- Hirdetés -

Ünnepel a magyar GLAMOUR magazin

|

Női jogok, body positivity, ökotudatosság, a nőket érintő sztereotípiák leépítése – csak néhány fontos eszme és küldetés azok közül, melyek kihangosításában Magyarországon úttörő volt a most 18 éves GLAMOUR magazin. A glossy hazai főszerkesztője a kezdetek óta az a Maróy Krisztina, aki a nyugati divat világából érkezve tudott forradalmit alkotni csapatával a trendek és formabontó témák után érdeklődő női közönségnek.

A GLAMOUR magazin 1939-es USA-beli alapítása óta kiáll a női jogokért. Fókuszba hozta és a közbeszéd részévé tette többek között a nők elleni erőszak megnyilvánulási formáit és a szüléssel kapcsolatos nehézségeiket. A most tizennyolc éves magazin friss, novemberi száma sorrendben a 218. hazai lapszám.

„Most, hogy 18 éves, azaz »nagykorú« lett Magyarországon a GLAMOUR magazin, megálltam és elgondolkodtam azon, hogy milyen utat is tettünk meg közösen a magyar nőkkel” – mondja Maróy Krisztina, aki a kezdetek óta a hazai magazin főszerkesztője. „Sokat változtunk, sok mindenben öntudatunkra ébredtünk, az előző generációk értékeihez, elvárásaihoz képest sok mindenben másmilyenekké váltunk. Mertünk felismerni hibákat, hiányokat magunkban és magunkon kívül, a társadalomban is, és erre bátran reflektáltunk közösen – mi és az olvasóink. Biztos vagyok benne, hogy a következő évtizedek a nők térnyeréséről szólnak, és ebben a GLAMOUR továbbra is nagyon aktívan részt vesz majd.”

Mára glamúros tartalmak és élmények egész sorát kapja az olvasó a márkától: nyomtatott magazint, online híreket a glamour.hu-n, inspiráló közösségi média felületeket, a GLAMOUR Univerzum mobilalkalmazást, a Beautyfesztivált és a Beautyboxot, természetesen a GLAMOUR-napokat, 2021 óta pedig egy évente megjelenő bookazine-t is. A GLAMOUR Women of the Year díj odaítélésével a márka a szakmájukban sikeres magyar nőket helyezi a középpontba, immár 14 éve. A díj missziója, hogy figyelmet, elismerést adjon a nőknek, és ezáltal javítsa a helyzetüket a társadalomban.

A GLAMOUR szívügyei

A magazin kiemelten foglalkozik a nők anyagi tudatosságának fejlesztésével, hiszen a nők lelki és fizikai kiszolgáltatottsága közvetlenül és kimutathatóan összefügg az anyagi kitettségükkel. A szerkesztőség 2017-ben kampányt indított GLAMOUR Womenpower néven: minden év november 10-e után csak nőknek adnak megbízást, ezzel is felhívva a figyelmet arra, hogy az év utolsó időszakában a nők gyakorlatilag ingyen dolgoznak a férfiakkal összevetve, hiszen 8 százalékkal keresnek kevesebbet ugyanazzal a munkával, mint a férfiak.

Magyarországon a magazin csapata dolgozott először plus size modellekkel, és a belső anyagok fotózásait is úgy szervezik meg, hogy a sokféleségünk megmutatkozzon. A magazin szerkesztőségi anyagaiban, jótékonysági programjaiban és rendezvényein is teret és figyelmet kapnak a kisebbségekhez tartozó, bármilyen szempontból „más”-nak bélyegzett emberek és társadalmi csoportok.

A GLAMOUR minden lehetőséget megragad, hogy olvasóit az ökotudatos döntésekben segítse. Azon túl, hogy a szerkesztőségi anyagokban rendszeresen foglalkoznak a fenntartható fejlődés kihívásaival, a magazin rendezvényei is a tudatos fogyasztásra biztatnak: 2021 óta a GLAMOUR-események dress code-ja a „Viseldj újra!”, amivel a korábban már hordott stílusos szettek újbóli felhasználására ösztönzik a vendégeket. Az évente ismétlődő GLAMOUR Gardróbfrissítés akció keretén belül pedig az olvasók cserélnek divatos ruhadarabokat egymással, szintén a recycling jegyében.

A glossy lap magyar kiadásának 18 éve alatt számos magyar sztárt szerepeltetett a címlapján és belső oldalain, köztük Illés Fanni paralimpiai bajnokot. „Számomra azért fontos a GLAMOUR, mert ez az a lap, ami Magyarországon nem csak hirdeti, hogy minden ember egyenlő, hanem méltóképpen képviseli például a fogyatékossággal élők ügyét is, legyen szó integrációról vagy éppen akadálymentesítésről. Ez nagyon fontos ahhoz, hogy mindannyian együtt, egymás mellett tudjunk élni” – fejtette ki a parasportoló.

A GLAMOUR missziója

A GLAMOUR magazin a következő évtizedekben is a nők mellett áll: továbbra is olyan tartalmakkal és élményekkel szolgál, amelyektől olvasói többekké válhatnak, jobban érezhetik magukat és magabiztosan nézhetnek a jövőbe.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...