- Hirdetés -

Megújította arculatát a ŠKODA AUTO

|

Vállalati arculatának (Corporate Identity; CI) az elmúlt harminc év során valaha végzett legnagyobb mértékű fejlesztésével a ŠKODA AUTO új szintre emeli márkaarculatát. A ŠKODA feliratlogót a jövőben gyakrabban tervezik használni a vállalat logóábrájánál, utóbbi megújult formája pedig különösen a digitális kommunikációs csatornákon jeleníthető meg előnyösebben. Az új márkaarculat először az információs és kommunikációs anyagokon jelenik meg, majd a jövőbeni modellekre is kiterjed.

Martin Jahn, a ŠKODA AUTO igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja kiemelte: „Új vállalati arculatunkkal a teljes márkaidentitást új szintre kívánjuk emelni. Nem csak modellportfóliónk fejlődik, hanem ügyfeleink igényei is. Számunkra ez tökéletes alkalom, hogy felkészítsük márkánkat az átalakulás évtizedére, mind megjelenésében, mind pedig hangulatában (Look and Feel) ügyfeleink elvárásaihoz igazodva. Új vállalati arculatunkat modern és semmi mással össze nem téveszthető dizájn jellemzi, amely egyértelműen kifejezésre juttatja ’Digital First’ filozófiánkat.”

A marketingrészleg irányítása alatt a vállalat különböző részeiről érkezett munkatársak is részt vettek az új CI kialakításában, a jövőbeli márkaembléma-dizájn meghatározásakor pedig hat kulcsfontosságú piacról – Németországból, Indiából, Izraelből, Olaszországból, Norvégiából és Csehországból – összesen 2200 személy részvételével végeztek felmérést az előzetesen 165 logódizájn közül kiválasztott tervezetekről.

A jövőben a logóábránál gyakrabban megjelenő, új tervezésű ŠKODA feliratlogó

A jövőben logóábrájánál sokkal gyakrabban tűnik majd fel a marketingkommunikációban a ŠKODA feliratlogója. A teljes egészében megújult tipográfia ívekkel és élekkel ötvözi a szimmetrikus formákat. Külön kihívást jelentett az „S” betű feletti ékezet integrációja. Az úgynevezett „Háček” a ŠKODA történelmi cseh örökségére utal, s végül beépült a betű szerkezetébe. A felmérések szerint a tipográfiai feliratlogó nagyobb ismertséggel rendelkezik és hatékonyabb a márkaazonosító képessége.

Új logóábra – a középpontban a digitális kommunikáció

Noha a feliratlogónál kisebb mértékben, ugyancsak megváltozott a szárnyas nyíl embléma is, amelynek egyszerűsített dizájnja mindjárt az első pillantásra jól érzékelhető. A márkaembléma így a jövőben már a plasztikus hatású, háromdimenziós grafika nélkül jelenik meg, amivel a marketing- és a kommunikációs tevékenységek a nyomtatottról mindinkább az online felé változó formáihoz kíván alkalmazkodni a cseh autógyártó. Az egyszerűbb, kétdimenziós logó elsősorban a mobileszközökön érvényesül lényegesen jobban, emellett a különböző formátumokba is rugalmasabban integrálható.

Új vállalati arculat (CI) – az elektromos mobilitás és a fenntarthatóság színei

A színek terén a ŠKODA AUTO mostantól a zöld két árnyalatát – a Smaragd- és az Elektromos zöldet – alkalmazza, amelyeket az környezetvédelemmel, a hosszú távú fenntarthatósággal és az elektromos mobilitással hoztak összefüggésbe a vonatkozó felmérések résztvevői.

Az új CI fokozatosan minden érintkezési pontra kiterjed, s kezdetben az információs és kommunikációs anyagokon, 2024-től pedig az új modelleken is megjelenik. A ŠKODA járművek infotainment-rendszerei és egyéb elemei is új dizájnt kapnak, de a hivatalos márkakereskedők létesítményeiben alkalmazott dizájn is megváltozik az átalakulás során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...