- Hirdetés -

Okostáskákkal tanít a fenntarthatóságra az E.ON

|

Újrahasznosított anyagból készült, a fogyasztók interaktív részvételével tervezett okostáskákkal segíti az E.ON a mindennapok fenntarthatóbbá tételét. A hétköznapi bevásárlás ökolábnyomát csökkentő táskához egy nyereményjátékban lehet hozzájutni. Az edukációs célú kampány üzenete: okos energiahasználattal fenntarthatóbbá válik a bevásárlás. A nyertesek egy vásárlási utalvány segítségével meg is tölthetik a környezetkímélő táskát.

A vásárlás ökológiai lábnyomát nagymértékben megnöveli, ha eldobható, vagy gyakran a szemétbe kerülő szatyrot használunk. A termékgyártás energiaszükségletének jelentős része az új alapanyagok előállításához kötődik, és ez a bevásárlótáskákra is igaz: a tartós anyagú táska segít ezen a problémán – ha pedig újrahasznosított anyagból készült, akkor az energiaszükséglet akár radikálisan is csökkenhet. Ez a megfontolás, az okos energiahasználattal kapcsolatos edukációs szándék áll az E.ON új, interaktív nyereményjátéka mögött, amelynek citylight plakátjai a napokban jelentek meg a közterületeken. A játék december 1. és 15. között zajló kampányidőszaka után maguk a speciális anyagú plakátok is kulcsszerephez jutnak, ezekből készülnek ugyanis a nyereményként megszerezhető egyedi okostáskák, példát mutatva a körforgásos gazdaságban rejlő lehetőségekre. Ebben a kültériplakát-kampányban tehát a felületeket is úgy használják fel, hogy azok fenntarthatóak legyenek.

A vásárlók a plakátokra nyomtatott QR-kódokat leolvasva kapcsolódhatnak be a játékba. A beolvasott kód közvetlenül a nyereményjáték weboldalára visz, ahol a játékosok futurisztikus eszközökkel, a kiterjesztett valóság (AR) segítségével megtervezhetik, vagyis szó szerint a saját igényeikhez alakíthatják leendő okostáskájukat: kiválaszthatják az alakját, a fül hosszát és színét. Ha a dizájnműveletek elvégzése után megadják az adataikat, megnyerhetik a táskát, amelyben az egyik legnagyobb, német hátterű magyarországi diszkontlánc 20 ezer forintos vásárlási utalványa is ott lapul majd.

A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az okos és tudatos energiahasználat fontosságára, melyben saját döntéseivel és szokásainak alakításával mindenki részt vállalhat. Az okostáska-kampány plakátjaival és felhívásával kültéren, elsősorban buszmegállókban, illetve a közösségi média felületein lehet majd találkozni december 15-ig. A kampányidőszak lezárultával kisorsolják a 60 nyertest, és az általuk megadott paraméterek alapján megvarrják számukra az okostáskákat, amelyek január folyamán jutnak majd el tulajdonosaikhoz.

„Az E.ON fenntarthatósági törekvéseinek két fő pillére, hogy tevékenységünk ökológiai lábnyomának csökkentése mellett nyújtsunk egyre magasabb színvonalú szolgáltatásokat, és okos megoldásainkkal ügyfeleinknek is segítsünk mindennapjaik fenntarthatóbbá tételében. A zöld célrendszernek része a szemléletformálás is. Okostáska-kampányunkkal azt szeretnénk megmutatni, hogy a körforgásos gazdaság egyszerű ötletekkel, az energia- és anyaghasználat minimalizálása révén hatékonyan képes a fogyasztásunk környezeti hatásait csökkenteni: a plakátokból nem hulladék lesz, hanem egy csökkentett karbonlábnyomú használati tárgyban élnek tovább. Az edukációs szándékot egy olyan játékba építettük be, amellyel a környezet mellett a résztvevők is nyernek: környezettudatos szemléletet, egy praktikus ajándékot, és kézzelfogható segítséget a szerencsés évkezdethez” – mondta Károlyi Zsuzsanna, márka és marketing vezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...