2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.
A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és -vásárlás, a PPC és digitális hirdetésmenedzsment, illetve a márka social media felületeinek (Facebook és Instagram csatornáinak) kezelése, valamint a 2023-as év kampányaira vonatkozó kommunikációs stratégia megalkotása is.
„A következő időszak fontos feladata számunkra a Miele márkanevével összeforrt innováció még aktívabb megjelenítése a kampányainkban, csakúgy, mint a márkaismertség növelése a hazai piacon. Ehhez olyan minőségben kell kommunikáljunk üzeneteinket, amilyen prémium színvonalat a márka és a termékeink képviselnek” – összegezte a márka által képviselt irányvonalat Csvórics Gabriella, a Miele Marketing Managere.
„Örvendetes számunkra, hogy egy tucatnyi szakmai elismeréssel és formatervezési díjjal kitűntetett gyártóval léphetünk partnerségre, a prémiumkategóriás kihívásra pedig prémium megoldásokkal készülünk” – fogalmazott Biró László a Mediator CEO-ja, aki szerint az ügynökség luxus- és prémiummárkákon szerzett tapasztalatai gördülékennyé teszik majd a közös munkát.