- Hirdetés -

Új vezetőkkel bővül a Nyitottak vagyunk

|

Új vezetőkkel bővül az ország legnagyobb DEI-fókuszú nonprofit szervezete. Várady Nóra a közép-kelet-európai régió egyik legkiemelkedőbb startup akcelerátoraként számon tartott CEU InnovationsLab-től érkezik a szervezet ügyvezetői székébe, míg Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja és a Publicis Le Pont társvezetője a “Nyitottak vagyunk” igazgatótanácsának elnöki posztját tölti be a jövőben jelenlegi pozíciói mellett.

Várady Nóra a közép-kelet-európai régió egyik legkiemelkedőbb startup akcelerátorától, a CEU InnovationsLab-től érkezett a “Nyitottak vagyunk”-hoz, és ügyvezetőként irányítja a szervezetet. “Hiszek abban, hogy a “Nyitottak vagyunk” szemléletformáló tevékenységének komoly társadalmi hatása van. A valódi változás a mikroközösségek szintjén kezdődik, a nyitottság alapjainak megteremtése a “Nyitottak vagyunk” üzleti közösségén belül viszont tovagyűrűzik a szélesebb társadalomba is” - mondta el az új ügyvezető.

Sásdi Helga a Publicis Groupe Hungary CEO-ja és a Publicis cseh, lengyel és magyar szakértői központjait egyesítő Publicis Le Pont társvezetője, aki a Nyitottak vagyunk igazgatótanácsának elnöki posztját tölti be jelenlegi pozíciói mellett. Helga magán- és szakmai életében is a nyitott kultúrában szocializálódott. Elköteleződése egyszerre érték- és üzleti alapú: “Az ország legnagyobb kreatív- és médiapiaci szereplőjének vezetőjeként úgy látom, hogy a sokszínűség és elfogadás a kiemelkedő üzleti működés alapfeltételei”. Ezt a szemléletet tükrözi, hogy a magyar irodában 31 különböző országból származó munkatáras dolgozik, így Helgának itthon egyedülálló tapasztalata van arról, hogyan kell különböző kulturális hátterű emberekkel inkluzív módon együttműködni.

A szervezethez stratégiai tanácsadóként csatlakozott Beck Márton kommunikációs stratéga, a MindMiners Collective társalapítója.

“A mai világban a munkahelyekkel szemben támasztott alapelvárás, hogy a munkavállalókat a teljesítményük alapján ítéljék meg a bőrszínre, vallásra, nemi identitásra vagy szexuális orientációra tekintet nélkül – azaz, hogy nyitott módon működjenek. Helga, Nóra és Marci érkezésével azt gondolom, hogy új szintre fog emelkedni a “Nyitottak vagyunk” és a hazai vállalati szféra közötti kapcsolat” - mondta el Árvai Péter, a “Nyitottak vagyunk” alapítója és tiszteletbeli igazgatótanács-elnöke.

 

A nyitottság a vonzó munkáltatói márka egyik alapköve

Az új vezetők elsődleges célja, hogy az elmúlt években egy radikálisan megváltozott globális rendben nyújtsanak iránymutatást a vállalati szférának arról, hogy lehet a nyitottságot a munkáltatói márka és a mindennapi működés alappilléreivé tenni - mindezt a “Nyitottak vagyunk” által szervezett workshopok, kampányok, és gyakorlati tudást szolgáló programok segítségével. “A “Nyitottak vagyunk” közösségéhez tartozni önmagában érték és állásfoglalás. Azért hoztuk létre a a szervezetet, hogy tettekkel és konkrét akciótervekkel mutassuk be, hogy megéri nyitottnak lenni” - tette hozzá Bán Miklós, az espell vezérigazgatója és a “Nyitottak vagyunk” igazgatótanácsának alapító tagja.

Globális kihívás, lokális megoldás

Annak érdekében, hogy a szervezet által kínált szolgáltatásokat és programokat minél jobban a magyar igényekre szabja, a “Nyitottak vagyunk” a globális kihívást korábban lokális szinten is megvizsgálta: a Gemius-szal közös 2021-es kutatásából kiderült, hogy Magyarországon az LMBTQ emberek és romák érzik magukat a legkevésbé biztonságban a munkahelyen.

A kutatás eredményeire építve a “Nyitottak vagyunk” a közeljövőben elkészíti Magyarország első “Vállalati Nyitottság Indexét”. A hiánypótló felmérés célja az, hogy átfogó képet adjon a magyar munkahelyek nyitottságáról. Ehhez kér segítséget a szervezet egy kérdőív kitöltésével.

A “Nyitottak vagyunk”-ot 2013-ban alapította a Prezi, az espell, és a Google. A nonprofit szervezet küldetése millióknak megmutatni, hogy a nyitott és befogadó munkahelyek nemcsak sikeresebbek és innovatívabbak, hanem a munkavállalói is boldogabbak. A közösségéhez eddig több mint 1000 hazai cég és szervezet csatlakozott. A Nyitottak vagyunk különféle szolgáltatásokkal, jó gyakorlatokkal, kampányokkal, esettanulmányokkal és rendezvényekkel igyekszik korszerű megoldásokat kínálni napjaink legmeghatározóbb munkahelyi kihívásaira, például a szakemberhiányra és az új tehetségek megnyerésére és megtartására.

A “Nyitottak vagyunk” igazgatótanácsa: Árvai Péter (Prezi), Bán Miklós (espell), Schuster Richárd (Google), Sásdi Helga (Publicis Groupe Hungary).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...