A megállapodás értelmében az Ads Interactive Media Group lesz a Criteo kiemelt partnere Magyarországon, aki a cég megoldásait kínálja a meglévő Criteo ügyfeleknek, valamint az új hirdetőknek és ügynökségeknek, akik jelenleg nem dolgoznak együtt a Criteo-val.
A Criteo Commerce Media Platfromot arra tervezték, hogy közvetlen hozzáférést biztosítson vásárlói közösségekhez hirdetők és médiatulajdonosok számára az nyílt interneten(open web). A hirdetők és médiatulajdonosok first party adatait összekötve a Criteo saját hálózatán kínál közönség fókuszú hirdetési megoldásokat. A jövőben az Ads Interactive a Criteo partnerségével – a Criteo Reseller partnerprogramon keresztül – további online szereplőknek biztosítja a hozzáférését a Criteo egyedülálló megoldásaihoz.
Az Ads Interactive Media Group technológiai megoldásai révén a legnagyobb kiadókat, hirdetőket és ügynökségeket szolgálja ki, segítve a piaci szereplőket abban, hogy hirdetéseik megjelenése során a legmagasabb bevételt és elégedettséget érjék el.
Németh Iván, az Ads Interactive Media Group vezérigazgatója elmondta: “Büszkék vagyunk rá, hogy a Criteo partnerei lehetünk Magyarországon. Átfogó ismereteink a Criteo megoldásairól segítik a közvetlen kiszolgálását az ügyfeleknek. Nagyon várjuk már partneri kapcsolatunk kezdetét, hogy megbízható tanácsadói lehessünk azoknak a hirdetőknek, akik szeretnék kiaknázni növekedési lehetőségeiket a Criteo segítségével”.
Julian Timmerman, a Criteo Global Sales Channel Partnerships vezetője elmondta: “Izgatottak vagyunk, hogy az Ads Interactive partnerei lehetünk Magyarországon. Piaci részesedésük és átfogó ismeretük a Criteo-ról egy olyan partneri együttműködést hoz létre, amely felgyorsítja a megoldásaink adaptálást a régióban, amelyek jelentős üzleti eredményeket generálnak hirdetők és médiatulajdonosok számára egyaránt.
Az Ads Interactive a Criteoval-val való együttműködésnek köszönhetően, tökéletes célzást és mérhető kampány eredményeket biztosit a hirdetők számára Magyarországon. A Criteo Commerce Media Platform hirdetési kampányai a nagy mennyiségű kereskedelmi adat és mesterséges intelligencia egyesítésének köszönhetően, minőségi felhasználói élményt biztosítanak az értékesíteni kívánt termékek megismerésétől a tényleges vásárlás végéig.