Idén 25 éve, hogy elindultak itthon az országos kereskedelmi csatornák, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogyan tarolták le a piacot és mi a titka azóta is töretlen sikerüknek. A műsor második felében pedig már a jövő is bemutatkozik, kiderül, hogy az adat és technológia hogyan alakítja át a televíziózás világát.
A piacvezető tévétársaságok sorra jelentkeznek olyan műsorokkal, amelyek az elmúlt 25 évre tekintenek vissza, hiszen 1997-ben indultak el itthon az országos kereskedelmi csatornák. Nagyon gyorsan megkedvelték őket a nézők, letarolták a piacot és jó néhány ikonikus műsort köszönhetünk nekik, mint például a Megasztárt, az X-Faktort, a Barátok közt sorozatot, a Big Brothert vagy a ValóVilágot.
A BrandMania stábja a legújabb műsorban annak járt utána, hogyan indult itthon a kereskedelmi tévézés, illetve mi a titka annak, hogy a kezdeteknél is ott lévő csatornák a mai napig a legsikeresebbek.
Az RTL magazinműsorának második felében már a jövővel foglalkozik a BrandMania stábja. A digitalizáció az élet minden pontján érezteti hatását, legyen szó ügyintézésről, egészségügyről vagy vásárlásról, oktatásról. Természetesen a televíziózás sem kivétel ez alól, a legújabb BrandManiából pedig kiderül, hogy az adat és technológia hogyan pörgeti tovább a televíziók bizniszét a jövőben.
BrandMania ma éjjel 23:05-kor az RTL-en.