- Hirdetés -

Ismét keresik az ország legjobb játékait

|

Kilencedik alkalommal rendezik meg az Ország Játéka versenyt, amelyre idén több mint 70 játékot neveztek be. A beküldött pályázatok zöme ezúttal is a társasjátékok kategóriába érkezett. A verseny 2022 október elején kezdődött, de a beküldött szavazok száma már most 20 ezer felett jár. Az idei verseny különlegessége, hogy újra lesz Játszónap, amelynek a Groupama Aréna ad otthont. A szervező JátékNet Webáruház színes és különleges programokkal várja az érdeklődőket 2022. november 6-án.

A tavalyihoz képest némileg megváltoztak a játékkategóriák, de továbbra is társasjátékokból érkezett be a legtöbb nevezés. A több mint 70 beküldött pályázat között van bébijáték, családi/party társasjáték, fiús játék, lányos játék, interaktív/elektronikus játék, kreatív készségfejlesztő, társasjáték iskolásoknak és társasjáték ovisoknak. A játékok népszerűsége továbbra is vitathatatlan: habár a szavazás 2022. október 4-én indult el a beérkezett közönségszavazatok száma – a cikk írásakor - már meghaladta a 20.000-et is.

A korábbi évekhez hasonlóan a kategóriagyőzteseket a közönségszavazat és a szakmai zsűri véleménye alapján díjazzák. A zsűritagok között van gyermekpszichológus, óvodapedagógus, védőnő, lapkiadó, producer, énekesnő és színésznő is, akik speciális kritériumok alapján vizsgálják és értékelik a versenyben lévő játékokat.

„Játékot készíteni – de kiadni és forgalmazni is – nem csupán egy termék előállítását jelenti. Sosem lehet eltekinteni attól, hogy a végeredmény egy olyan eszköz, amely jelentősen befolyásolja a gyermekeink fejlődését, a szórakozáson keresztül azt, amit az elsők között magához vesz a világból. Ez felelősség, és minden egyes saját játékom fejlesztése során érzem is a súlyát. Az Ország Játéka versenyben ezáltal nem csak a játékkészítő precizitását, ötletességét, de a felelősségtudatos tervezést is keresem, díjazom" – nyilatkozta Pierrot, producer és az Ország Játéka szakmai zsűri elnöke.

A verseny egy hatalmas Játszónappal zárul 2022. november 6-án (vasárnap). Az eseménynek otthont adó Groupama Arénában lehetőség lesz kipróbálni a benevezett 73 db játékot, de emellett a szervezők számos más délelőtti és délutáni programmal várják az érdeklődőket (lesz arcfestés, smink stúdió, ugrálóvár, henna és kreatív műhely is).

A jó hangulatról a JátékNet Webáruház nagykövete, Kovácsovics Fruzsina énekesnő, óvodapedagógus gondoskodik majd: „A játék mindig is központi szerepet töltött be az életemben. Gyerekként is, felnőttként is. Így különösen nagy öröm számomra, hogy én is részt vehetek ebben a szuper kezdeményezésben. Nagyon várom már a november 6-át, ahol mindenki kipróbálhatja majd a nevezett játékokat (velem együtt) és azt is nagyon várom már, hogy együtt énekeljünk, bulizzunk a gyerekekkel, ugyanis egy interaktív koncerttel várom majd a gyerkőcöket. A gitáromat és a jókedvemet már bekészítettem”. A családi Játszónapon is lesz alkalom szavazni a játékokra, így a nap végén kihirdetésre kerül a Játszónap különdíjas játéka.

A tavalyi évhez hasonlóan az óvodák és bölcsődék apró alkotói szintén versenybe szállhatnak a Facebookon saját alkotásaikkal. A feladat egy korona elkészítése, bármilyen technika felhasználásával. A lefotózott alkotást a nyereményjáték Facebook posztja alá kell kommentelni, megjelölve a kiválasztott óvoda vagy bölcsőde nevét. A sorsolás során kiválasztott intézmény nyereménye egy 50.000 Ft-os ajándékcsomag.

A szavazók között 100 nyertest sorsol ki a JátékNet Webáruház, akiket 2.000 Ft-os vásárlási utalvánnyal ajándékoznak meg. A főnyeremény 1 db 50.000 Ft-os JátékNet ajándékutalvány, melyet szintén a szavazók között osztanak ki.

A szavazás egyúttal jótékonysági célokat is szolgál, hisz a voksolás során a közönség megadhatja egy általa választott bölcsőde és óvoda nevét. A két kategória legtöbb szavazatot kapó intézményei egy-egy 50.000 Ft értékű ajándékcsomagban részesülnek.

Szavazni 2022. november 7. (hétfő) éjfélig lehet, az eredményhirdetés 2022. november 8-10. között lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...