- Hirdetés -

Egy TV2-s műsor volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Mindhárom fontos célcsoportnál a TV2-s Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. A főműsoridőben az RTL Klub, teljes napon a TV2 ért el jobb eredményt. A komplett csatornacsoportokat nézve a TV2 Csoporté volt az elmúlt hét.

A korábbi években a szeptember még amolyan „előszezoni” hangulatban telt a két legnézettebb csatorna versenyében. Az igazán nagy dobásaikat az őszi szezonon belül inkább októberre és novemberre tartogatták a nagy csatornák. Vélhetően a labdarúgó-világbajnokság miatt most kicsit előrehozták a komolyabb premiereket is. Érződött ez a múlt heti nézettségi versenyen is, ami egész szoros eredményt hozott az RTL Klub és a TV2 viszonylatában.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
RTL Klub 14,8 15 14,8
TV2 13 14,2 13,4

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,9 12 10,4
RTL Klub 8,8 8,6 8,7

 

Főműsoridőben (ez alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értve) az RTL Klub nyerte a hetet. A 18-49 éveseknél 14,8 százalékos heti share-t értek el a TV2 13,4 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél 14,8 százalékkal hozták a hetet a 13 százalékos TV2 előtt. Főműsoridőben még a teljes lakosságnál is behúzta a hetet az RTL Klub: kerek 15 százalékot tett ki a közönségarányuk, amivel a 14,2 százalékos TV2 előtt végeztek.

A teljes napon ugyanennél a három célcsoportnál már fordított volt a helyzet, hiszen a TV2-nek ez hagyományosan jobban fekszik. A 18-49 éveseknél a TV2 10,4 százalékos share-t hozott össze az RTL Klub 8,7 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél ugyanez 9,9 százalék és 8,8 százalék, a teljes lakosságnál pedig 12 százalék és 8,8 százalék volt a TV2 javára.

A teljes csatornaportfóliókat nézve jobb hete volt a TV2 Csoportnak, a fenti összes bontásban az RTL Magyarország előtt végeztek. A TV2 Csoport a legnagyobb előnyt a teljes lakosságnál és teljes napon érte el, miután 24,8 százalékot hoztak össze az RTL Magyarország 17,1 százalékával szemben, ami 7,7 százalékpontos differencia. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben viszont nem sokon múlt a vezető hely. Az RTL Magyarország 24,5 százalékot, a TV2 Csoport 24,9 százalékot ért el, azaz mindössze 0,4 százalékpontot tett ki a különbség.

Érdekes a „rest of the best” mezőny eredményeit is megnézni. Főműsoridő tekintetében a többi csatorna nem nagyon tudta még megközelíteni sem az RTL Klubot és a TV2-t. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben a harmadik helyre a Mozi+ futott be 3,4 százalékkal, a teljes lakosságnál az ATV 3,9 százalékkal, a 18-49 éveseknél pedig a Film+ 3,6 százalékkal.

Teljes napon arányaiban kicsit közelebb volt a harmadik helyezett, de azért nem veszélyeztették a „nagyok” köreit. A 18-59 éveseknél a Mozi+ volt a harmadik 3,8 százalékos share-rel, a teljes lakosságnál az M4 Sport 3,3 százalékkal, a 18-49 éveseknél a Mozi+ 4,1 százalékkal.

A napi adatok szerint az RTL Klubnak a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a legnagyobb előnye szombaton volt. Aznap este 20,9 százalékos közönségarányt hoztak össze a TV2 8,4 százalékával szemben. Vasárnap viszont a 18-49 éveseknél a TV2 ért el 21,6 százalékot a 8,8 százalékos RTL Klub előtt. A főműsoridőben a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is ehhez egészen hasonló volt a helyzet.

Ahogy írtuk is, teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál a TV2 hozta a legjobb számokat az egész hetet nézve. Viszont a szombatot még ebben az összevetésben is nyerte az RTL Klub.

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek)

TV2
Tények – 17,3% / 16,8%
Tények Plusz – 12,9% / 12,6%
Séfek séfe – 13,1% / 13,9%
Bezár a bazár – 5,8% / 5,9%

RTL Klub
Híradó – 19,2% / 16,8%
Fókusz – 17% / 16,8%
Keresztanyu – 14,7% / 14,3%
Házasodna a gazda – 14,5% / 15%

Az esti hírműsorok versenye a 18-49 éveseknél döntetlennel zárult, az RTL Híradó és a Tények is 16,8 százalékos share-t ért el heti átlagban. A 18-59 éveseknél viszont az RTL-es hírműsor közel két százalékot rávert a Tényekre. Az RTL-en jól teljesített a Keresztanyu és a Házasodna a gazda, egész hasonló számokat hozott a két műsor. Ugyanakkor a Séfek séfe lemaradása sem volt nagy, nem véletlen, hogy a főműsoridő tekintetében is szoros versenyt hozott a hét.

A hétvégén bejött a papírforma. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 29,8 százalékos share-t, a 18-59 éveseknél 26 százalékos közönségarányt hozott. Velük szemben a TV2 25 éves jubileumi műsora finoman szólva is csak szolid eredményt produkált, az előbb említett két célcsoportnál maradva ez 5,6 százalékot és 6,3 százalékot jelent.

Vasárnap fordult a kocka, a TV2-s Sztárban sztár leszek 26,2 százalékkal és 24,9 százalékkal futott a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél. Az RTL Klubon a Tehetség első látásra eléggé kikapott, ennél két célcsoportnál csak 8,9 és 9,4 százalékos közönségarányt produkáltak.

Az borítékolható volt, hogy a hét legnézettebb műsora az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek közül kerül ki, csak a sorrend volt kérdéses. Az élen végül a Sztárban sztár leszek végzett a teljes lakosságnál 1,06 millió nézővel, a 18-49 éveseknél 391 ezres, a 18-59 éveseknél 532 ezres nézettséggel.

Mindhárom célcsoportnál az X-Faktor futott be a harmadik helyre. A teljes lakosságnál ez 889 ezer, a 18-49 éveseknél 375 ezer, a 18-59 éveseknél 478 ezer nézőt jelentett.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét harmadik legnézettebb műsora a vasárnapi Forma-1 futam volt. Azaz folytatódik az a trend, hogy a korábbi évekhez képest több nézőt vonz a verseny idei szezonja.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 532 058 24,9
X-FAKTOR RTL KLUB 478 895 26,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 303 571 23,5
KERESZTANYU RTL KLUB 290 606 15,8
SÉFEK SÉFE TV2 273 671 15,1
FÓKUSZ RTL KLUB 267 413 18,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 263 450 15,8
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 256 054 20,3
HÍRADÓ RTL KLUB 248 789 15,8
TÉNYEK TV2 233 713 21,7

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 064 344 25,4
X-FAKTOR RTL KLUB 889 400 23,9
TÉNYEK TV2 667 710 26,1
KERESZTANYU RTL KLUB 609 633 15,6
HÍRADÓ RTL KLUB 603 539 23,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 586 791 15,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 566 342 16,7
SÉFEK SÉFE TV2 530 066 14,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 521 752 19,9
FÓKUSZ RTL KLUB 505 543 15,6

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 391 726 26,2
X-FAKTOR RTL KLUB 375 311 29,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 211 377 23,9
SÉFEK SÉFE TV2 202 523 16,1
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 195 486 16,7
KERESZTANYU RTL KLUB 186 334 14,9
FÓKUSZ RTL KLUB 178 750 18,5
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 178 301 20,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 153 820 12,5
TÉNYEK TV2 152 091 14,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...

Élőben közvetített díjátadásokkal jön a következő Oscar-gála

A márciusi Oscar-gálán mind a 23 kategória díjának átadását élőben közvetítik - jelentette be az amerikai filmakadémia kedden. Kiderült az is, hogy Jimmy Kimmel lesz az esemény házigazdája, aki korábban már kétszer vezette a...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás a digitalizációban és az e-kereskedelemben. A jelenlegi gazdasági helyzet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....