Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában.
A megbízás hosszú távra szól, és szakmai szempontból is izgalmasnak ígérkezik. Sokak számára ugyanis a Tchibo csupán egy kávémárka, holott a vállalat non-food kategóriában, így például ruházat, konyhai eszközök vagy akár lakberendezés terén is termékek széles választékát kínálja bolthálózatában, illeszkedve a legújabb trendekhez és a szezonalitáshoz.
„Szeretnénk, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy a Tchibo elsősorban a magas elvárások szinonimájának tekinthető német minőséget képviseli, és a kávé ezen belül egy termékcsalád. Ennek tudatosításában és persze az igényes BTL anyagok megalkotásában is számítunk az Artvertising szakértelmére, ami a tenderanyag alapján egyértelműen nekik való terep” – mondta az eredmény kapcsán Virág Éva, a Tchibo marketingvezetője.
Az Artvertising szempontjából is kiemelt jelentősége van az új ügyféllel történő közös munkának.
„Egy új ügyfél megszerzése a dicsőség mellett mindig kihívást is jelent, márpedig az ügynökségeket a kihívások éltetik. Az eddigiek alapján igazán konstruktív az együttműködésünk, mondhatni, működik köztünk a kémia” – fűzte hozzá a hírhez Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonos-ügyvezetője.