- Hirdetés -

Minisorozattal indul a Coca-Cola kreatív platformja

|

A Coca-Cola bemutatja első karácsonyi minisorozatát, és vele új „Real Magic Presents” kreatív platformját. A „Real Magic Presents” ernyője alatt a márka új filmjei a megszokottól eltérő formátumban készültek és mindegyik az emberi kapcsolatokat ünneplő történeteket mutat be, varázslatos köntösben. 

Az „A karácsony mindig rád talál” című minisorozat a Coca-Cola első karácsonyi filmes produkciója és világszínvonalú tehetségek és szakemberek kreatív együttműködésének köszönhetően valósult meg. A mai naptól a Prime Video kínálatában elérhető sorozat három rövidfilmből áll, amelyeket az Oscar-díjas filmkészítők, Brian Grazer és Ron Howard Imagine Entertainment stúdiója készített.

„A »Real Magic Presents« révén a Coca-Cola tovább viszi a 2021-ben elindított »Real Magic«, magyarul »Nyiss a csodára« platformjának ígéretét, amely még több csatornán vonja be a márka rajongóit és még szorosabb kapcsolatot szeretne velük kialakítani, innovatívabb élményeken keresztül” - mondta Selman Careaga, a Coca-Cola™ kategória globális elnöke. „A karácsony mindig is különleges időszak volt a Coca-Cola számára. Idén izgatottan lépünk új utakra minisorozatunkkal, amivel nem csupán a márka eddigi történetét ünnepeljük, de nyitni is szeretnénk egyre szélesebb közönség felé” – tette hozzá.

A minisorozatot a PRETTYBIRD produkciós cég díjnyertes rendezői, Vellas (Brazília), JB Braud (Franciaország) és Alex Buono (USA) jegyzik.

Bár mindegyik film más kontinensen játszódik, fő üzenetük azonos: a karácsony rendkívüli erejét mutatják meg, ami egyaránt képes valós és varázslatos emberi kapcsolatokat létrehozni.

A 12 perc hosszú Alma című film egy olyan mexikói városban játszódik, ahol egész évben karácsonyi díszeket gyártanak a világ minden részére. Az egyébként erről híres városban azonban valami különleges dolognak kell történnie ahhoz, hogy a lakói újra át tudják érezni a karácsony varázsát. A rövidfilmet a többszörös díjnyertes brazil rendező, Vellas rendezte, akit az egyik legsikeresebb brazil reklámfilmesnek tartanak, és aki épp egy latin-amerikai Netflix sorozaton is dolgozik.

A 10 perc hosszúságú Christmas Bites (magyarul: Karácsonyi falatok) egy amerikai vámpírról szóló vígjáték, aki először találkozik barátnője szüleivel, majd azt is megtudhatjuk, mi történik, amikor először szembekerül örök ellenségével, a Mikulással. A filmet az Oscar-díjra és Emmy-díjra jelölt Alex Buono rendezte, akinek munkáját már a kritikusok is elismerték a Végtelen matrjoska második évadának, a Hulu gonzo sci-fi akcióvígjátékának, a Future Mannek és a Comedy Centralon futó Detroitersnek a rendezéséért.

A 11 perc hosszú Les Petits De Noël (magyarul: Apró karácsony) egy romantikus szerelmi történet egy Párizsban élő egykori szerelmespárról, akik egymás mellett dolgoznak egy lemez- és egy könyvesboltban. A két ember újra egymásra talál az üzleteik ünnepi kirakatának díszítésekor. A film párizsi rendezője, JB Braud korábban már kivívta a kritikusok elismerését In the Still Night (2019) című filmjével, és az Apple Shot on iPhone kampányához készült A Festőkkel (Le Peintre, 2021).

„»Real Magic Presents« a »Nyiss a csodára« platform fő üzenetének kiterjesztése, aminek az a célja, hogy történeteken keresztül keltse életre a mindannyiunkat körülvevő csodát, ami egy teljesen hétköznapi, mégis igazán emberi pillanatban rejlik” – mondta el Pratik Thakar a Coca-Cola globális kreatív stratégiai és tartalmi vezetője.

„A karácsony kreatív szempontból tökéletes festővászon a történetmeséléshez. Örömmel működtünk együtt az Imagine Entertainment csapatával, hogy létrehozhassuk első minisorozatunkat, ami az emberi kapcsolatok és a lélek erejének fontosságát hangsúlyozza. Várjuk, hogy a »Real Magic Presents« keretén belül még több tehetséges íróval, filmessel és producerrel dolgozhassunk együtt, hogy még több történettel nyithassunk együtt a csodára!” – mondta Pratik Thakar.

„A Coca-Cola az idei ünnepi időszakban is minőségi kapcsolatot igyekszik létrehozni a nézőkkel, így mi örömmel biztosítjuk azt a kifogástalan élményt, amivel számos nézőt érhetnek el világszerte” – mondta Tanner Elton, az Amazon Ads amerikai értékesítési alelnöke. „A Fire TV-n és az IMDb-n megjelenő márkázott tartalmaktól kezdve, az egyedi Amazon Fresh táskákon keresztül egészen az európai Twitch-es vetítéseken keresztül számos módon lehetővé tesszük, hogy a vásárlók felfedezzék ezeket a csodás rövidfilmeket a Prime Videón. Ez az együttműködés jól példázza a szórakoztató tartalmak létrehozásának új formáit, és a közönség bevonásának egyre fejlettebb és gazdagabb lehetőségeit.”

A karácsonyi sorozatot Coca-Cola, latin-amerikai csapatának vezetésével, a WPP-hez tartozó OpenX-szel együttműködve fejlesztette és gyártotta. Az Imagine Entertainment a PRETTYBIRD-del együttműködésben, a világ minden tájáról érkező elismert filmesekkel közösen dolgozott az epizódokon.

Marc Gilbar, az Imagine Entertainment márkákért felelős alelnöke elmondta: "Az Imagine-nél mindig is kerestük az olyan izgalmas márkákat, amelyekkel közösen emlékezetes és tartalmas történeteket mesélhetünk el. A Coca-Cola egyedülállóan hiteles a szórakoztatóiparban, mélyen kötődik a karácsonyhoz és az egész világon jelen van, így tökéletes partnernek bizonyult, hogy együtt életre kelthessük ezt a három csodálatos történetet."

"Ez az évnek az a szakasza, amikor nem tudunk betelni az ünnepi filmekkel. Ezért három csodálatos rendező segítségével egy olyan sorozatot hívtunk életre, amely tele van az ünnepi időszak minden érzelmével, ráadásul gyönyörű csomagolásban, váratlan történetmeséléssel. Ki más, mint a Coke tudna a világnak új, varázslatos történeteket adni, éppen a szezonra időzítve?" – mondta Javier Campopiano, az WPP-hez tartozó OpenX globális kreatívigazgatója.

A Coca-Cola „A karácsony mindig rád talál” című minisorozatát december 7-étől látható YouTube-on és a Prime Videón.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...