- Hirdetés -

A TV2 az M4 Sporttal meccselt

|

Újabb rendhagyó héten vagyunk túl, hiszen időlegesen nagyon megerősödött az M4 Sport. A TV2-vel nem bírt a sportcsatorna, de a legtöbb célcsoportnál az RTL előtt végeztek.

Az elmúlt hét a TV2 és az M4 Sport közötti küzdelemről szólt, amiből végül a kereskedelmi csatorna jött ki győztesen. A főműsoridőben és teljes napon, mindhárom fontosabb célcsoportnál (18-49 évesek, 18-59 évesek, teljes lakosság) a TV2 bizonyult a legnézettebb televíziónak. Ez mondjuk már a labdarúgó-világbajnokság előtti hetekben is így volt, most annyiból más a helyzet, hogy a második helyen – a célcsoportok többségénél – az M4 Sport áll és nem az RTL. Utóbbi csak főműsoridőben és a teljes lakosságnál tudta megelőzni a sportcsatornát, a többi összevetésben az M4 Sport végzett a második helyen.

A teljes portfóliók tekintetében nyerte a hetet a TV2 Csoport. Teljes napot nézve a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország végzett a második helyen. A teljes lakosságnál viszont az MTVA csoportszinten a második helyre lépett elő.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,3 18,1 15,3
M4 Sport 12,2 9,8 12,4
RTL 10,7 10,3 10

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 13,5 11,2
M4 Sport 9,3 8 9,2
RTL 6,6 6,1 6,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,1 25,2 22,6
RTL Magyarország 16,7 14,6 16,4
MTVA 14,1 16,1 13,3
AMC Networks 5,4 5,2 5,2
Paramount Global 4,2 3,7 5,1
Network4 3,6 4,0 2,7
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,2
Warner Bros.Discovery 2,5 3,1 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 14,3% (15% / 13,9%)
Tények Plusz – 12,7% / 12,4% (13,1% / 12,1%)
Farm VIP – 17,5% / 17,3% (17,4% / 17,2%)
A Nagy Ő – 18,3% / 18,8% (16,1% / 16,6%)

RTL
Híradó – 17,2% / 14,7% (14,5% / 12,4%)
Fókusz – 12,3% / 12,1% (10,3% / 10,8%)
A Konyhafőnök VIP – 8,8% / 8,7% (9,6% / 10,2%)

A TV2-nél hétköznapokon továbbra is nagyon jól működött a Farm VIP és A Nagy Ő, mindkét műsor a csatornaátlag felett teljesített. Múlt héten az RTL Híradó verte a Tényeket, bár valószínűleg ezt elcserélték volna arra, hogy a Konyhafőnök VIP jobban teljesítsen. Azonban a főzőműsornak a mostani évadja nagyon gyenge számokat hoz, ami a csatorna szempontjából azért baj, mert egy lapra tettek fel mindent, a főműsoridejük nagy részét egymagában elfoglalja a Konyhafőnök.

A napi főműsoridőket nézve az RTL csak szombaton tudott a TV2 elé kerülni. A 18-49 éveseknél 15 százalékos közönségarányt hozó A mi kis falunknak köszönhetően verték a TV2-n futó Mamma mia című filmet. Igaz, az M4 Sporton ugyanekkor adott meccs mindkettejüket megelőzte.

Vasárnap a Séf meg a többiekből sugárzott három epizód – a 18-49 éveseknél – 8,1, 8 és 6 százalékos share-t hozott az RTL-nek. A TV2-n a Sztárban sztár leszek ennél a célcsoportnál 19,3 százalékos közönségarányt, a teljes lakosságnál pedig 23,2 százalékot produkált.

A hét legnézettebb műsorának a Sztárban sztár leszek bizonyult, a 18-49 éveseknél 285 ezer, a 18-59 éveseknél 421 ezer, a teljes lakosságnál 944 ezer nézővel. A világbajnokság meccsei közül a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél a múlt hétfői Brazília – Svájc vonzotta a legtöbb – 280 ezer és 420 ezer – nézőt. A teljes lakosságnál pedig a szombati Argentína – Ausztrália mérkőzés érdekelte a legtöbb – 684 ezer – embert.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL legnézettebbje A mi kis falunk volt, 208 ezres és 367 ezres nézettséggel. A sorozat a teljes lakosságnál 648 ezres nézőszámmal futott, de ennél jobb számot produkált a vasárnapi RTL Híradó, amire 734 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 421 563 19,5
LABDARÚGÓ VB – CSOPORTMÉRKŐZÉS* M4 SPORT 420 282 19,8
FARM VIP TV2 409 591 19,1
LABDARÚGÓ VB – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 396 975 19,1
A MI KIS FALUNK RTL 367 333 17,6
HÍRADÓ RTL 336 724 17,7
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 331 239 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 307 217 14,9
TÉNYEK TV2 284 793 15,1
FÓKUSZ RTL 250 139 13,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 944 170 23,2
FARM VIP TV2 901 743 21,1
TÉNYEK TV2 781 063 19,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 773 636 18,6
HÍRADÓ RTL 734 349 18,6
LABDARÚGÓ VB – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 684 508 16,6
LABDARÚGÓ VB – CSOPORTMÉRKŐZÉS* M4 SPORT 681 578 16,5
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 660 667 21,5
A MI KIS FALUNK RTL 648 267 15,3
ÖSSZETÖRT SZÍVEK TV2 452 621 15,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 285 526 19,3
LABDARÚGÓ VB – CSOPORTMÉRKŐZÉS* M4 SPORT 280 539 19,1
LABDARÚGÓ VB – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 270 637 19,4
FARM VIP TV2 269 411 18,5
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 236 429 19,6
A MI KIS FALUNK RTL 208 386 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 202 811 14,9
HÍRADÓ RTL 187 445 17,5
FÓKUSZ RTL 180 639 14,5
TÉNYEK TV2 180 571 14,2

* November 28., Brazília – Svájc
** December 3., Argentína – Ausztrália

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...