- Hirdetés -

Díjazták a Szerethető Munkahelyeket

|

Idén 6. alkalommal rendezték meg Magyarországon a Szerethető Munkahelyek versenyt, ahol most is azokat a cégeket díjazták, ahol a közönségszavazatok vagy a szakmai zsűri véleménye alapján a legjobb dolgozni. A tavalyi évhez hasonlóan a verseny romániai szekciójában az erdélyi vállalatok mellett Románia teljes területéről nevezhettek a cégek.

Idén több mint 1700 magyar munkahely mérettette meg magát cégmérettől függetlenül. A tavalyi 68 ezer szavazathoz képest idén még aktívabbak voltak a munkavállalók: most több mint 72 ezer szavazat oszlott meg a nevező cégek között a közönségszavazás során.

A közönségszavazás alapján Magyarországon 200 cég érdemelte ki a díjat, további 8 magyar vállalat pedig a szakmai zsűri ítélete alapján nyerte el a HR és Employer Branding szakmai elismerést, míg további 2 cég a céges feliratkozók, vagyis azon munkavállalók véleménye alapján kapott különdíjat, akik jelezték az oldalon, hogy szívesen dolgoznának náluk. Utóbbi, „Dolgoznék itt” díjat nyert az Unilever (nagyvállalat kategória) és a Supercharge (KKV kategória), a HR különdíjakat a GLS Hungary, a Mito Digital, a Karrier Hungária és a Polygence, míg az Employer Branding különdíjakat a Diligent Hungary, a Piramis Építőház, a Presonate és a Valoro Consulting Kft. szerezte meg.

Sok kisvállalat nevezett

Legnagyobb arányban (50,4%) a kisvállalatok szerették volna megmérettetni magukat, de szép számban képviseltették magukat a micro- (19,3%) és a középvállalatok (18,7%), és a nagyvállalatok érdeklődésének mértéke sem maradt el a tavalyitól. (11,6%) A hazai nevezők túlnyomó része (23,52%) a szoftverfejlesztésben tevékenykedik, de a kommunikáció és marketing, mérnöki, műszaki, pénzügyi és gyártási iparág is előkelő arányban szerepeltek.

Földrajzi elhelyezkedés szerint a díjazott cégek leginkább Budapesten (77,5%) végzik tevékenységüket. A vidéki nagyvárosokból a legtöbb nyertes cég Debrecenben, Szegeden, Pécsen, Győrben, Székesfehérváron, Veszprémben, Miskolcon és Kecskeméten folytatja tevékenységét.

A Szerethető Munkahelyek verseny növekvő népszerűségét a legjobban az mutatja, hogy az új nevezők mellett (21,44%) sokan már többször is elindultak a megmérettetésen. A több mint 1700 magyar nevező több mint 30%-a tavaly is, míg majdnem 60%-a 2020-ban is indult a versenyen. Az idei versenyzők 4%-a pedig a verseny története alatt minden egyes évben, azaz hat alkalommal megmérettette magát.

Hatszoros nyertesek

A 200 magyarországi díjazott közül 81 cég nyerte meg első Szerethető Munkahelyek díját, 4 cég közülük is kiemelkedik: a BOOKR Kids, az Infosector, a Számlázz.hu és a Webtown már 6. alkalommal kapták meg idén a díjat, azaz 2017 óta sorra minden évben elnyerték a közönségszavazáson a munkavállalók voksait.

A romániai verseny során idén már másodjára nevezhettek az ország területéről bárhonnan a cégek. Itt mintegy 400 cég indult a díjért, a közönségszavazáson pedig több mint 6000 szavazat alapján dőltek el a nyertesek. A nevezett cégek közül itt is a kisvállalatok voltak a legtöbben (61,87%), de a középvállalatok (16,27%) és a mikrovállalatok (12,73%) aránya is nőtt a tavalyi évhez képest. A nagyvállalatok 9,13%-ban képviseltették magukat a mezőnyben.

A Szerethető Munkahelyek Díj nyerteseinek listája itt található.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...