Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu Creative nyerte, így 2023. január elsejétől az ügynökség felel a márka teljes kommunikációjáért.
A Pizza Me pályázatának célja egy olyan ügynökségi partner kiválasztása volt, akik képesek minden fenti területet lefedve, magas színvonalon képviselni a márka üzleti- és kommunikációs céljait. A decemberben kiírt tenderen összesen három ügynökség vett részt – egy előzetes chemistry check után, a kreatív prezentációk alapján választották ki a nyertes csapatot.
Alberti Rita, a Dentsu Creative Hungary kreatívigazgatója elmondta: „Nagyon izgalmas kihívás egy olyan love brand kommunikációján dolgozni, mint amilyen a Pizza Me. A márka már most is legalább akkora szeletet foglal el a magyar emberek szívében, mint a nemzetközi fastfood láncok. Óriási lehetőség, hogy a brandépítés során nem kell globális irányelvekhez alkalmazkodni, hanem hazai márka lévén mi határozhatjuk meg a Pizza Me kommunikációs irányát”.
„Ahogy Anne Hadley is mondta >Tedd ügyfeledet történeteid hősévé<. 2023-as célunk az inbound marketing stratégia kialakítása, hogy a Pizza Me kommunikációja, figyelemfelkeltő tartalmai a célcsoport érdekeit helyezzék előtérbe. Ehhez készít majd a Dentsu Creative releváns, minőségi és egyedi kommunikációs tartalmakat" – hangsúlyozta a Forbát Claudia a Pizza Me marketing igazgatója.
Forbát Claudia 2022. szeptember közepétől látja el a Pizza Me marketing igazgatói teendőit. A média- és kommunikációs szektorból ismert kommunikációs szakember kiemelt feladatai közé tartozik a Pizza Me márkázási- és kommunikációs stratégiájának kialakítása.
Karrierje a filmgyártás világából indult, majd televíziós műsorok létrehozásában működött közre a TV2 és az RTL csatornákon, illetve a Magyar Televízió beszállító producereként. Tapasztalt és munkájára igényes kommunikációs szakértő, nagyon erős vizuális és kereskedelmi beállítottsággal. Komoly felsővezetői tapasztalattal rendelkezik a branding, szponzoráció, business development, rendezvényszervezés és televíziós műsorkészítés területein. Az UNICEF-től való távozása után saját vállalkozásaiban tevékenykedett.
„Nagyon örültem a lehetőségnek. Azt gondolom, hogy a Pizza Me márkában rengeteg potenciál van. Munkámban a kreativitást és az üzleti célokat hozom összhangba a hatékony kommunikáció és az üzleti siker érdekében. Szemléletmódommal hozzájárulok ahhoz, hogy megkülönböztethető és értékteremtő marketingstratégiát alkossak. Azon leszek, hogy még inkább elősegítsem a tulajdonosok munkáját, valamint hogy a piaci pozíciónkat tovább erősítsük” – árulta el a marketing igazgató.