- Hirdetés -

Hétköznap a TV2, hétvégén az RTL volt nézettebb

|

Összességében pedig a TV2 nyerte a múlt hetet. A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is más műsor vezeti a műsoros toplistát.

A mögöttünk álló héten a célcsoportok többségében a TV2 erősödni tudott. Például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 0,6 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 0,3 százalékponttal javult az átlaguk a 2. héthez képest. S teljes napon is hasonló volt a helyzet. Ezzel párhuzamosan az RTL-nél inkább stagnálást, vagy enyhe csökkenést mutatnak az adatok. Ebből következően továbbra is vezet a TV2, még az RTL-nek elvileg jobban fekvő célcsoportoknál is. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 13,2 százalékos heti share-t hozott össze a TV2, az RTL pedig 12,5 százalékot – itt volt a legkisebb közöttük a különbség. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 13,2 százalékos, az RTL 11,7 százalékos közönségaránnyal zárta a hete, azaz itt már 1,5 százalékpontra nőtt a differencia.

A komplett csatornacsoportokat nézve stabilan vezet a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt. A legszorosabb versenyt szintén főműsoridőben és a 18-59 éveseknél láthatjuk, itt a TV2 Csoport 25,3 százalékos közönségarányt ért el, az RTL Magyarország pedig 22 százalékot, ez 3,3 százalékpontnyi különbséget jelent. Szokás szerint teljes napon és teljes lakosságnál tudott leginkább elhúzni a TV2, ezen a téren 10 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 25,6 százalék, RTL Magyarország: 15,6 százalék).

Ami a többieket illeti, teljes lakosságnál az MTVA csatornái érték el a harmadik legjobb közönségarányt, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks számított a harmadik legerősebb piaci szereplőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 3. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,2 16,2 13,2
RTL 12,5 11,9 11,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 3. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,1 12,5 10,3
RTL 7,4 6,9 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,7 25,6 23,8
RTL Magyarország 17,6 15,6 17,2
AMC Networks 6,5 5,9 6,7
MTVA 5,7 9,5 4,6
Paramount Global 4,5 3,7 5,5
Network4 4,5 4,9 2,9
Antenna Entertainment Group 3,4 2,9 3,3
Warner Bros.Discovery 3,0 3,6 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 17% (16,7% / 17,2%)
Tények Plusz – 15% / 15% (13,8% / 14,4%)
Szerencsekerék – 16,5% / 16,6% (14,8% / 15,2%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 12,3% / 12,5% (12,7% / 12,8%)

RTL
Híradó – 17,6% / 15,3% (18,3% / 16,2%)
Fókusz – 13,7% / 13,1% (14,8% / 14,1%)
Drága örökösök – 13,1% / 12,4% (14,1% / 13,8%)
A mi kis falunk – 11,5% / 10,6% (11,7% / 11,1%)

Érdekes különbség a napi műsorok átlagai terén, hogy a TV2-s produkciók szinte pontosan azt hozzák 18-49-ben és 18-59-ben. Az RTL-nél viszont olykor egész nagyok a különbségek, különösen a Híradónál. Olyannyira, hogy amíg a 18-59 éveseknél az RTL Híradó verte a Tényeket, addig a 18-49 éveseknél a Tények ért el magasabb átlagot.

A TV2-n a Szerencsekerék múlt héten kiugróan jó közönségarányt hozott, megverték a Drága örökösöket is. Pedig az RTL-es napi sorozat sem hozott rossz eredményt, a főműsoridős csatornaátlag felett teljesítettek a 18-49 és a 18-59 éveseknél is.

Hétfőtől péntekig a TV2 nyerte az estéket. A szombati és a vasárnapi főműsoridőt viszont az RTL húzta be a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Szombaton szépen teljesített az RTL-en a Gólkirályság, a 18-49 éveseknél 17,9 százalékot tett ki a share-je. Vasárnap a Cápák között 17,1 százalékot ért el és lenyomták a 10,7 százalékos Vigyázat, gyerekkel vagyok című TV2-s produkciót.

Más-más műsor volt a legnézettebb a két kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél a Cápák között érte el a múlt hét legmagasabb, 273 ezres nézőszámát, utánuk pedig 261 ezres Gólkirályság következett. A 18-59 éveseknél ugyanez a két RTL-es műsor áll az élen, csak fordított sorrendben. A Gólkirályság az első 411 ezres nézettséggel, a Cápák között pedig 384 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Mindkét kereskedelmi célcsoportnál a TV2-s Szerencsekerék pénteki adása futott be a harmadik helyre, a 18-49 éveseknél 252 ezer, a 18-59 éveseknél 367 ezer nézővel.

A teljes lakosságnál pedig nyerte is a hetet a Szerencsekerék, méghozzá 884 ezres nézettséggel. A teljes lakosságos dobogóra még a múlt hétfői Tények (842 ezer néző) és a Tények Plusz (775 ezer néző) tudott felkapaszkodni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 411 152 18,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 384 715 16,3
SZERENCSEKERÉK TV2 367 703 17,6
HÍRADÓ RTL 363 702 19,1
TÉNYEK TV2 341 143 20,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 321 801 16,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 314 055 15,1
FÓKUSZ RTL 277 974 15,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 264 247 12,9
A MI KIS FALUNK RTL 263 469 12,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 884 167 20,9
TÉNYEK TV2 842 273 23,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 775 999 20,0
HÍRADÓ RTL 752 925 19,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 721 771 16,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 636 319 13,9
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 634 065 16,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 585 119 13,8
FÓKUSZ RTL 515 032 13,2
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 511 413 12,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 273 961 17,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 261 900 17,9
SZERENCSEKERÉK TV2 252 461 18,1
TÉNYEK TV2 232 949 21,6
HÍRADÓ RTL 232 683 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 221 762 17,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 209 905 15,0
FÓKUSZ RTL 179 697 14,8
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 177 424 12,8
FÓKUSZ PLUSZ RTL 173 338 12,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...