Az Essity-hez tartozó újabb két márka, a Libresse és a Libero BTL kommunikációja is az Artvertisinghoz került. Az ügynökség még 2020-ban nyerte meg tenderen a Zewa BTL kiírt tenderét, és az ügynökséggel való együttműködés a jelek szerint igen jól alakult. A megbízás ebben az esetében is a BTL területére vonatkozik, az ügynökség és az ügyfél számára is sok izgalmas lehetőséget tartogató márkákról van szó.
„Igaz, hogy nem tenderen nyertük el a két újabb márkát, de szó sincs arról, hogy egyszerűen az ölünkbe pottyantak volna. Az ügyfél ezzel az elmúlt két év teljesítményét díjazta, és ha rajtunk múlik, akkor előbb-utóbb az Essity összes brandje nálunk landolhat!” – kommentálta a siker hírét Nagy Gergely tulajdonos-ügyvezető az Artvertising részéről.
A további közös munka ügyféloldalról is pozitív várakozással párosul. Nagy Rékát, az Essity Customer Marketing vezetőjét kérdeztük, aki így nyilatkozott:
„Az, hogy három márkánk is egy kézben van, egyrészt jelzi az elégedettségünket, másrészt biztonságot és kényelmet jelent számunkra. De nem azt, hogy el is kényelmesednénk vagy hagynánk az ügynökséget elkényelmesedni! Sok-sok munkát és kihívást tartogatunk az Artvertisingnak, de épp azért merjük rájuk bízni ezeket a feladatokat, mert tudjuk, hogy képesek sikerre vinni a terveinket.”