Két hazai influencert, Marics Petit és Sápi Vivient kérte fel a CCC 2022-es BTS kampányára. A Game Garage Playoffs kampánnyal az Y és Z generáció tagjait szerették volna megszólítani, ehhez minden médiafelületet felhasználtak.
A fiatalok igényeinek és pénztárcájának is megfelelő cipők, elsősorban sneakerek álltak a CCC Back To School kampányának középpontjában, melyhez a márka többi országához (Románia, Csehország, Lengyelország) hasonlóan a magyar stáb is ismert influencereket kért fel. Marics Peti, a ValMar együttes egyik tagja és Sápi Vivien TikTok-tartalomgyártó lettek az arcai az augusztus elsejétől szeptember 11-ig futó Game Garage Playoffsnak. Janositz Johanna, a CCC Marketing & Office Managere elmondta, hogy a két fiatal azonnal nyitott volt az együttműködésre. Azért őket választották, mert hazai viszonylatban a legismertebb influencerek közé tartoznak manapság és velük tudták a legjobban bemutatni a kollekció sokszínűségét.
A BTS kampány fotózása és a tévéreklám felvétele Varsóban történt, ekkor került sor a többi ország kampányarcainak fotózásaira is. Az itt készült werkfotókat mindkét influencer megosztotta Instagramon és TikTokon, ezzel is felkeltve követőik érdeklődését. Az elkészült fotóanyagot aztán print hirdetésekben, a CCC üzleteiben és a közösségi média felületeken is megjelenítették.
A médiamixben a büdzsé legnagyobb hányadát a tévéreklámok tették ki, utóbbiakat Marics Peti narrálta.
Janositz Johanna elmondása szerint a CCC cégcsoporton belül idén népességarányosan a magyar látogatószámok a legnagyobbak és példátlan volt a magyar fiatalok érdeklődése a BTS kampány iránt.
„Tanulságos volt számunkra, hogy ma már a Z generáció megszólításának elengedhetetlen eszköze a TikTok, és az, hogy mennyire fontos a kampányban szereplő influencerek személye” - emelte ki, hozzátéve, hogy szerinte egy célcsoport elérésénél kiemelt jelentőséggel bír, hogy a reklámban szereplők hitelesen és szerethető módon tudják megszólítani a közönséget.
Varga-Szilágyi Zsolt, Marics Peti managere szerint az énekes azért mondott igent a Game Garage Playoffs kampányban való szereplésre, mert rendkívül izgalmasnak tartotta, hogy egy nemzetközi kampányban vehet részt, melynek még külföldi image video forgatása is volt négy országból érkező zenészekkel és kreátorokkal. „Nagyon profi volt a produkciós csapat, illetve kifejezetten jó arcok voltak a külföldi kreátorok és zenészek, így nagyon jó hangulatban telt a forgatás és még Varsó feltérképezésére is maradt egy kis idő” – mondta.
A közönségtalálkozót övező óriási érdeklődésen azonban nem különösebben lepődött meg, mert elmondásuk szerint „heti szinten ugyanilyen rajongással várják a rajongók Petit minden egyes fellépésén, így abszolút nem volt meglepő számára, hogy ekkora tömegeket tudott megmozgatni. Ami kicsit meglepte, hogy voltak olyan rajongók, akik több órát utaztak csak azért, hogy egy képet készítsenek vele.”
Tuza Dorottya