folyamatosan bővülő marketing csapatba. Kovacsics Anett a februárban megüresedett Digital Performance Manager pozíciót töltötte be, a cég CRM vezetői posztját pedig Varga Dóra vette át elődjétől, Molnár Pétertől.
Fotó balról jobba: Kovacsics Anett, Varga Dóra
Kovacsics Anett több mint 10 éve online marketinggel foglalkozik, főként e-commerce fókusszal, portfóliójában szerepel többek között a Tchibo, UPC, Extreme Digital - eMAG performance kampányainak menedzselése Magyarországon, illetve dolgozott a VELUX CEE régiós központjában, mint 7 országért felelős média szakértő. Az évek alatt felgyülemlett tudással felvértezve szeretné a Kifli új ügyfélszerzését optimalizálni performance média eszköztárral, illetve a performance marketingen túl fókuszba helyezni a brandépítés célú kommunikációt a hosszútávú építkezés jegyében.
A cég korábbi CRM vezetője, Molnár Péter február óta már a Rohlik Group összes tagországáért felel ezen a területen. A pozíciót átvevő Varga Dóra 15 éve dolgozik a marketing területén, ezen belül több mint 10 éve vásárlói hűségprogramokkal foglalkozik, ezzel kapcsolatos tapasztalatát a Tesco Clubcard program vezetésével, a MOL Group Loyalty managereként és a Mastercard Priceless Specials program projektvezetőjeként szerezte. Kiemelkedő ügyfélszegmentációs ismereteit felhasználva a vásárlók megtartásán és motiválásán dolgozik, csökkentve ezzel az ügyfelek lemorzsolódását és növelve az aktív vásárlók számát.