- Hirdetés -

Új felsővezetővel erősít az eMAG

|

- Hirdetés -

Kováts Dániel egy újonnan létrejövő felsővezetői pozícióra érkezett az eMAG-hoz: a Marketplace Chief Commercial Officereként (MCCO) feladata a vállalaton belül kiemelt fókuszterületnek számító Marketplace vagy piactér üzletág további stratégiai szinten való bővítése, megerősítése. Jelenleg több mint 7800 kereskedő termékei érhetők el az eMAG.hu piacterén, a vállalat pedig a partnerek bevonásában látja növekedésének fő motorját.

A Marketplace működését egy újonnan létrehozott felsővezetői pozíció, a Chief Commercial Officer létrehozásával erősíti az eMAG. Az új tisztséget szeptembertől Kováts Dániel tölti be, aki nem csupán a platform bővítését, de a kereskedőpartnerekkel való szorosabb együttműködés, érdekképviselet kialakítását is feladatul kapja.

“Ezzel a kinevezéséssel és az új pozíció létrehozásával tovább erősödhetnek a 2021-ben elindított a magyarországi kis- és középvállalatok támogatására és edukációjára kialakított programjaink is. Az eMAG Marketplace-hez csatlakozó partnerek közül egyaránt segítjük az online kereskedelemmel most ismerkedő cégeket az indulásban, míg a már rutinosabb vállalkozásoknak a régiós piacok felé való nyitásban nyújtunk logisztikai és kereskedelmi támogatást“ - mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke.

Kováts Dániel hét éven át volt a később Foodpanda márkanévre váltó Netpincér egyik ügyvezetője, vezetése alatt a társaság két akvizíciót, informatikai hátterének teljes korszerűsítését, saját üzlethálózat kiépítését és jelentős logisztikai fejlesztéseket vitt véghez. Az Egyesült Államokban szerzett további üzleti tapasztalatok után Kováts tavaly csatlakozott az eMAG cégcsoporthoz, ahol a román piacon elérhető, gyors futáros kiszállítást kínáló Tazz mobilalkalmazást működtető üzletágnál dolgozott, mielőtt a budapesti eMAG-leányvállalatnál megkezdte munkáját.

Fókuszba kerültek a Marketplace kereskedők

Az eMAG vállalatcsoport regionális növekedési törekvéseinek kiemelt fókuszterületévé vált a kereskedőpartnereink termékeinek helyt adó Marketplace platformunk, amelyhez a jelenlegi több mint 7800 partnerkereskedőnk 4,1 milliós termékkínálatának további jelentős bővítése a célunk. A új felsővezető kinevezésével azt szeretnénk elérni, hogy a vállalatstruktúrában is a fontosságának megfelelően képviselve legyen az eMAG üzleti modelljének jelentős alapját képező Marketplace platform - emelte ki a piactér növekvő fontosságát Daniel Spiridon, az eMAG ügyvezetője.

Az eMAG 100 millió eurós beruházással Dunaharasztiban épülő, 117 ezer négyzetméteres új automatizált logisztikai központja is a cég Marketplace modelljének kulcsfontosságú logisztikai beruházása, amely a saját forgalmazású mellett a partnerek által árusított termékek tárolására is szolgál, és több külföldi ország piacát is kiszolgálja majd. Idén június óta az eMAG Marketplace-en jelen lévő kereskedők számára is elérhetővé vált az ország közel 600 helyszínét lefedő easybox csomagautomata-hálózat használata egységes, bruttó 690 forintos kiszállítási díjért.

Idén szeptember 28-án negyedszerre rendezi meg a Sellers’ Day-t Marketplace kereskedőpartnerei számára az eMAG: az online eseményen a piactéren árusító partnerek a legújabb fejlesztésekbe tekinthetnek be, és megismerhetik a közeljövőre vonatkozó terveket és egyéb újításokat is.

Ezekkel a programokkal segíti az eMAG a magyar kkv-kat

A Fulfilment by eMAG szolgáltatást választó cégek az eMAG logisztikai szolgáltatásait vehetik igénybe saját szolgáltatások működtetése, kialakítása helyett. A Határon túli értékesítést támogató programra regisztráló hazai kereskedők könnyedén beléphetnek az eMAG román és bolgár piactereire is, beleértve a helyi futárszolgáltatásokat is. A harmadik, eMAG Ads nevű promóciós program keretében a vállalat lehetőséget biztosít Marketplace partnereinek, hogy saját promóciós kampányokat szervezhessenek a piactér felületein.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....