- Hirdetés -

Egy TV2-s műsor volt a legnézettebb

|

Mindhárom fontos célcsoportnál a TV2-s Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. A főműsoridőben az RTL Klub, teljes napon a TV2 ért el jobb eredményt. A komplett csatornacsoportokat nézve a TV2 Csoporté volt az elmúlt hét.

A korábbi években a szeptember még amolyan „előszezoni” hangulatban telt a két legnézettebb csatorna versenyében. Az igazán nagy dobásaikat az őszi szezonon belül inkább októberre és novemberre tartogatták a nagy csatornák. Vélhetően a labdarúgó-világbajnokság miatt most kicsit előrehozták a komolyabb premiereket is. Érződött ez a múlt heti nézettségi versenyen is, ami egész szoros eredményt hozott az RTL Klub és a TV2 viszonylatában.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
RTL Klub 14,8 15 14,8
TV2 13 14,2 13,4

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,9 12 10,4
RTL Klub 8,8 8,6 8,7

 

Főműsoridőben (ez alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értve) az RTL Klub nyerte a hetet. A 18-49 éveseknél 14,8 százalékos heti share-t értek el a TV2 13,4 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél 14,8 százalékkal hozták a hetet a 13 százalékos TV2 előtt. Főműsoridőben még a teljes lakosságnál is behúzta a hetet az RTL Klub: kerek 15 százalékot tett ki a közönségarányuk, amivel a 14,2 százalékos TV2 előtt végeztek.

A teljes napon ugyanennél a három célcsoportnál már fordított volt a helyzet, hiszen a TV2-nek ez hagyományosan jobban fekszik. A 18-49 éveseknél a TV2 10,4 százalékos share-t hozott össze az RTL Klub 8,7 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél ugyanez 9,9 százalék és 8,8 százalék, a teljes lakosságnál pedig 12 százalék és 8,8 százalék volt a TV2 javára.

A teljes csatornaportfóliókat nézve jobb hete volt a TV2 Csoportnak, a fenti összes bontásban az RTL Magyarország előtt végeztek. A TV2 Csoport a legnagyobb előnyt a teljes lakosságnál és teljes napon érte el, miután 24,8 százalékot hoztak össze az RTL Magyarország 17,1 százalékával szemben, ami 7,7 százalékpontos differencia. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben viszont nem sokon múlt a vezető hely. Az RTL Magyarország 24,5 százalékot, a TV2 Csoport 24,9 százalékot ért el, azaz mindössze 0,4 százalékpontot tett ki a különbség.

Érdekes a „rest of the best” mezőny eredményeit is megnézni. Főműsoridő tekintetében a többi csatorna nem nagyon tudta még megközelíteni sem az RTL Klubot és a TV2-t. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben a harmadik helyre a Mozi+ futott be 3,4 százalékkal, a teljes lakosságnál az ATV 3,9 százalékkal, a 18-49 éveseknél pedig a Film+ 3,6 százalékkal.

Teljes napon arányaiban kicsit közelebb volt a harmadik helyezett, de azért nem veszélyeztették a „nagyok” köreit. A 18-59 éveseknél a Mozi+ volt a harmadik 3,8 százalékos share-rel, a teljes lakosságnál az M4 Sport 3,3 százalékkal, a 18-49 éveseknél a Mozi+ 4,1 százalékkal.

A napi adatok szerint az RTL Klubnak a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a legnagyobb előnye szombaton volt. Aznap este 20,9 százalékos közönségarányt hoztak össze a TV2 8,4 százalékával szemben. Vasárnap viszont a 18-49 éveseknél a TV2 ért el 21,6 százalékot a 8,8 százalékos RTL Klub előtt. A főműsoridőben a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is ehhez egészen hasonló volt a helyzet.

Ahogy írtuk is, teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál a TV2 hozta a legjobb számokat az egész hetet nézve. Viszont a szombatot még ebben az összevetésben is nyerte az RTL Klub.

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek)

TV2
Tények – 17,3% / 16,8%
Tények Plusz – 12,9% / 12,6%
Séfek séfe – 13,1% / 13,9%
Bezár a bazár – 5,8% / 5,9%

RTL Klub
Híradó – 19,2% / 16,8%
Fókusz – 17% / 16,8%
Keresztanyu – 14,7% / 14,3%
Házasodna a gazda – 14,5% / 15%

Az esti hírműsorok versenye a 18-49 éveseknél döntetlennel zárult, az RTL Híradó és a Tények is 16,8 százalékos share-t ért el heti átlagban. A 18-59 éveseknél viszont az RTL-es hírműsor közel két százalékot rávert a Tényekre. Az RTL-en jól teljesített a Keresztanyu és a Házasodna a gazda, egész hasonló számokat hozott a két műsor. Ugyanakkor a Séfek séfe lemaradása sem volt nagy, nem véletlen, hogy a főműsoridő tekintetében is szoros versenyt hozott a hét.

A hétvégén bejött a papírforma. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 29,8 százalékos share-t, a 18-59 éveseknél 26 százalékos közönségarányt hozott. Velük szemben a TV2 25 éves jubileumi műsora finoman szólva is csak szolid eredményt produkált, az előbb említett két célcsoportnál maradva ez 5,6 százalékot és 6,3 százalékot jelent.

Vasárnap fordult a kocka, a TV2-s Sztárban sztár leszek 26,2 százalékkal és 24,9 százalékkal futott a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél. Az RTL Klubon a Tehetség első látásra eléggé kikapott, ennél két célcsoportnál csak 8,9 és 9,4 százalékos közönségarányt produkáltak.

Az borítékolható volt, hogy a hét legnézettebb műsora az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek közül kerül ki, csak a sorrend volt kérdéses. Az élen végül a Sztárban sztár leszek végzett a teljes lakosságnál 1,06 millió nézővel, a 18-49 éveseknél 391 ezres, a 18-59 éveseknél 532 ezres nézettséggel.

Mindhárom célcsoportnál az X-Faktor futott be a harmadik helyre. A teljes lakosságnál ez 889 ezer, a 18-49 éveseknél 375 ezer, a 18-59 éveseknél 478 ezer nézőt jelentett.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét harmadik legnézettebb műsora a vasárnapi Forma-1 futam volt. Azaz folytatódik az a trend, hogy a korábbi évekhez képest több nézőt vonz a verseny idei szezonja.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 532 058 24,9
X-FAKTOR RTL KLUB 478 895 26,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 303 571 23,5
KERESZTANYU RTL KLUB 290 606 15,8
SÉFEK SÉFE TV2 273 671 15,1
FÓKUSZ RTL KLUB 267 413 18,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 263 450 15,8
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 256 054 20,3
HÍRADÓ RTL KLUB 248 789 15,8
TÉNYEK TV2 233 713 21,7

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 064 344 25,4
X-FAKTOR RTL KLUB 889 400 23,9
TÉNYEK TV2 667 710 26,1
KERESZTANYU RTL KLUB 609 633 15,6
HÍRADÓ RTL KLUB 603 539 23,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 586 791 15,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 566 342 16,7
SÉFEK SÉFE TV2 530 066 14,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 521 752 19,9
FÓKUSZ RTL KLUB 505 543 15,6

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 391 726 26,2
X-FAKTOR RTL KLUB 375 311 29,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 211 377 23,9
SÉFEK SÉFE TV2 202 523 16,1
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 195 486 16,7
KERESZTANYU RTL KLUB 186 334 14,9
FÓKUSZ RTL KLUB 178 750 18,5
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 178 301 20,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 153 820 12,5
TÉNYEK TV2 152 091 14,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...