Kováts Dániel egy újonnan létrejövő felsővezetői pozícióra érkezett az eMAG-hoz: a Marketplace Chief Commercial Officereként (MCCO) feladata a vállalaton belül kiemelt fókuszterületnek számító Marketplace vagy piactér üzletág további stratégiai szinten való bővítése, megerősítése. Jelenleg több mint 7800 kereskedő termékei érhetők el az eMAG.hu piacterén, a vállalat pedig a partnerek bevonásában látja növekedésének fő motorját.
A Marketplace működését egy újonnan létrehozott felsővezetői pozíció, a Chief Commercial Officer létrehozásával erősíti az eMAG. Az új tisztséget szeptembertől Kováts Dániel tölti be, aki nem csupán a platform bővítését, de a kereskedőpartnerekkel való szorosabb együttműködés, érdekképviselet kialakítását is feladatul kapja.
“Ezzel a kinevezéséssel és az új pozíció létrehozásával tovább erősödhetnek a 2021-ben elindított a magyarországi kis- és középvállalatok támogatására és edukációjára kialakított programjaink is. Az eMAG Marketplace-hez csatlakozó partnerek közül egyaránt segítjük az online kereskedelemmel most ismerkedő cégeket az indulásban, míg a már rutinosabb vállalkozásoknak a régiós piacok felé való nyitásban nyújtunk logisztikai és kereskedelmi támogatást“ - mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke.
Kováts Dániel hét éven át volt a később Foodpanda márkanévre váltó Netpincér egyik ügyvezetője, vezetése alatt a társaság két akvizíciót, informatikai hátterének teljes korszerűsítését, saját üzlethálózat kiépítését és jelentős logisztikai fejlesztéseket vitt véghez. Az Egyesült Államokban szerzett további üzleti tapasztalatok után Kováts tavaly csatlakozott az eMAG cégcsoporthoz, ahol a román piacon elérhető, gyors futáros kiszállítást kínáló Tazz mobilalkalmazást működtető üzletágnál dolgozott, mielőtt a budapesti eMAG-leányvállalatnál megkezdte munkáját.
Fókuszba kerültek a Marketplace kereskedők
Az eMAG vállalatcsoport regionális növekedési törekvéseinek kiemelt fókuszterületévé vált a kereskedőpartnereink termékeinek helyt adó Marketplace platformunk, amelyhez a jelenlegi több mint 7800 partnerkereskedőnk 4,1 milliós termékkínálatának további jelentős bővítése a célunk. A új felsővezető kinevezésével azt szeretnénk elérni, hogy a vállalatstruktúrában is a fontosságának megfelelően képviselve legyen az eMAG üzleti modelljének jelentős alapját képező Marketplace platform - emelte ki a piactér növekvő fontosságát Daniel Spiridon, az eMAG ügyvezetője.
Az eMAG 100 millió eurós beruházással Dunaharasztiban épülő, 117 ezer négyzetméteres új automatizált logisztikai központja is a cég Marketplace modelljének kulcsfontosságú logisztikai beruházása, amely a saját forgalmazású mellett a partnerek által árusított termékek tárolására is szolgál, és több külföldi ország piacát is kiszolgálja majd. Idén június óta az eMAG Marketplace-en jelen lévő kereskedők számára is elérhetővé vált az ország közel 600 helyszínét lefedő easybox csomagautomata-hálózat használata egységes, bruttó 690 forintos kiszállítási díjért.
Idén szeptember 28-án negyedszerre rendezi meg a Sellers’ Day-t Marketplace kereskedőpartnerei számára az eMAG: az online eseményen a piactéren árusító partnerek a legújabb fejlesztésekbe tekinthetnek be, és megismerhetik a közeljövőre vonatkozó terveket és egyéb újításokat is.
Ezekkel a programokkal segíti az eMAG a magyar kkv-kat
A Fulfilment by eMAG szolgáltatást választó cégek az eMAG logisztikai szolgáltatásait vehetik igénybe saját szolgáltatások működtetése, kialakítása helyett. A Határon túli értékesítést támogató programra regisztráló hazai kereskedők könnyedén beléphetnek az eMAG román és bolgár piactereire is, beleértve a helyi futárszolgáltatásokat is. A harmadik, eMAG Ads nevű promóciós program keretében a vállalat lehetőséget biztosít Marketplace partnereinek, hogy saját promóciós kampányokat szervezhessenek a piactér felületein.