- Hirdetés -

Egymillió dolláros díjazás az LG innovációs versenyén

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) meghirdette a vállalat első LIFE’S GOOD AWARD versenyét — a nevezési időszak szeptember 6-tól október 10-ig tart. Az idei CES-en bejelentett megmérettetés küldetése, hogy megtalálja azokat az innovatív megoldásokat, amelyek összhangban vannak az LG céljával, vagyis azzal, hogy mindenki számára jobb életet teremtsenek. A nyertes pályaművek fejlesztésének felgyorsítására összesen 1 millió dollár díjazás áll rendelkezésre.

Az LG egy olyan fenntartható világot képzel el, ahol — a márka Life’s Good szlogenjével összhangban – a bolygó és annak minden lakója jó életet élhet, ezért a vállalat a zöldebb környezet érdekében továbbra is elkötelezett a környezetbarát megoldások és ötletek, valamint olyan felhasználóközpontú termékek és szolgáltatások fejlesztése mellett, amelyek mindenki számára kényelmes, értékes és újszerű élményekhez adnak hozzáférést.

A verseny mindemellett jelentős lépést jelent az LG fenntarthatósági útján, és hozzájárul a vállalat Life's Good üzenetének globális terjesztéséhez. A vállalat saját fenntarthatósági gyakorlatainak megvalósításán túl most arra kéri a hasonlóan gondolkodó embereket és csoportokat, hogy álljanak elő egyedi ötleteikkel és segítsenek egy jobb életet megvalósítani mindenki számára, vagyis élettel megtölteni a Better Life for All szlogent.

A megmérettetésre olyan eredeti és piacképes megoldásokat várnak a pályázóktól, amelyek vagy az Innováció a bolygóért témakörbe tartozva a környezet egészségét szolgáló megoldásokat vonultatnak fel, vagy pedig az Innováció az emberekért témakört megcélozva a biztonság, a használhatóság és a hozzáférhetőség előtérbe helyezésével a mindennapi életet gazdagító ötletekre fókuszálnak. Az LG a nyílt együttműködés filozófiájához hűen nagy várakozásokkal tekint a kezdő innovátorokkal történő szoros együttműködés elé. A pályázatokat az LIFE'S GOOD AWARD weboldalán lehet benyújtani, ahol az aspiránsok a verseny részleteit és a nevezési feltételeket is megtalálják.

„A LIFE’S GOOD AWARD az innovációról szóló filozófiánkat és azt a meggyőződésünket testesíti meg, hogy a jobb jövő felé vezető út csak akkor alkotható meg, ha mindannyian összefogunk" — mondta William Cho, az LG Electronics vezérigazgatója. „Várjuk a jobb társadalom és az egészségesebb környezet megteremtését szolgáló innovatív ötleteket, amelyek megvalósításához a támogatásunkat és bátorításunkat nyújthatjuk.”

A díj bírálóbizottságában (Life’s Good Committee) a környezetvédelem és a szociális szféra széles skálájáról érkező, elismert szakértők segítik majd az LG vezetőit. A zsűri tagjai között van például Alex Edmans, a London Business School professzora, aki 2020-ban elnyerte a Financial Times által a legjobb üzleti könyvnek odaítélt elismerést és az üzleti lap fenntartható pénzügyi oktatást elismerő kiválósági díját, Christopher Marquis, a Cambridge Judge Business School professzora és a 2021-es Axiom Business Book Awards aranyérmese az üzleti etika kategóriában, valamint Hyun S. Shin, a Hanyang Business School professzora és a Hanyang University Collective Impact Center igazgatója.

„Minden tudós arra törekszik, hogy a való világ problémáinak enyhítésére használja a tudást, az LG pedig erőteljes platformot biztosított számunkra ehhez" — mondta Marquis. „A verseny az LG erőforrásait kihasználva gyűjti össze a kezdő innovátorokat, vállalkozókat, tudósokat és üzleti szakembereket, és meggyőző példája annak, hogy egy vállalat hogyan tud valódi hatást gyakorolni az életek jobbá tételére."

Az LG összefogott a vállalkozások társadalmi hatásának mérésében és tanúsításában jártas B Lab Korea non-profit szervezettel azért, hogy a versenyre benyújtott összes pályázat értékelése a megfelelő hatásmérések alapján történjen.

A pályaműveket az első szűrés során alaposan értékelik, a legmagasabb pontszámot elért pályázatok pedig egy második szűrésen is átesnek, amelyet egy, az LG kiválasztott vezetőiből és vezető tudományos intézmények elismert tudósaiból álló bírálóbizottság végez majd. A döntőbe jutott három pályázót a 2023-as CES-en jelentik be, majd januárban egy utolsó prezentáción mutatkoznak be zsűri előtt. A nagydíjat érdemlő első helyezett 700 000 dollár pénzjutalomban részesül, a második (ezüst) 200 000, a harmadik helyezett pedig 100 000 dollárt kap.

A lehetőség iránt érdeklődő innovátorok az LIFE'S GOOD AWARD weboldalán találnak további részleteket, az LG első innovációs versenyével kapcsolatos legfrissebb hírekről és fejleményekről pedig a LG Newsroomban tájékozódhatnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....