Az Apple Music lesz a Super Bowl félidei show-jának új szponzora az NFL bejelentése szerint. A mostani együttműködés akár egy szorosabb kapcsolat előzménye is lehet.
A profi amerikai futball liga, az NFL új szezonjának döntőjét jövő február 12-én, az arizonai Glendale-ben rendezik majd. A Super Bowl hagyományosan az amerikai reklámpiac egyik legfontosabb eseménye, a félidei show pedig kiemelt látványosság az eseményen belül is. Az NFL mostani bejelentése szerint a show-t eddig támogató Pepsi-t egy új szponzor, az Apple Music váltja már a jövő februári döntőn is.
Azt nem közölték, hogy az Apple mennyit fizet a lehetőségért, azt viszont megemlítették, hogy az Apple Music kínálatában több mint 90 zeneszám szerepel. A Super Bowl félidei show zenei sztárok sorát szokta felvonultatni és már az is kiderült, hogy jövő februárban Rihanna lesz majd a húzónév az eseményen.
A The New York Times pedig a megállapodás kapcsán már arról írt, hogy elképzelhető, hogy ez egy szorosabb kapcsolat kezdete az NFL és az Apple között. Azt az elmúlt pár évben már megszokhattuk, hogy a nagy streamingszolgáltatók sorra állapodnak meg a legnépszerűbb sportligákkal a közvetítési jogokról és ebből a sorból az Apple sem maradt ki. Az Apple+ nevű platformja az amerikai profi baseball ligával, a Majos League Baseballal (MLB) lépett együttműködésre, melynek keretében a péntek esti meccsek – egy szezonban nagyjából ötven – exkluzívan a streamingszolgáltatáson keresztül tekinthető meg.