- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek összehozta a mesterhármast

|

A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL házi listavezetője az X-Faktor és a Híradó volt.

Egy héttel korábban, a 43. héten egész csúcsrajárt a TV2 és az RTL heti közönségaránya, így a mögöttünk álló 44. héten el is maradt ettől mindkét csatorna. Főműsoridőben a 18-59 éveseknél 1-1 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 1,2-1,2 százalékponttal csökkent a TV2 és az RTL közönségaránya is. Teljes napon a TV2 a 18-59 éveseknél 1,6 százalékponttal, az RTL 0,4 százalékponttal, a 18-49 éveseknél a TV2 1,8 százalékponttal, az RTL 0,5 százalékponttal alacsonyabb heti share-t hozott össze.

Ugyanakkor a két csatorna sorrendjét mindez nem befolyásolta. Főműsoridőben és teljes napon, a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 ért el jobb eredményt. A legkisebb különbség a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt: a TV2 14 százalékos, az RTL 13,1 százalékos közönségarányt ért el.

A teljes portfóliók terén hasonló volt a helyzet, azaz a TV2 Csoport minden összevetésben az RTL Magyarország előtt végzett. A legkisebb differencia a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt, itt a TV2 Csoport 25,5 százalékos, az RTL Magyarország 24,6 százalékos share-t produkált, azaz 1 százalékponton belüli volt a különbség. Nincs változás abban sem, hogy a TV2 Csoport leginkább a teljes lakosságnál és teljes napon vezet: a 24,3 százalékos share-jükre az RTL Magyarország csak 17 százalékkal tudott válaszolni.

A „két nagy” utáni ligát a teljes lakosságnál az MTVA, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks vezeti. Említést érdemel, hogy a Network4 nagyon jön fel, a teljes lakosságnál és a 18-59-es célcsoportnál már a harmadikak az AMC és az MTVA után.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,3 16,6 14
RTL 13,1 12,4 13,1

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,8 11,5 9,7
RTL 8,2 7,5 8,2

 

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,8 24,3 22,5
RTL Magyarország 19,8 17,0 20,0
AMC Networks 6,0 5,7 6,0
MTVA 5,9 9,5 5,0
Network4 4,3 4,7 3,1
Paramount Global 4,2 3,9 5,2
Antenna Entertainment Group 4,0 3,1 4,1
Warner Bros. Discovery 2,6 3,1 2,4

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 15,7% (17,3% / 16,8%)
Tények Plusz – 12,1% / 11,5% (13,9% / 13,3%)
Ázsia Expressz – 16,4% / 16,5% (18,2% / 19,4%)
Párharc – 12,6% / 12,5% (11,7% / 10,9%)

RTL
Híradó – 16,9% / 14,3% (18,3% / 15,2%)
Fókusz – 14,3% / 13,9% (15,2% / 13,9%)
Keresztanyu – 13% / 11,9% (12,8% / 11,7%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 14,2% / 15% (14,2% / 15,6%)

A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. Az RTL-en a Keresztanyu az utolsó hetében sem talált magára, a Celeb vagyok, ments ki innen viszont megugrotta az RTL főműsoridős átlagát, a 18-49 éveseknél közel 2 százalékponttal. A TV2-n az Ázsia Expressz nem hozott annyira kiemelkedően jó eredményt, mint a 43. héten, de még így is a TV2 esti átlaga felett jártak bő 2 százalékponttal. A Párharc a gyenge kezdést követően hétről hétre javuló eredményeket mutat, de a főműsoridős csatornaátlagot még mindig nem érte el a műsor.

Szombaton az X-Faktor 20,4 százalékos share-t hozott a 18-49 éveseknél, ami alacsonyabb közönségarány, mint egy héttel korábban volt. A TV2-s Dancing with the Stars közönségaránya ennél a célcsoportnál 13,5 százalékot tett ki. A teljes lakosságnál a TV2 táncos show-ja kerek 20 százalékos share-t produkált, amivel verték a 16,4 százalékos X-Faktort. A 18-59 éveseknél pedig szoros versenyben nyert az X-Faktor, 15,6 százalékot hoztak, miközben a Dancing 14,8 százalékot.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár leszek 19,2 százalékos share-rel futott a 18-49 éveseknél. Ezzel lazán nyerték a sávjukat, ahogy a 18-59 éveseknél (19,8%) és a teljes lakosságnál (22,6%) is.

Ez azt is jelenti, hogy múlt héten a Sztárban sztár leszeknek összejött a „mesterhármas”, azaz a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a legnézettebb műsornak számítottak. Ez szám szerint 293 ezer, 447 ezer és 961 ezer nézőt jelentett. Ráadásul a heti nézettségi toplista második helyén is TV2-s produkció áll, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az Ázsia Expressz, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi Tények.

Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a maga 256 ezer nézőjével. Azonban a 18-59 éveseknél már nem a szombati tehetségkutató, hanem a múlt keddi Híradó volt az RTL legnézettebbje 361 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál is utóbbi vitte el az RTL házi listavezetője címet a 762 ezres nézőszámával. Sőt, ennél a célcsoportnál a Keresztanyu évadzárója (582 ezer néző) is az X-Faktor (568 ezer néző) előtt végzett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 447 339 19,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 373 935 19,4
HÍRADÓ RTL 361 427 18,1
TÉNYEK TV2 356 238 17,1
X-FAKTOR RTL 322 450 17,5
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 319 034 13,7
DANCING WITH THE STARS TV2 300 293 14,8
PÁRHARC TV2 276 863 13,1
KERESZTANYU RTL 272 310 13,3
FÓKUSZ RTL 261 812 14,9

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 961 758 22,6
TÉNYEK TV2 815 383 19,7
DANCING WITH THE STARS TV2 795 017 20,0
HÍRADÓ RTL 762 754 18,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 757 815 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 628 548 16,6
PÁRHARC TV2 596 360 14,7
KERESZTANYU RTL 582 626 14,7
X-FAKTOR RTL 568 221 16,4
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 561 480 12,4

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 293 850 19,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 263 933 18,9
X-FAKTOR RTL 256 424 20,4
TÉNYEK TV2 228 217 16,4
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 226 431 17,0
HÍRADÓ RTL 188 561 14,2
PÁRHARC TV2 185 593 12,6
DANCING WITH THE STARS TV2 185 259 13,5
KERESZTANYU RTL 171 651 13,6
FÓKUSZ RTL 168 797 14,6

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...