- Hirdetés -

Meg kellett tanulni másképpen dolgozni

|

Ha egy szóval kellene összefoglalnom, mit jelentett a járvány, akkor a tanulás szó jut eszembe – nyilatkozta Salem Dániel, aki második lett a Signature 40 listán. A Heineken national trade marketing managere a teljes ellátási láncot célzó stratégiájukról is beszélt, amely szerint 2040-re szeretnék azt teljesen karbonsemlegessé tenni.

- Mások által követendő példaként szeretett volna eljárni a Heineken Hungária Zrt., amikor áttértetek a papírpoharakra?

- Hazudnék, ha azt mondanám, hogy kizárólag saját elhatározásunkból döntöttünk így. Már régóta a levegőben lógott a kormány tervezete, így időben fel szerettünk volna készülni a műanyagmentes életre. Azonban amikor mégis későbbi határidőre tolódott, úgy döntöttünk, hogy sörös gyártóként elsőként lépünk erre az ösvényre. Nyilván ennek az az alapja, hogy a vállalatunk egyik alapértéke a fenntarthatóság. Az értékrendünkben meghatározó, ahogyan törődünk a bolygónkkal, így ezért komoly erőfeszítéseket teszünk. Brew a Better World stratégiánkkal a fenntarthatóság terén magasra tettük a lécet: 2030-ra a sörgyártást, 2040-re a teljes ellátási láncot tervezzük karbonsemlegessé tenni. A hazai eredményeinkre nagyon büszkék vagyunk: 2021-ben kivontuk a PET-palackos termékeinket a portfóliónkból, ezzel évi 200 tonna műanyagtól mentesítve környezetünket. POS-eszközeink fejlesztésekor a környezettudatosság jegyében több innovációt is bevezettünk az elmúlt időszakban: napernyőink és bowflagjeink újrahasznosított rePET anyagból készülnek és a displayek esetén is előnyben részesítjük az újrahasznosított papír, illetve fa alapanyagokat, míg selejtezés helyett átmatricázással, az elemek cseréjével hasznosítjuk újra régebbi eszközeinket.

- Hogyan gondolsz vissza a járvány okozta hirtelen jött feladataidra, azok mit adtak számodra?

- A pandémia 2020-ban minden szempontból feladta a leckét mindannyiunk számára. Hosszú idő után ismeretlen tényezőkkel kellett szembenézni, amelyek alapjaiban változtatták meg az életünket, míg munkafronton az addig jól bevált, rutinszerű folyamatokat kellett megváltoztatni. Ha egy szóval kellene összefoglalnom, mit jelentett a járvány, akkor a tanulás szó jut eszembe. Újra meg kellett tanulni másképpen dolgozni, együttműködni, új digitális eszközöket,  programokat használni. Nekem egy lehetőséget is jelentett, hiszen a kollégáim segítségével egy új együttműködési keretrendszert dolgoztunk ki, amely alapján a vállalat kereskedelmi részét navigáltuk a kritikus hónapokban. A cég régiós központja, majd később a hazai vállalat is egyfajta példaként használta a keretrendszert, amely mutatja, hogy mennyire jól működött, és erre nagyon büszke vagyok.

 

- Mit jelent neked, hogy a Signature 40 lista élmezőnyébe válogattak?

- Óriási megtiszteltetés, hogy ezen a hagyományteremtő alkalmon máris ilyen előkelő helyen végezhettem. Magyarországon rengeteg nagyon sokra hivatott, tehetséges brand és trade marketing manager van, akik nívós cégeket képviselnek. Ez is emeli a siker értékét, de ezúton is szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem az összes kollégámnak, akivel együtt dolgozhattam az elmúlt években. Nélkülük ez a rangos elismerés nem jöhetett volna össze.

- Mi volt az eddigi legnagyobb szakmai kihívásod?

- Nem egy konkrét feladat vagy projekt jut eszembe, hanem az, amikor viszonylag kevés vezetői tapasztalattal egy kilencfős szakértői csapat élére kerültem. Különféle típusú személyiségekből eltérő területek összevonása után kellett egy ütőképes csapatot formálni, és ezt az akadályt a kollégák visszajelzése alapján sikerrel vettem. Ez a tapasztalat is hozzájárult ahhoz, hogy megkaphattam a Heineken national trade marketing manageri pozícióját.

- Mire vagy a legbüszkébb a karriered során elért eredmények közül?

- Említhetném a mostani Signature 40 második helyét, vagy amikor jelenlegi csapatommal az egyik legismertebb kereskedői felmérésen az első helyezést szereztük meg shopper marketing kategóriában, de mégsem ezeket emelném ki. Mai napig a munkám egyik legnagyobb sikerének azt tartom, ha a csapatomban dolgozó valamely kolléga részesül elismerésben, előléptetésben. Számomra mindennél többet ér, ha látom, hogy valamennyire talán hozzájárulhattam a sikereikhez.

Tuza Dorottya

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...