- Hirdetés -

Huszonkét márkakereskedéssel indul itthon az MG

|

A brit eredetű, ikonikus autómárka a Morris Garages hazai importőre, a Duna Motors Disztribúció Kft., bejelentette, hogy 22 tagú, országos lefedettséget biztosító kereskedői hálózattal kezdi meg hivatalosan az MG márkajelzésű gépjárművek értékesítését Magyarországon. A szeptember 17-én egyszerre nyitó márkakereskedések nyílt hétvégén várják az érdeklődőket, melyen tesztvezetés keretén belül biztosítják számukra az elmúlt években teljesen megújult MG modellekkel való személyes ismerkedés lehetőségét.

A brit hagyományokkal rendelkező MG márka azt tűzte zászlajára, hogy ahogy annak idején - a sportautókat kihozva a versenypályáról a közutakra – a sportautózást elérhetővé tette szélesebb rétegek számára, most a legfejlettebb autóipari technológiák és az alternatív meghajtás váljon általa elérhetővé a lehető legszélesebb vásárlóközönség számára. A márka a Get More jelmondat jegyében az innovatív technológiát és korszerű formanyelvet ötvözi termékeiben az észszerű árazással, így biztosítja, hogy a vásárlók többet kapjanak a pénzükért: több műszaki tartalmat, magasabb felszereltséget, hosszabb hatótávot, hosszabb garanciaidőt. A kínai háttérrel újjászületett MG modellek épp ezért kiváló ár-érték arányuknak köszönhetően egyre növekvő népszerűségnek örvendenek a világ 84 országában. A márka Nyugat-Európa 17 országában több mint 400 márkakereskedéssel 2021-ben megháromszorozta az eladásait. Idén pedig, a budapesti székhelyű regionális központ létrehozásával, a régió 5 országában indul a közép-kelet-európai, és azon belül a magyarországi értékesítés is.

„A jelenlegi, turbulensen változó gazdasági környezet ellenére is azt gondoljuk, hogy az MG márka sikeres lesz Magyarországon. Ezt a globális értékesítési adatokon és a márka egyre növekvő nyugat-európai népszerűségén túl az is visszaigazolja a számunkra, hogy nagy múltú, jól ismert, tapasztalt márkakereskedések csatlakoztak a hálózatunkhoz. Eredetileg 15 márkakereskedéssel terveztük a hazai indulást, de újabb és újabb kereskedések jelezték belépési szándékukat, így nem kis büszkeségre ad okot, hogy országosan 22 értékesítési és szervizközponttal nyithatunk. Partnereink pozitív hozzáállása még inkább megerősítette, hogy az MG által gyártott autóknak van helyük a magyar autópiacon” – nyilatkozta Markó Zoltán, az MG magyarországi márkaigazgatója.

A Duna Autó cégcsoport közel másfél éve kezdte meg a disztribúciós jogokra irányuló tárgyalásait Kína legnagyobb járműgyártó vállalatával, a SAIC Motor Corporationnel. A tárgyalássorozatot a kezdetektől Ormos Péter, a csoport tulajdonos igazgatója irányította, melynek eredményeként a cégcsoport 2022 márciusának végén bejelenthette, hogy a Duna Motors Disztribúció Kft. néven bejegyzett vállalata nyerte el a legendás, brit gyökerekkel rendelkező márka magyarországi importőri jogát. Ezt követően május 27-én, a Hungexpon megrendezésre került AMTS kiállítás keretén belül, nagyszabású sajtótájékoztatón mutatta be az európai piacokat kiváló ár-érték arányú autóival sorra meghódító márka modelljeit a nagyközönségnek. Az MG márka kínálatában a hagyományos belsőégésű motorral szerelt autók mellett kaphatóak lesznek plug-in hybrid technológiával és kizárólag elektromos hajtással rendelkező modellek is.

A magyarországi értékesítés szeptember 17-18-ai nyílt hétvégén két modell 6 változatával indul. A méltán nagy érdeklődésre számot tartó, B-SUV szegmensbe tartozó, hagyományos belsőégésű MG ZS modell kétféle takarékos, de dinamikus benzinmotorral, ill. manuális és automataváltós verzióban vásárolható meg. Az átlagosnál jobban – többek között LED-es nappali menetfénnyel, Full LED-technológiára épülő automata tompított- és távolsági fényszóróval, 10,1 colos színes érintőképernyővel, könnyűfém keréktárcsákkal, Apple CarPlayTM és Android AutoTM csatlakozási lehetőséggel – felszerelt szívóbenzines alapkivitel már 6 699 000 forintért elérhető. A C-SUV szegmens praktikus, tágas és biztonságos, fejlett plug-in hybrid hajtáslánccal szerelt MG EHS modellje pedig kétféle - Comfort és Luxury - felszereltségi szinttel kerül a kínálatba. A 15 399 000 forintos áron megvásárolható alapfelszereltség része a MG Pilot vezetéstámogató rendszer, a kulcs nélküli ajtónyitás és nyomógombos motorindítás, az Eco bőr üléskárpit, a LED nappali menetfény, a kétzónás klímaberendezés, a 10,1”-os színes érintőképernyő, a tolatókamerás első és hátsó parkolóradar és az esőérzékelő. A kínálat még ebben az évben ugyanennek a modellnek az MG HS elnevezésű kézi- és automata váltóval is választható, benzinmotoros verziójával bővül.

„Az MG vélhetően a tudatos vásárlók márkája lesz, akik számára a minőség, a korszerű technológia, a kiváló ár-érték arány, vagyis az észszerű vásárlói döntések a mai gazdasági viszonyok között fokozott jelentőséggel bírnak. A márka kis- és közép-kategóriás városi terepjárói a legnépszerűbb hazai szegmensekbe tartoznak. Az átlátható felszereltségi szintek pedig megkönnyítik a vásárlói döntést. Ráadásul a kétféle felszereltségi szintből már az alapszéria is jóval gazdagabb kategóriatársainál, a magasabb felszereltségi szintek pedig szinte minden műszaki, digitális és kényelmi extrát tartalmaznak. Például szinte minden modellnél a magasabb felszereltségi szint része a prémium életérzést biztosító, nyitható panorámatető, ami más márkáknál általában csak extraként rendelhető. A vásárlók így valóban jobban járnak, hiszen többet kapnak a pénzükért. Ezen felül pedig, a vásárlást követően, a minőséget igazoló 7 év vagy 150 000 futásteljesítményig terjedő, teljeskörű gyári garancia hosszútávra nyújt gondtalan biztonságot a számukra.” – folytatta Markó Zoltán, az MG márkaigazgatója, és hozzátette: „A hazai piaci trendekkel szemben – amelyek mindinkább arra mutatnak, hogy egyre kevesebb autómárka tud árgaranciát biztosítani a vásárlói számára – mi, az MG-nél fontosnak tartjuk a kiszámíthatóságot, ezért a Get More jelmondat jegyében, ügyfélrendelés esetén árgaranciát vállalunk a már beérkezett 100 darab és a további 254 darab szállítás alatt lévő, de még szeptemberben beérkező gépkocsinkra.”

Az MG 2023 első negyedévében tovább bővíti magyarországi modellpalettáját az elektromos termékvonallal. Érkezik a Nyugat-Európában értékesítési rekordokat döntő MG ZS EV, a világon egyedülálló tisztán elektromos kombi, az MG 5 és a közelmúltban debütált, elsődlegesen az európai piacokra tervezett városi kisautó, az MG 4.

A vásárló igények alapján történő folyamatos termékfejlesztésnek köszönhetően az MG modelljei minőségben és megbízhatóságban is a legmagasabb színvonalat képviselik. A márka egyik legnagyobb erőssége a fogyasztók és a szakma által is elismert termékminőségen és rendkívüli ár-érték arányon felül, a rendkívül stabil ellátási láncra épülő gyártás, amelyet nem befolyásol az autóipar más szereplőit sújtó alkatrészhiány. A jelenleg forgalmazott modellek a folyamatosan érkező készletről elérhetőek a vásárlók számára az ország 22 MG márkakereskedésében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...