- Hirdetés -

Egy TV2-s műsor volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Mindhárom fontos célcsoportnál a TV2-s Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. A főműsoridőben az RTL Klub, teljes napon a TV2 ért el jobb eredményt. A komplett csatornacsoportokat nézve a TV2 Csoporté volt az elmúlt hét.

A korábbi években a szeptember még amolyan „előszezoni” hangulatban telt a két legnézettebb csatorna versenyében. Az igazán nagy dobásaikat az őszi szezonon belül inkább októberre és novemberre tartogatták a nagy csatornák. Vélhetően a labdarúgó-világbajnokság miatt most kicsit előrehozták a komolyabb premiereket is. Érződött ez a múlt heti nézettségi versenyen is, ami egész szoros eredményt hozott az RTL Klub és a TV2 viszonylatában.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
RTL Klub 14,8 15 14,8
TV2 13 14,2 13,4

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,9 12 10,4
RTL Klub 8,8 8,6 8,7

 

Főműsoridőben (ez alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értve) az RTL Klub nyerte a hetet. A 18-49 éveseknél 14,8 százalékos heti share-t értek el a TV2 13,4 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél 14,8 százalékkal hozták a hetet a 13 százalékos TV2 előtt. Főműsoridőben még a teljes lakosságnál is behúzta a hetet az RTL Klub: kerek 15 százalékot tett ki a közönségarányuk, amivel a 14,2 százalékos TV2 előtt végeztek.

A teljes napon ugyanennél a három célcsoportnál már fordított volt a helyzet, hiszen a TV2-nek ez hagyományosan jobban fekszik. A 18-49 éveseknél a TV2 10,4 százalékos share-t hozott össze az RTL Klub 8,7 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél ugyanez 9,9 százalék és 8,8 százalék, a teljes lakosságnál pedig 12 százalék és 8,8 százalék volt a TV2 javára.

A teljes csatornaportfóliókat nézve jobb hete volt a TV2 Csoportnak, a fenti összes bontásban az RTL Magyarország előtt végeztek. A TV2 Csoport a legnagyobb előnyt a teljes lakosságnál és teljes napon érte el, miután 24,8 százalékot hoztak össze az RTL Magyarország 17,1 százalékával szemben, ami 7,7 százalékpontos differencia. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben viszont nem sokon múlt a vezető hely. Az RTL Magyarország 24,5 százalékot, a TV2 Csoport 24,9 százalékot ért el, azaz mindössze 0,4 százalékpontot tett ki a különbség.

Érdekes a „rest of the best” mezőny eredményeit is megnézni. Főműsoridő tekintetében a többi csatorna nem nagyon tudta még megközelíteni sem az RTL Klubot és a TV2-t. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben a harmadik helyre a Mozi+ futott be 3,4 százalékkal, a teljes lakosságnál az ATV 3,9 százalékkal, a 18-49 éveseknél pedig a Film+ 3,6 százalékkal.

Teljes napon arányaiban kicsit közelebb volt a harmadik helyezett, de azért nem veszélyeztették a „nagyok” köreit. A 18-59 éveseknél a Mozi+ volt a harmadik 3,8 százalékos share-rel, a teljes lakosságnál az M4 Sport 3,3 százalékkal, a 18-49 éveseknél a Mozi+ 4,1 százalékkal.

A napi adatok szerint az RTL Klubnak a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a legnagyobb előnye szombaton volt. Aznap este 20,9 százalékos közönségarányt hoztak össze a TV2 8,4 százalékával szemben. Vasárnap viszont a 18-49 éveseknél a TV2 ért el 21,6 százalékot a 8,8 százalékos RTL Klub előtt. A főműsoridőben a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is ehhez egészen hasonló volt a helyzet.

Ahogy írtuk is, teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál a TV2 hozta a legjobb számokat az egész hetet nézve. Viszont a szombatot még ebben az összevetésben is nyerte az RTL Klub.

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek)

TV2
Tények – 17,3% / 16,8%
Tények Plusz – 12,9% / 12,6%
Séfek séfe – 13,1% / 13,9%
Bezár a bazár – 5,8% / 5,9%

RTL Klub
Híradó – 19,2% / 16,8%
Fókusz – 17% / 16,8%
Keresztanyu – 14,7% / 14,3%
Házasodna a gazda – 14,5% / 15%

Az esti hírműsorok versenye a 18-49 éveseknél döntetlennel zárult, az RTL Híradó és a Tények is 16,8 százalékos share-t ért el heti átlagban. A 18-59 éveseknél viszont az RTL-es hírműsor közel két százalékot rávert a Tényekre. Az RTL-en jól teljesített a Keresztanyu és a Házasodna a gazda, egész hasonló számokat hozott a két műsor. Ugyanakkor a Séfek séfe lemaradása sem volt nagy, nem véletlen, hogy a főműsoridő tekintetében is szoros versenyt hozott a hét.

A hétvégén bejött a papírforma. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 29,8 százalékos share-t, a 18-59 éveseknél 26 százalékos közönségarányt hozott. Velük szemben a TV2 25 éves jubileumi műsora finoman szólva is csak szolid eredményt produkált, az előbb említett két célcsoportnál maradva ez 5,6 százalékot és 6,3 százalékot jelent.

Vasárnap fordult a kocka, a TV2-s Sztárban sztár leszek 26,2 százalékkal és 24,9 százalékkal futott a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél. Az RTL Klubon a Tehetség első látásra eléggé kikapott, ennél két célcsoportnál csak 8,9 és 9,4 százalékos közönségarányt produkáltak.

Az borítékolható volt, hogy a hét legnézettebb műsora az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek közül kerül ki, csak a sorrend volt kérdéses. Az élen végül a Sztárban sztár leszek végzett a teljes lakosságnál 1,06 millió nézővel, a 18-49 éveseknél 391 ezres, a 18-59 éveseknél 532 ezres nézettséggel.

Mindhárom célcsoportnál az X-Faktor futott be a harmadik helyre. A teljes lakosságnál ez 889 ezer, a 18-49 éveseknél 375 ezer, a 18-59 éveseknél 478 ezer nézőt jelentett.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét harmadik legnézettebb műsora a vasárnapi Forma-1 futam volt. Azaz folytatódik az a trend, hogy a korábbi évekhez képest több nézőt vonz a verseny idei szezonja.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 532 058 24,9
X-FAKTOR RTL KLUB 478 895 26,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 303 571 23,5
KERESZTANYU RTL KLUB 290 606 15,8
SÉFEK SÉFE TV2 273 671 15,1
FÓKUSZ RTL KLUB 267 413 18,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 263 450 15,8
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 256 054 20,3
HÍRADÓ RTL KLUB 248 789 15,8
TÉNYEK TV2 233 713 21,7

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 064 344 25,4
X-FAKTOR RTL KLUB 889 400 23,9
TÉNYEK TV2 667 710 26,1
KERESZTANYU RTL KLUB 609 633 15,6
HÍRADÓ RTL KLUB 603 539 23,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 586 791 15,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 566 342 16,7
SÉFEK SÉFE TV2 530 066 14,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 521 752 19,9
FÓKUSZ RTL KLUB 505 543 15,6

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 391 726 26,2
X-FAKTOR RTL KLUB 375 311 29,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 211 377 23,9
SÉFEK SÉFE TV2 202 523 16,1
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 195 486 16,7
KERESZTANYU RTL KLUB 186 334 14,9
FÓKUSZ RTL KLUB 178 750 18,5
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 178 301 20,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 153 820 12,5
TÉNYEK TV2 152 091 14,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számítanak a hazai pénzügyi szakértők 2023-ban

Egy friss felmérésben megkérdezett szakemberek többsége szerint lassú, de fokozatos élénkülés várható a 2022-es év végéhez képest a hitelpiacon. A Credipass nemzetközi pénzügyi márka több mint 200 hazai szakértőjét kérdezte az idei várakozásokról, kilátásokról....

Képernyőn a legdurvább trollkodások

Az Arany Troll-díjakról szól a mai nap a Paramount két csatornáján. A Comedy Central és Paramount Network április elseji műsorát a trollok trollja, Hide the Pain Harold prezentálja. Ezen a napon Paramount Network kritikusok...

Elképesztő mennyiségű tartalom érkezik az HBO Maxra

Érkezik a Tudhattad volna és a Hatalmas kis hazugságok szellemi örököse, az Elizabeth Olsen főszereplésével készült Szerelem és halál, Bill Hader dramedy sorozatának utolsó évada, a Barry, a lengyel HBO saját gyártású thriller sorozata,...

Megint a Huawei-é a legtöbb szabadalmi kérelem

Ismét a Huawei tette a legtöbb szabadalmi bejelentést az Európai Szabadalmi Hivatal 2022-es szabadalmi indexe szerint. A vállalat immár negyedik alkalommal, harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A...

Hatalmas változások a Tescónál

A Tesco 25 áruházát újította fel a február végén zárult 2022/23-as pénzügyi évben. Az átalakítások 12 hipermarketet és 13 kényelmi üzletet érintettek szerte az országban, hogy a vásárlók szebb környezetben vásárolhassanak, a kollégák pedig...

Hetente több mint egymillió lottószelvényt vesznek a magyarok

Huszonkét hete nem született telitalálatos az Ötöslottón, ahol a szombati sorsoláson már 3,823 milliárd forint jackpot várja a játékosokat. A főnyeremény összege maximum 52 húzáson keresztül halmozódhat, a játék történetében eddig 39 hét volt...

Ismét büntetett a Médiatanács

Három, nem magyar joghatóság alá tartozó médiaszolgáltatás esetében is problémákat tárt fel a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa helytelen korhatár-besorolás, illetve nem megfelelő időpontban közzétett műsorszámok miatt. Legutóbbi ülésén egy szombathelyi körzeti...

Több mint ötmilliárd hirdetést távolított el tavaly a Google

Tavaly 2021-hez képest kétmilliárddal több, összesen több mint 5,2 milliárd rosszindulatú hirdetést távolított el a Google a cég jelentése szerint. A társaság emellett több mint 4,3 milliárd hirdetést korlátozott, illetve 6,7 milliónál is több...

Erős évre számítanak a turizmusban

Jó évet zárt tavaly a turizmus, és egyelőre úgy tűnik, ezt a lendületet 2023-ra is sikerült megőriznie. Az előfoglalások alapján a hazai szállásadók és az utazási irodák is erős évre számíthatnak. Húsvétra a tavalyinál...

Sokat spórolhatunk az okosotthon megoldásokkal

Alighogy hozzászoktunk az okoseszközök használatához, máris beszivárgott a mindennapokba az okosotthon kifejezés is. Kovács István Péter, az A1 Solar műszaki vezetője válaszolt azokra a kérdésekre, hogy hogyan kapcsolható össze az okosotthon funkciók használata az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre népszerűbbek a részmunkaidős állások

Egyre népszerűbbek a részmunkaidős állások – derült ki a Profession.hu saját adatbázisa alapján elkészített legújabb elemzéséből. Évről-évre emelkedik a részmunkaidős állásokra vonatkozó hirdetések száma: míg 2020-ban éves átlagot nézve 4,07 százaléka vonatkozott ilyen munkakörre,...

Erre számítanak a hazai pénzügyi szakértők 2023-ban

Egy friss felmérésben megkérdezett szakemberek többsége szerint lassú, de fokozatos élénkülés várható a 2022-es év végéhez képest a hitelpiacon. A Credipass nemzetközi pénzügyi márka több mint 200 hazai szakértőjét kérdezte az idei várakozásokról, kilátásokról....

Képernyőn a legdurvább trollkodások

Az Arany Troll-díjakról szól a mai nap a Paramount két csatornáján. A Comedy Central és Paramount Network április elseji műsorát a trollok trollja, Hide the Pain Harold prezentálja. Ezen a napon Paramount Network kritikusok...

Elképesztő mennyiségű tartalom érkezik az HBO Maxra

Érkezik a Tudhattad volna és a Hatalmas kis hazugságok szellemi örököse, az Elizabeth Olsen főszereplésével készült Szerelem és halál, Bill Hader dramedy sorozatának utolsó évada, a Barry, a lengyel HBO saját gyártású thriller sorozata,...

Megint a Huawei-é a legtöbb szabadalmi kérelem

Ismét a Huawei tette a legtöbb szabadalmi bejelentést az Európai Szabadalmi Hivatal 2022-es szabadalmi indexe szerint. A vállalat immár negyedik alkalommal, harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....