Az RTL Klub Cápák között műsorának pénzügyi mentoraként a K&H minden évben különdíjat oszt. Idén az 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram győztese a Ricely rizsalapú ital és annak megálmodója lett. A program részeként a Ricely az értékesítés felpörgetéséhez online marketing támogatást kért, melynek szakmai partnere a DisplayNOW hirdetési webshop volt. A DisplayNOW a kis- és középvállalkozásokat segíti a márka- és kampányismertség növelésében, mivel ahhoz nem elég csak közösségimédia-megoldásokban gondolkodni.
Az RTL Klub Cápák között című üzleti show pénzügyi mentoraként a K&H minden évben olyan vállalkozókat keres, akik képesek innovatívan a fenntarthatósághoz, az élhetőbb jövő építéséhez is hozzájárulni.
A „K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj” idei nyertese a Ricely, Valentinyi Fruzsina vállalkozásának terméke. A Ricely egy rizs alapú, vegán, adalékanyag- és allergénmentes, gyümölcsös ital, amely magas szénhidráttartalmának köszönhetően akár a főétkezést is helyettesítheti, vagy természetes, tápláló, húsmentes alternatívát kínálhat a snack- és gyorsételek helyett. Fruzsina rizstermeltetéssel foglalkozó családi vállalkozásukat kibővítve álmodta meg a terméket, amely újszerűsége mellett a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe veszi: a termék csomagolása környezetbarát és újrahasznosítható, az alapanyagként felhasznált rizs pedig hazai termelőktől származik.
A különdíjjal járó mentorprogram megvalósításában a DisplayNOW hirdetési webshop is közreműködött marketingkommunikációs partnerként. A mentorprogramon belül Valentiny Fruzsina, a Ricely ügyvezetője a K&H szakértőjének segítségével elsajátította a pénzügyi tervezés alapjait, az értékesítés felpörgetéséhez pedig online marketing támogatást kért, melynek szakmai partnere a DisplayNOW.net hirdetési webáruház volt. A cél az volt, hogy egy olyan tudatos marketingkampányt állítsanak össze, amely országos szinten meg tudja ismertetni a vásárlókkal a terméket.
A márkaismertség növeléséhez nem elég csak közösségimédia-megoldásokban gondolkodni. Több felületen kell kommunikálni a terméket.” – mondja Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója. „A DisplayNOW hirdetési webáruházat azért hoztuk létre, hogy a kampánymenedzsmenttel kapcsolatos feladatokkal ne legyen gondja a vállalkozásoknak, ezzel együtt ismert hazai weboldalakon hirdetve mégis új szintre emelhessék a marketingkommunikációjukat.” – teszi hozzá.
A konzisztens márkaépítésnek kiemelkedő szerepe van, főleg a nem piacvezető márkáknál. A DisplayNOW előnye, hogy a hirdető partnerek extra egyeztetések és adminisztráció nélkül tudnak kampányt rendelni, de a külföldi szolgáltatók megoldásaival szemben személyes kampánymenedzsmentet kapnak a folyamat során ugyanakkor teljes átláthatóság mellett nyomon követhetik a kampány eredményeit saját fiókjukon keresztül.
A DisplayNOW és a Ricely egyeztették a kommunikációs célokat, közösen meghatározták a hirdetési stratégia főbb sarokpontjait. Fruzsina testreszabott hirdetési csomagjavaslatot kapott. Az innovatív, prémium termék kulcsüzeneteivel elsősorban a női célcsoportot igyekeztek elérni, ezért a DisplayNOW portfóliójából a Dívány.hu-n elhelyezett PR cikk bizonyult a leghatékonyabb megoldásnak. „Örülök neki, hogy a tudatosan felépített marketingstratégia segíteni tudta a szintlépést, amit a műsorban való szereplésem elindított.”– hangsúlyozta Valentinyi Fruzsina, a Ricely tulajdonosa. „Magas elérést generáltunk. A DisplayNOW szakértelme és a hirdetési webshop, mint formula az eredmények alapján különösen meggyőző.” – teszi hozzá.
Csasztvan Nóra,a DisplayNOW vezérigazgatója szakértői konzultációkkal már korábban is segítette a K&H Üzletet ide! program résztvevőit. „Meggyőződésem, hogy a hazai KKV-k ismertség- és márkaépítése nem csak a cégek versenyképességét növeli, de a hazai médiavállalatokét és a magyar gazdaságot is.” – mondja a hirdetési webáruház vezetője.
A Cápák között négy sikeres évad után most is várja azon vállalkozások jelentkezését, melyek tulajdonosai befektetőket keresnek üzletük fellendítésére, megerősítésére vagy megmentésére.