- Hirdetés -

Fesztiválokon keresnek munkát a fiatalok

|

Állásbörze egy kilencvenezres fesztiválon? Miért ne?! Több ezer pályakezdő, tizenhárom úttörő munkáltató és rengeteg felejthetetlen élmény - ilyen egy igazi Z generációs szakmai esemény, a Zyntern Karrier Zóna az EFOTT-on.

A fiatalokat nemcsak elkötelezni nehéz a toborzóknak 2022-ben, de elérni is. Legtöbbjük nem jár állásbörzére és nem nézegeti aktívan a cégek karrieroldalát. Azonban van arra mód, hogy laza, közvetlen módon teremtsünk kapcsolatot a Z generációval, például egy fesztiválon. A Zyntern.com Pályakezdő Állásportál missziója, hogy innovatív módon hidat építsen a cégek és a tehetséges pályakezdők között. Ennek apropóján indította el 2019-ben a Zyntern Karrier Zóna projektet, mely azóta az EFOTT Fesztivál elengedhetetlen részévé nőtte ki magát. Ha unod a bevett toborzási és employer branding eszközöket és kíváncsi vagy, hogyan lehet valóban megszólítani a fiatal generáció munkavállalóit, akkor a Zyntern Karrier Zóna mellett nem érdemes elmenned!

Mitől más a Karrier Zóna, mint a hagyományos toborzási módszerek?

Ha munkáltatói márkaépítésre vagy toborzásra gondolunk legtöbbször plakátok, szórólapok vagy hagyományos állásbörze standok jutnak eszünkbe. 2022-ben azonban ezeknek az eredményessége - pláne a fiatal generációt tekintve - látványosan hanyatlik. Sok cégvezetőben felmerülhet a kérdés, hogy mégis mitől válhatna vonzóvá a Z generáció szemében?! Erre a Zyntern válasza az, hogy a munkáltatói márkaépítés és toborzás jövője az újhullámos, innovatív megmozdulásokban rejlik.

Magyarország vezető Z generációs állásportáljaként harmadik alkalommal jelent meg a Zyntern.com a legnagyobb egyetemistáknak szóló fesztiválon, hisz a hallgatói életpálya szerves része, hogy adott ponton elkezdünk karrierlehetőségek után nézni. Az EFOTT-on semmihez sem fogható, laza környezetben találkozhatnak a munkaadók a tehetséges pályakezdőkkel és lelkes gyakornokokkal.

Játékos munkakeresés

A Zyntern Karrier Zóna idén még több partnercéggel, még színesebb programokkal várta a fesztiválozókat! Növény ültetéssel, fotófallal, VR szemüvegekkel, szimulátorokkal, zenével, játékokkal, hűsítőkkel, értékes ajándékokkal és izgalmas szakmai lehetőségekkel készültek a kiállítók, hogy minden fesztiválozó egy igazán felejthetetlen élménnyel gazdagodjon.

A munkáltatók most olyan oldalukat mutathatták meg, amelyre egy hagyományos állásbörzén nincs lehetőség. A látogatók megismerhették a legjófejebb kollégákat és első kézből tapasztalhatták meg, miért is jó az adott cégnél dolgozni.

Az EFOTT Karrier Zóna 13+1 kiállítóval (EY, Cognizant, Nokia, Schneider Electric, Celanese, Swiss Post Solutions, Bridgestone, Bonduelle, Huawei, Mortoff, euDiákok, Nemzetbiztonsági Szakszolgálat, Prohuman +1-ként a Zyntern) várta idén 4 napon át a fesztiválozókat. A bejárat és a strand között lévő útvonalon feküdt a Zyntern méretes fehér sátra, ahol nem csak pihenni és szórakozni lehetett, hanem álom munkára is lelni.

A Zyntern.com Állásportál regisztrációs standjánál indult a játék, ahol a résztvevők egy hátizsákkal és egy útlevéllel gazdagodtak. A standoknál nemcsak beszélgetni lehetett a helyszíni kollégákkal, hiszen minden kiállító készült szórakoztató vagy frissítő aktivitással is. A főtámogató EY-nál például növényt lehetett ültetni a bolygó védelmében és egy frissítő koktélért cserébe, a Cognizant DJ pultjából mindig a legkirályabb zenék szóltak, a Celanese-nél EFOTT VIP karszallagot lehetett nyerni, míg a Schneider Electric ingyen fagyival kedveskedett a fesztiválozóknak. Ha sikerült összegyűjteni az összes matricát, akkor nem maradt más hátra, mint a kitöltött útlevelet beváltani menő re-poharakra és italkuponra.

Toborzás felsőfokon

Több mint 3500 látogató járta végig a helyszínt, ezalatt nemcsak logózott ajándékokkal, de számtalan, a kiállító cégekhez köthető élménnyel is gazdagabb lett. A vállalatok nemcsak saját arculatú raklap standjaikkal és egyedi információs anyagaikkal mutatkoztak be, hiszen a jelenlévő vállalati nagykövetek több ezer releváns fiatallal beszélgettek. Akár szakmai lehetőségekről, akár nyitott pozíciókról vagy épp a céges kultúráról esett szó, a laza fesztiválos környezetben simán megtörténhetett, hogy a cégvezető egy fiatal egyetemistával fröccsözgetett. És pont ez a Zyntern Karrier Zóna lényege: hiszen itt nem a jegyek alapján ítélik meg a fiatalokról, hogy milyen munkavállaló lesz belőle, és nem a menő office-környezet teszi vonzóvá a munkaadót.

Az employer branding és awareness növelésén túl, a különböző nyereményjátékok és kvízek segítségével pool építésre is lehetőség nyílt. A kitöltők kompenzálva érezték magukat a nyeremények miatt, míg az így gyűjtött értékes adatokat és e-mail címeket a partnerek később levelek és hívások segítségével leadekké tudják generálni. Az egyik kiállító visszajelzése alapján “a regisztráltak 10%-ának tudtunk releváns álláslehetőséget kínálni, már folyamatban vannak az előszűrések”. Ilyen az igazi win-win szituáció!

A Karrier Zóna tehát nem más, mint egy újragondolt, újhullámos toborzási eszköz. Egy olyan rendezvény, ahol fesztelenül, értékes időt tudnak együtt tölteni a piaci szereplők és az érdeklődők. Egyszerre employer branding, toborzási rendezvény és egy jó buli mind a kollégák, mind a fesztiválozók számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...