- Hirdetés -

George Clooney-val kampányol a Nespresso

|

- Hirdetés -

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.

A Nespresso a kiváló minőségű kapszulás kávék úttörőjeként és referenciapontjaként a Kávé világnapja alkalmából rávilágít a veszélyre, melyet az éghajlatváltozás jelent a globális kávétermelésre, és reflektorfénybe helyezi a kávé védelmére tett erőfeszítéseket.

Az új, The Empty Cup (Az Üres Csésze) elnevezésű kampányban George Clooney, a márka nagykövete egy üres kávéscsészét tart a kezében, annak a kockázatnak a szimbólumaként, amellyel világszerte rengeteg kávétermelő szembesül napjainkban, és akik közül több mint 140 000 farmer szorosan együttműködik a Nespresso-val. A klímaváltozás jelenleg a vadon termő kávéfajták 60%-át veszélyezteti, és 2050-re a kávétermesztésre használt földterületek 50%-a alkalmatlanná válhat a megművelésre. A jobb Arabica fajták különösen érzékenyek az erőteljes időjárási sokkhatásokra.

A kiváló minőségű kávé megóvása és jövőjének biztosítása már 20 éve központi szerepet játszik a Nespresso stratégiájában. A 2003-ban, az Esőerdő Szövetséggel közösen létrehozott Nespresso AAA Sustainable Quality Program célja, hogy fokozza a termés mennyiségét és minőségét, miközben védi a környezetet és javítja a termelők és közösségeik életminőségét.

A kiváló minőségű kávé hosszútávú, fenntartható termesztése szempontjából kulcsfontosságú, hogy a gazdálkodó közösségek képesek legyenek megóvni ültetvényeiket az erőteljes időjárási hatásoktól, és ezzel együtt az éghajlatváltozást kiváltó okok ellen is küzdjenek. A Nespresso számára ennek eszköze a regeneratív (talajmegújító) mezőgazdaság, vagyis egy olyan szemlélet, amely nem csupán csökkenti a globális agrár-élelmiszeripar kibocsátását, hanem ellenállóbbá is teszi a termőföldeket az éghajlatváltozás hatásaival szemben.

A The Empty Cup kampány az első alkalom, amikor a Nespresso régóta ismert márkanagykövete az immár védjegyének számító Nespresso kávé helyett egy üres csészét tart a kezében.

George Clooney elmondta: „Az éghajlatváltozás valós veszélyt jelent, és a kávétermelők a frontvonalban állnak. Létfontosságú, hogy ezeket a közösségeket támogassuk abban, hogy pénzügyi és környezeti szempontból ellenállóak legyenek, és hogy ne csupán túléljenek, hanem boldoguljanak és növekedjenek is. Ez a gondolat áll a Nespresso törekvéseinek középpontjában. Ám mindez többről szól, mint a kávé. Az éghajlatváltozást egyetlen vállalat, sőt egy egész iparág sem képes megoldani. Nagyon gyorsan és határozottan kell cselekednünk, globális szinten. Hatalmas a tét.”

Guillaume Le Cunff, a Nespresso vezérigazgatója így nyilatkozott: „Veszélybe került a különleges ízvilág, a kiváló minőség és a specialty kávékeverékek – vagyis mindaz, ami fontos a kávé szerelmeseinek. Cselekednünk kell, hogy a kávét és a kávétermelő közösségeket megvédjük az éghajlatváltozás hatásaival szemben. Ez a Nespresso szemléletének alapja immár 20 éve, de most még tovább megyünk. A regeneratív mezőgazdaság lehetőséget kínál, hogy a gazdálkodás fontos szerepet játsszon a klímaválság megoldásában. Ez egy olyan megközelítés, amely nemcsak elvesz a földtől, hanem valódi gyógyító hatással van a természeti környezetre, és helyreállítja a megbillent egyensúlyt. Büszke vagyok arra, hogy a Nespresso-nak úttörő szerep jut ebben az átalakulásban, de ennél is többet kell tennünk. Ezért arra kérjük a magán- és állami szervezeteket, hogy tegyenek olyan lépéseket, amelyek kézzelfogható változást eredményeznek.”

Santiago Gowland, az Esőerdő Szövetség vezérigazgatója szerint: „A szén-dioxid-kibocsátás közel egynegyede a mezőgazdaságból, az erdőgazdálkodásból és a föld használatával járó egyéb tevékenységekből ered. Azonnal hatékonyabb fellépésre van szükség az éghajlatváltozás kezelésére, és ebben az élelmiszertermelés módszereinek megváltoztatása is kulcsfontosságú. A jó hír az, hogy a regeneratív mezőgazdaságra való átállás csökkentheti a gazdálkodás környezeti terhelését, és megőrizheti globális élelmiszer-rendszerünket a jövő nemzedékei számára.”

Együttműködés a Time magazinnal

A The Empty Cup immár George Clooney tizenhatodik Nespresso-kampánya. Október 1., a kávé világnapja előtt a márka nagykövete arra kéri az olvasókat, hogy az éghajlatváltozással kapcsolatban „gondoljanak arra is, mi van a csészén kívül”.

A Time magazinnal együttműködve a Nespresso arra törekszik, hogy rávilágítson a kiváló minőségű kávét fenyegető veszélyre, és bemutassa, hogyan küzdenek ez ellen a farmerek. A Time100 Next lapszám szeptember 30-tól kapható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Milliós bírságot kaphatnak a cégek

Ugyan június 30-án lejárt Kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvényben meghatározott első fontos határidő, a cégvezetőknek azonban még van idejük pótolni a mulasztást, és időben megkezdeni a felkészülést a támadások elhárítására - nem mellesleg...

Olimpia a Maxon – egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés. A Max technikai újításai közé tartozik a dedikált...

Ezt kínálja idén a Campus Fesztivál

Huszonegy programhelyszínen 295 zenei produkció várja majd a bulizni vágyókat az idei debreceni Campus Fesztiválon, amit július 24-27. között rendeznek meg a Nagyerdőben. Idén növekszik a külföldi előadók száma: 13 különböző országból, 16 nemzetközi...

Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 1. rész

Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki vállalkozásukból. Beszéltek még a hitelességről, a magabiztosságról és a közösségi...

Nem tudják elkölteni a pénzüket a SZÉP kártyások

Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még így sem tudják a kártyabirtokosok felhasználni a havi jóváírásukat. Így tovább emelkedett a K&H SZÉP kártyákkal felhasználható keret, ami csaknem eléri a 9 milliárd...

Hatalmas küzdelem volt a Balatonban

120 ezren nézték az élő közvetítést és több mint félmillióan látták a közösségi médiában az év legnagyobb és legrangosabb vitorlásversenyét, az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjat, amelyet a Forma 1-es autóversenyekhez hasonlítható izgalmas csata végén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Milliókról dönthetnek a vásárlók

Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli lakos sorsa, melyről a Tesco üzletekben leadott szavazatukkal dönthetnek. Július 15-én indult ugyanis az áruházlánc „Ön választ, mi segítünk” közösségi programjának szavazási szakasza. A...

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...