- Hirdetés -

Ők nyertek a JCDecaux novellapályázatán

|

Fiatalkori szerelemről, mentális egészségről és a minőségi kapcsolatok megtartóerejéről szólnak a JCDecaux és a Magyar Telekom által közösen meghirdetett Álljon meg egy novellára! pályázat nyertes alkotásai. A húsz legjobb ötperces novellát augusztus közepétől az ország legforgalmasabb busz- és villamosmegállóiban olvashatják a járókelők, idén először pedig színpadra is állítják az egyik különdíjas alkotást.

Ötödik alkalommal tért vissza az ország utazóközönségének kedvenc novellapályázata, melynek nyertes alkotásai a hazai nagyvárosok legforgalmasabb busz- és villamosmegállóinak plakátfelületein jelennek meg. Idén több mint 4000 pályaműből választotta ki a nyertes novellákat Grecsó Krisztián József Attila-díjas író, Vecsei H Miklós Junior Príma-díjas színművész, Samu Tímea, a JCDecaux Hungary vezérigazgatója és Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. A 20 nyertes alkotásból a tavalyi évhez hasonlóan idén is podcastsorozat készült Balázsy Panna, Trokán Nóra és Vecsei H Miklós előadásában.

“Idén már a novellapályázat ötödik születésnapját ünnepeljük, ami azt mutatja, hogy töretlen sikere van mind az alkotók, mind a közönség körében” - értékelt Samu Tímea. “Az évek alatt rengeteg lebilincselő történet született a felhívásunkra, és megannyi tehetséget fedeztünk fel, akik másként nem tudták volna megmutatni magukat. Mindig érnek minket meglepetések: idén például az anonimitás ellenére Farkas B. Szabinának két novellája is bekerült a legjobb alkotások közé, Haász János pedig 2017 és 2018 után harmadszor is shortlistes lett.”

A legjobb alkotásnak járó díjat Busch Péter „Katalin” című novellája érdemelte ki, melynek szerzője magyartanárként végzett, jelenleg pedig a Pápai Református Teológiai Akadémia végzős hallgatója. Péter kisiskolás kora óta ír, 2013-ban megnyerte az első országos krimiíró pályázatot, nemrég pedig első kötete is megjelent Boszorkánypöröly címmel. A második helyezett „Hatvanegy” című mű szerzője Suszter Nóra, aki az írás mellett táncol és kommunikációt hallgat az egyetemen. A harmadik helyezett „Igazán koszosnak lenni” című alkotás szerzője Bíró Brigitta Natália, aki novellájában azt mutatja be, hogy a fogyatékkal élők – legyenek gyermekek vagy felnőttek – is elfogadásra vágynak, és maga is egy halmozottan fogyatékos kisfiú édesanyja.

A Magyar Telekom által választott különdíjas alkotás Hegedűs Ágota „Lepketangó” című novellája lett, melyet a szerző mellett a pályázat kiválasztott alkotói állíthatnak színpadra Garaczi László, Németh Gábor, Márton László és Szálinger Balázs mentorálásával.

„Hegedűs Ágota novellája egyszerre szól változatos emberi kapcsolatokról, a bennünk rejlő sokszínűségről és a belső harmónia iránti vágyunkról, ezért örömmel választottuk őt az idei különdíjasunknak. A Telekom évek óta elkötelezett a kultúra, a művészet területén, keresi a tehetségeket és igyekszik segíteni őket abban, hogy egyre sikeresebbek lehessenek a munkásságukban. Ebben pedig a digitalizáció most is a segítségünkre siet” - tette hozzá Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A Rossmann Magyarország Kft. különdíjasa Lackó Gábor „A megállóban” című alkotása lett, mellyel a szerző 100 ezer forint értékű Rossmann ajándékkártyát nyert. A döntést Fehér Judit, a Rossmann Magyarország Kft. marketing csoportvezetője az alábbiakkal indokolta: „Az édes-bús realista írás derűs humora, közvetlen stílusa, életigenlő mondanivalója, témaválasztásában pozitív hangvétele kiemeli ezt a munkát a többi írás közül.”

A kihelyezett plakátokon található QR-kóddal izgalmas augmented reality nyereményjátékban vehetnek részt a járókelők, amellyel Rossmann ajándékutalványt nyerhetnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...