- Hirdetés -

Rákapcsolt az e-autók értékesítésére a BMW

|

2022 első kilenc hónapjában 114,8 százalékkal több zéró emissziójú BMW és MINI modell talált gazdára, mint egy évvel korábban, a BMW Group egész éves abszolút eladási mutatója így 1 747 889 darabra nőtt. A bajor prémiumgyártó a szeptemberi hónapot önmagában 6,6 százalékos értékesítési növekedéssel zárta. A BMW márka továbbra is piacvezető a nemzetközi prémium szegmensben.

A BMW Group világszerte 128 196 darab tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt értékesített 2022 első kilenc hónapjában, és ezzel egy éven belül több mint megkétszerezte a zéró emissziójú modellpalettájára érkező megrendeléseket (+114,8%). Eme kimagasló értékesítési eredmény egyúttal azt is jelenti, hogy a vállalatcsoport a tisztán elektromos meghajtású modellek népszerűségéből maradéktalanul képes lendületes növekedést kovácsolni.

„Tisztán elektromos meghajtású modellpalettánk lendületes növekedése egyértelmű bizonyítékul szolgál arra, hogy a BMW Group portfóliója elnyeri az ügyfelek tetszését – így a vállalat konzekvensen halad tovább az elektromobilitás irányába” – mondta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős tagja. „Változatos hajtáslánc-technológiai megoldásaink megnyerő, fenntartható portfóliójának és hatékony működési teljesítményünknek köszönhetően kiváló úton haladunk afelé, hogy maradéktalanul teljesítsük a 2022-es esztendőre kitűzött értékesítési céljainkat” – tette hozzá.

A beszállítói nehézségekkel és az Ukrajnában zajló háború következményeivel sújtott első félév után a BMW Group értékesítési mutatói a harmadik negyedév végét már szinte a tavalyi esztendő szintjén zárták (-0,9%), szám szerint 587 795 darab eladott modellel. A müncheni központú vállalatcsoport január és szeptember között értékesített új autóinak száma ezzel 1 747 889 darabra nőtt, amelyből a szeptember önmagában 210 543 darabbal vette ki a részét, 6,6 százalékos növekedés mellett.

A BMW Group megerősítette a teljes 2022-es évre vetített előrejelzését, amely szerint az eladások némileg elmaradnak majd az előző évitől.

A BMW Group kiváló úton halad afelé, hogy 2022-ben megduplázza tisztán elektromos meghajtású modelljei értékesítési mennyiségét

2022 első kilenc hónapjában a BMW Group világszerte 128 196 darab tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt adott el, amely az előző esztendő megegyező időszakához viszonyítva 114,8 százalékos gyarapodást jelent. A harmadik negyedévben 52 306 darab zéró emissziójú újdonság talált gazdára, amely 121,6 százalékos fejlődésnek felel meg.

A BMW iX3 modell mellett a vállalatcsoport két technológiai zászlóshajója, a BMW i4 és a BMW iX is tovább folytatja lendületes növekedését: az iránymutató modelleket rendkívül intenzív, töretlen ügyfélérdeklődések övezik. Az elektromos mobilitás térnyerésének a BMW márka két legújabb tisztán elektromos meghajtású modellje, a BMW i7 és a BMW iX1 ad újabb lendületet. Mindkét modellt – ahogyan a BMW 3-as sorozat kínai piacra készített, tisztán elektromos meghajtású és hosszított tengelytávolságú modellváltozatát is – pozitív visszajelzésekkel illetik az ügyfelek. A BMW Group tisztán elektromos meghajtású portfóliójának fontos alappilléreként a zéró emissziójú MINI Cooper SE ugyancsak kimagasló népszerűségnek örvend. Mint ilyen, a BMW Group kiváló úton halad 2022-re kitűzött azon célja felé, hogy megduplázza tisztán elektromos meghajtású modelljei egész éves értékesítési mennyiségét.

A BMW Group gyors ütemben bővíti tovább emisszió-mentes portfólióját: 2023-ban újabb modellek debütálnak, köztük a BMW i5 modell és a tisztán elektromos meghajtású Rolls-Royce Spectre luxusautó. Utóbbi októberben ünnepli világpremierjét.

Termékpalettája gyors ütemű bővítésére és töretlen ügyfélérdeklődéseire alapozva a BMW Group úgy tervezi, hogy a világ útjain guruló tisztán elektromos meghajtású modelljei száma 2025 végére a kétmilliót is átlépi.

A BMW továbbra is a világ legkelendőbb prémium autómárkája

Csúcstechnológiás termékpalettájának és innovatív hajtáslánc-technológiai megoldásainak köszönhetően a BMW márka világszerte 517 689 darab új autót adott el 2022 harmadik negyedévében, amely az előző esztendő megegyező időszakához viszonyítva mindössze 1,4 százalékos csökkenés. A tisztán elektromos meghajtású modellek mellett a BMW 4-es Gran Coupé, a BMW 2-es Active Tourer és a BMW X5 is kimagasló népszerűségnek örvend az ügyfelek körében. Az esztendő első kilenc hónapjában a BMW márka képes volt megőrizni piacvezető pozícióját a nemzetközi prémium szegmensben.

A negyedéves értékesítési eredmények újabb abszolút rekord felé vezetik a BMW M divíziót

A tisztán elektromos meghajtású BMW M Performance modellek, a BMW i4 M50 és a BMW iX M60 bemutatkozásával a BMW M GmbH elsőszámú sportautó-párosa, a BMW M3 és a BMW M4 is magasabb értékesítési fokozatba kapcsolt. Első féléves eladási mutatói után a divízió így ismét növekedési pályára állt: a 2022 első kilenc hónapjában értékesített 124 459 darab új modell 1,2 százalékos abszolút fejlődést jelent. A BMW M divízió így kiváló úton halad afelé, hogy újabb értékesítési rekorddal zárja fennállása 50. évfordulóját ünneplő, jubileumi évét – amelyet az utolsó negyedévben az első BMW M3 Touring piaci bevezetése koronáz meg.

A MINI kiváló értékesítési eredményekkel zárta a harmadik negyedévet

A MINI márka 209 271 darab új autót adott el 2022 első kilenc hónapjában, amelyből a tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper SE 29 191 darabbal vette ki a részét. Ez az előző esztendő megegyező időszakához képest 45,2 százalékos növekedés, amely egyértelműen igazolja a márka ügyfeleinek osztatlan elköteleződését a tisztán elektromos meghajtású, gokartos vezetési élmény mellett.

A MINI modelljei iránt mutatkozó ügyfélérdeklődésekhez az új különkiadások – a háromajtós MINI, az ötajtós MINI és a MINI Cabrio Resolute Edition különkiadása, a MINI Clubman Untold Edition különkiadása és a MINI Countryman Untamed Edition különkiadása – is nagymértékben hozzájárulnak.

A Rolls-Royce Motor Cars 9 százalékkal növelte eladásait

A Rolls-Royce Motor Cars 4 701 darab luxusautót értékesített 2022 első három negyedévében, amely 8,9 százalékos abszolút növekedést jelent. A brit gyártó fejedelmi autóit töretlen ügyfélérdeklődések övezik, olyannyira, hogy az új modellekre érkező megrendelések átadási naptára már a következő év végéhez közelít. A vállalat első tisztán elektromos meghajtású modellje, a Rolls-Royce Spectre 2023 utolsó negyedévében érkezik meg az utakra. A Rolls-Royce ezzel a luxusautóval kezdi meg azon technológiai átállását, amelynek eredményeként 2030-ra teljes egészében zéró emissziójú gyártóvá fejlődik.

BMW Motorrad: a harmadik negyedév erős értékesítési mutatói újfent a divízió sikeres növekedési stratégiáját igazolják

2022 januárja és szeptembere között a BMW Motorrad világszerte 159 333 robogót és motorkerékpárt adott el. Az első félév sikeres értékesítési eredményét követően töretlenül folytatódott a BMW Group kétkerekű divíziójának termékei iránt mutatkozó kereslet. A BMW Motorrad értékesítési mutatói még a tartósan nehéz piaci körülmények ellenére is 1,7 százalékkal nőttek, amellyel még a 2021-es év megegyező időszakának rekordot jelentő értékeit is felülmúlták. A BMW Motorrad sikerét a rendkívül vonzó modellpaletta garantálja, amelyen 2022-ben olyan innovatív és magával ragadó újdonságok ünnepelték világpremierjüket, mint például a tisztán elektromos meghajtású BMW CE 04 modell.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

Kínában a BMW Group 214 146 darab új BMW és MINI modellt értékesített az év harmadik negyedévében, amely 5,7 százalékos növekedés. Az egész éves eladási mennyiség így 592 873 darabra nőtt.

Az Egyesült Államokban 85 209 darab újdonság talált gazdára júliusban, augusztusban és szeptemberben, amely az előző esztendő harmadik negyedévéhez viszonyítva 3,8 százalékos fejlődés. Január és szeptember között 249 835 darab új BMW és MINI modell kelt el a tengerentúlon.

Európában a BMW és a MINI modellek összetett értékesítési mutatója 11,1 százalékos csökkenéssel zárta a harmadik negyedévet, amely szám szerint 196 178 darab új autót jelent. 2022 első kilenc hónapjában 629 818 darab új modellt vásároltak az öreg kontinens ügyfelei. Németország ebből önmagában 184 476 darabbal vette ki a részét, amelynek köszönhetően a BMW márka a hazai piacán is vetélytársai előtt végzett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...