Új korszak indul az RTL Magyarország életében új logóval és új csatorna elnevezésekkel. A médiacég mai sajtótájékoztatóján Vidus Gabriella vezérigazgató jelezte, hogy hosszú távú terveik vannak a magyar piacon és beszélt az RTL Most eredményeiről is.
Októbertől nevet vált az RTL Klub és RTL néven folytatja működését. A magyar RTL csatlakozik az anyavállalat RTL Group egységes európai arculatához és ősztől teljesen megújul majd az RTL Magyarország vállalati arculata, valamint televíziós és digitális brandjeinek egy része. Az anyacsatornához hasonlóan szinte minden adó arculatot vált majd és lesz, amelyiknek megváltozik a neve is. A névváltások október közepétől év végéig, több lépcsőben történnek. A változások csak az elnevezéseket és az arculati elemeket érintik, a csatornák, illetve és a VOD platform tartalmi zsánerei és egyéb, nem arculati jellemzői változatlanok maradnak.
Az arculat legfőbb karakterjegye a sokféleség és a változatosság. Színes, minden helyzetben változó logója lesz a vállalatnak és a csatornáknak, termékeknek, ahol mindig az adott tartalomhoz adaptálódik majd a logó színezése.
„Teljesen megújul az arculat és az RTL brand az anyavállalatot lekövetve. Németország után nálunk vezetjük be másodikként az új brandet” - mondta el az RTL Magyarország sajtótájékoztatóján Vidus Gabriella, a médiacég vezérigazgatója. A cégvezető beszélt arról is, hogy egy új korszak kezdetét jelzik ezek a változások és hosszú távú terveik vannak a magyar piacon. Az RTL Klub mellett más csatornák brandje is változik majd.
Vidus Gabriella hangsúlyozta azt is, hogy sikeresen követték le a fogyasztók által indukált változásokat a virtuális térben. A médiacég indította az első catch up site-ot, és napjainkra az RTL Most és az RTL Most+ teljes értékű platformokká váltak. Az RTL Moston havonta 1,4 millió órát töltenek a felhasználók és azon az úton halad ez a termék, amit meghatároztak számára.
Vidus Gabriella a televíziós piacról szólva jelezte, hogy ma már sokkal több adatot, számot kell nézni, nem csak a nézettséget. Ennek megfelelően az RTL Magyarországnak nyár óta teljes értékű adatcsapata van, ami azért fontos, mert a tartalom mellett a technológia és az adat viszik előre a cégeket a versenyben.
Dudás Gergely, az r-Time ügyvezetője elárulta, hogy október 3-tól új néven, RTL Sales House-ként folytatja tevékenységét a cég. Jelezte azt is, hogy változatlan lineáris portfólióval dolgoznak, minden partnerükkel folytatják az együttműködést 2023-ban.